Poboczne zadania | Kaer Muire | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Poboczne zadania w pobliżu Kaer Muire

W sercu lasu (In the Heart of the Wood)

Zadanie to rozpocznie się automatycznie po tym, jak zbliżysz się do południowego wyjścia ze Wsi Fejrlund (Fayrlund) (M14,1). Podejdź do grupki mieszkańców zgromadzonych wokół ciała martwego myśliwego. Za zabójstwem stać będzie tajemnicza bestia. Mieszkańcy wioski będą chcieli, abyś pozbył się problemu. Przed podjęciem zlecenia i ustalenia zapłaty musisz dowiedzieć się z czym masz do czynienia.

Aby dowiedzieć się z czym masz do czynienia podążaj za śladami w głąb lasu. - Poboczne zadania | Kaer Muire | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Aby dowiedzieć się z czym masz do czynienia podążaj za śladami w głąb lasu.

Zaraz za trupem zaczynają się ślady, którymi musisz podążać. Kieruj się nimi, aż odnajdziesz kamień ze śladami pazurów. Dowiesz się dzięki temu, że bestia z lasu to Leszy (Leshen). Odszukaj potwora w bestiariuszu i poczytaj o nim. Gdy to zrobisz wróć do wioski. Będziesz mógł zdecydować komu opowiedzieć o tym, czego się dowiedziałeś - Haraldowi lub Svenowi. Wybór ten wpływa na cały przebieg zadania.

Wariant A

Jeśli nie chcesz zabijać Leszego, udaj się do Haralda. Powie ci on, że do powstrzymania ataków potwora należy przeprowadzić starożytny rytuał. Udaj się do oddalonego o jakieś 200 metrów na południe, zaznaczonego na mapie, miejsca. Gdy tylko podejdziesz do drzewa zaatakuje cię grupa kilku białych wilków na poziomie 15 i jeden na 23. Z ciał pokonanych wrogów zbierz 5 serc. Podejdź do niewielkiego ołtarzyka i złóż ofiarę. Rozpocznie się krótka scenka. Wróć teraz do zleceniodawcy po nagrodę.

Serca wilków złóż na niewielkim ołtarzyku nieopodal urwiska. - Poboczne zadania | Kaer Muire | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Serca wilków złóż na niewielkim ołtarzyku nieopodal urwiska.

Po otrzymaniu pieniędzy podejdzie do was grupka mieszkańców wioski, aby zabrać Haralda. Możesz im przeszkodzić, jednak wywiąże się wtedy bójka i będziesz musiał pokonać 4 wojowników na 20 poziomie doświadczenia. Ich zabicie nie wpłynie na twoją reputację w wiosce i nadal będziesz mógł swobodnie handlować. Jeśli nie zareagujesz, Harald zostanie zabity. W obu przypadkach otrzymasz 60 sztuk złota.

Wariant B

Jeśli zdecydujesz się zabić Leszego udaj się do Svena, który przebywa w samym centrum wioski. Aby pozbyć się potwora na stałe, trzeba znaleźć w wiosce osobę "naznaczoną" przez ducha lasu. Przejdź się po wiosce używając jednocześnie wiedźmińskich zmysłów. Okaże się, że Leszy wybrał jedną z dziewczyn - Hilde. Powiedz o odkryciu Svenowi. Podczas rozmowy będziesz musiał zdecydować, czy przekonać mieszkańców do zabicia dziewczyny, czy też jedynie do wygnania jej z wioski. Decyzja nie ma wpływu na dalszy przebieg zadania.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...