Wiedźmin 3 M4 - Wieś Podgaje - Atlas
Wiedźmin 3 M4 - Wieś Podgaje - Atlas
Powiększ mapę

Wieś Podgaje M4 | Wieś Podgaje | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1Ludzie w Opałach
Pokonaj około sześciu bandytów na poziomie 5. Z ciała ich przywódcy zabierz klucz klucz. Otwórz klatkę, w której przebywa fryzjer. Uwolniony będzie dostępny we Wsi Glińsk. Przeszukaj cały obóz.

2Ukryty skarb
Znajdziesz tutaj trupa przemytnika. Zabierz od niego notatkę, dzięki której do twojego dziennika zostanie dodane zadanie "Zatopiony Skarb". Znajdziesz go jakieś 50 metrów na północ, chronionego przed dwóch utopców.

3Ukryty skarb
Pokonaj dwóch utopców na poziomie 4. Z ciała przemytnika zabierz list, a następnie go przeczytaj, dostaniesz zadanie "Kosztowna pomyłka". Skarb znajduje się na dnie morza obok zatopionego wraku, strzeże go duża grupa utopców. Postaraj się zabrać skarb jak najszybciej, aby nie zdążyły zareagować.

4Ukryty skarb
Znajduje się tutaj duży obóz piratów - około 15 przeciwników na 7 poziomie. Aby aktywować zadanie musisz zabrać z materaca obok jednego z ognisk list. Sam skarb znajduje się w jednym z zatopionych statków na północny-zachód od miejsca gdzie przebywasz.

5 – Znajduje się tutaj grupa 5 wilków na 9 poziomie, która walczy z psem. Musisz zabić wilki aby pomóc zwierzakowi. Gdy to zrobisz, aktywuje się zadanie "Pieskie życie".

6Wieś Rudnik
Mała wioska na planie podkowy. Znajdziesz tutaj tablicę ogłoszeń, handlarza, kowala oraz kamień szlifierski.

7Wieś Podgaje
Największa wioska w tej lokacji. Zdobędziesz tutaj jedno zlecenie wiedźmińskie.

8Wieś Rab
Zniszczona i opuszczona wioska. Znajduje se tutaj kilka spalonych chat.

9Wieś Glińsk
Niewielka wioska w której znajdziesz kamień szlifierski oraz Balwierza (fryzjera).

10Chata Czarownicy
Znajduje się tutaj Keira Metz, którą szukasz w zadaniu głównym "Polowanie na czarownicę".
Po wykonaniu dla niej innego zadania możesz od niej kupić bardzo wiele receptur oraz sporo składników alchemicznych.

Keira Metz – Po ukończeniu zadania "Po omacku" możesz od niej kupić sporo ciekawych receptur oraz składników alchemicznych.

Kupiec (1) – Pojawi się po ponownym zasiedleniu miejsca. Może ci sprzedać składniki alchemiczne i jedzenie.

Kupiec (2) – Pojawi się jakiś czas po zniszczeniu obozu piratów. Sprzedaje składniki do rzemiosła oraz podstawowe opancerzenie.

Handlarz (1) – Sprzedaje on m.in. skóry oraz napoje, a także juki zwiększające maksymalny ciężar noszonych przez nas przedmiotów o 70 (Cena 320).
Możemy z nim zagrać w gwinta

Handlarz (2) – Sprzedaje on m.in. pierścienie, karty do gry oraz kilka składników alchemicznych.
Możemy z nim zagrać w gwinta.

Handlarz (3) – Pojawi się dopiero po powrocie mieszkańców. Może nam sprzedać składniki potrzebne do rzemiosła, podstawowe opancerzenie oraz kilka schematów.

Kowal – Sprzedaje on m.in. broń i składniki potrzebne do rzemiosła. Może także wykonać dla nas broń, ale jedynie na poziomie Amator.

Płatnerz – Możesz u niego kupić pancerze, receptury oraz składniki potrzebne do rzemiosła. Znajdziesz u niego także pierwszą oraz druga Mapę Edwina Greloffa. Poziom wykonywania przedmiotów to amator. Z płatnerzem możesz też zagrać w gwinta.

Zielarz (1) – Handlarz pojawi się dopiero po ponownym zasiedleniu miejsca. Możesz u niego kupić receptury, a także sporo składników alchemicznych.

Zielarz (2) – Handlarz pojawi się po powrocie mieszkańców do wioski. Jego asortyment jest podobny jak każdego innego zielarza, a więc sporo składników alchemicznych oraz kilka receptur.

Fryzjer – Fryzjer będzie usługiwał ci za darmo, po tym jak uwolniłeś go z klatki (numer 1 na mapie).

Południca – Południca na 15 poziomie strzegąca skarbu.

Legenda Wiedźmin 3 M4 - Wieś Podgaje - Atlas

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Ciekawe miejsca na mapie

Drogowskazy

Silni przeciwnicy

Ważne postacie niezależne na mapie

Wieś Podgaje - atlas świata

Powyższa mapa prezentuje Wieś Podgaje (Midcopse), czyli jedną z południowych lokacji Velen. W trakcie pobytu w tym miejscu możesz zająć się zaliczaniem zadań, które zostały przedstawione w odrębnym rozdziale tego poradnika, jak również dokładną eksploracją całej mapy. Na odkrycie czekają obozy bandytów, opuszczone miejsca, ludzie w opałach oraz drogowskazy. Szczególnie dużo znaczników znajduje się w zachodniej części mapy. W tej lokacji natkniesz się także na wiele mniejszych lub większych wsi, więc nie powinieneś mieć problemów ze znalezieniem handlarzy. Większość spotykanych przeciwników będzie miała poziom 7-10.

Najważniejsze miejsca w lokacji Wieś Podgaje

6. Wieś Rudnik

Druga największa wieś w tej lokacji. Odnajdziesz tutaj tablicę ogłoszeń, dzięki której odblokujesz wszystkie znaczniki w okolicy, a także przyjmiesz zlecenie wiedźmińskie Tajemnica wsi Stegny (The mystery of the Byways murders). W wiosce znajduje się handlarz, który może ci sprzedać dobre juki dla konia (zwiększają udźwig o 70, cena 320 monet) oraz kowal. W okolicach kuźni znajdziesz również kamień szlifierski, dzięki któremu czasowo zwiększysz obrażenia zadawane bronią białą.

7. Wieś Podgaje

Wieś tą odwiedzasz w ramach głównego zadania Polowanie na czarownicę (Hunting a witch). Odnajdziesz tutaj tablicę ogłoszeń, dzięki której ujawnionych zostanie bardzo dużo znaczników w zachodniej części mapy. Możesz także przyjąć jedno zlecenie wiedźmińskie: Leśnica (Jenny o' the Woods). W wiosce znajdziesz również handlarza oraz płatnerza. Będziesz mógł dzięki temu uzupełnić zapasy oraz naprawić swój rynsztunek.

10. Chata Czarownicy

Znajduje się tutaj Keira Metz, której szukasz w zadaniu głównym Polowanie na czarownicę (Hunting a witch).

Po wykonaniu dla niej jednego zadania będziesz mógł od niej kupić sporo receptur oraz składników alchemicznych.

Najważniejsze postacie niezależne w lokacji Wieś Podgaje

Keira Metz (M4,10) - Czarodziejka związana z głównym wątkiem fabularnym. Musisz ją odnaleźć w ramach zadania Polowanie na czarownicę (Hunting a witch). Potem pomagasz jej m.in. w zadaniu Mysia Wieża (A Towerful of Mice). Możesz od niej również kupić sporo różnych receptur oraz składników alchemicznych.

Rodzaje przeciwników w lokacji Wieś Podgaje

Baba wodna (Water Hag)

Bandyta (Bandit)

Kanibal (Cannibal)

Dezerter (Deserter)

Dziki pies (Wild Dog)

Ghul (Ghoul)

Niedźwiedź (Bear)

Utopiec (Drowner)

Wilk (Wolf)

Endriaga (Endrega)

Upiór (Wraith)

Ważne informacje związane z lokacją Wieś Podgaje

Lokację możesz odwiedzić nawet w początkowym etapie gry. Bardzo rzadko spotkasz przeciwników na poziomie wyższym niż 10.

Aby uaktywnić wszystkie znaczniki w tej lokacji musisz udać się do dwóch tablic ogłoszeń, jedna z nich znajduje się we Wsi Podgaje (Midcopse) (M4,7), a druga we Wsi Rudnik (Oreton) (M4,6). Większość miejsc do odkrycia znajduje się w zachodniej części mapy.

W lokacji znajduje się bardzo dużo mniejszych lub większych wiosek, a w większości z nich znajdziesz jakiegoś handlarza. Postaraj się więc pozaglądać do nich wszystkich, aby odblokować znaki drogowe oraz dowiedzieć się gdzie i kogo możesz znaleźć. W późniejszym etapie gry będziesz mógł szybko udać się do okolicznej wsi, aby sprzedać zebrane przedmioty lub naprawić ekwipunek.