Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person) (Nameless) - główne zadanie | Kaer Trolde Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person), Bezimienny (Nameless) - główne zadanie

Podążaj za Yen do wioski Loften - Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person) (Nameless) - główne zadanie | Kaer Trolde - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Podążaj za Yen do wioski Loften

Po zakończeniu zadania "Echa przeszłości" (Echoes of the Past), automatycznie możesz przenieść się z Yennefer do Loften, gdzie automatycznie rozpoczyna się zadanie "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie" (Missing Person), lub spotkaj się z nią na miejscu w późniejszym czasie. W tym zadaniu musisz jedynie porozmawiać z kobietami pośrodku wioski, które wskażą ci drogę do ogrodu Feryji na północ od wioski. Podążaj tam za czarodziejką.

Użyj dźwigni, by otworzyć właz i przejść do ogrodu - Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person) (Nameless) - główne zadanie | Kaer Trolde - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Użyj dźwigni, by otworzyć właz i przejść do ogrodu

Gdy dotrzesz do ogrodu zadanie zostaje zakończone, a na jego miejsce wchodzi zadanie: "Bezimienny" (Nameless). Na miejscu okaże się, że główne drzwi do ogrodu są zamknięte - podążaj za czarodziejką na mury koło drzewa, tam zobaczysz trop, który prowadzi do ogrodu. W ogrodzie napotkasz wilki (poziom 14). Po zejściu niżej skręć w lewo i idź przed siebie, aż zobaczysz dźwignie. Uaktywnij najpierw prawą, potem lewą - otworzy się właz i będziesz mógł przepłynąć kanałem do kolejnej części ogrodu.

Wskocz do studni przy drzewie - Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person) (Nameless) - główne zadanie | Kaer Trolde - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wskocz do studni przy drzewie

Tam znajdziesz studnię. Jeśli zbadasz domek obok, spotkasz wilkołaka Morkvarga (z zadania pobocznego "W wilczej skórze" (In Wolf's Clothing). Nie musisz jednak z nim walczyć już teraz, wskocz do studni, a tam znajdziesz ciało Tchórza. Chwilę potem uaktywni się wątek Ciri - "Cisza przed burzą" (The Calm Before The Storm).

Użyj szafki, by przebrać Ciri - Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person) (Nameless) - główne zadanie | Kaer Trolde - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Użyj szafki, by przebrać Ciri

Jako Ciri przejdź po rozmowach do sauny. Ubrania zostaw w szatni wchodząc w interakcję z szafką z lustrem. Po kolejnych rozmowach otrzymasz opcjonalne zadanie kąpieli w rzece oraz wypicia trunku - zauważysz, że obie te czynności podniosą ilość twojego zdrowia, które nie będzie się regenerować podczas walki!

Walcz z ogarami i wojownikami Gonu - Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie (Missing Person) (Nameless) - główne zadanie | Kaer Trolde - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Walcz z ogarami i wojownikami Gonu

Walka nastąpi niebawem, gdy po wyjściu z sauny pójdziesz do stajni. Będą to wojownicy Dzikiego Gonu i ich ogary. Po pokonaniu kilku dostaniesz polecenie ucieczki - zrób to, ponieważ demony pojawiać się będą stale. Uciekając na koniu musisz nadal uważać na ogary na swojej drodze, staraj się ich unikać.

Kiedy już znajdziesz się na końcu drogi nastąpi cutscena kończąca wątek. Po krótkiej rozmowie Geralta z Yen nastąpi koniec zadania i rozpoczęcie aktu II zadaniem "Najbrzydszy człowiek na świecie" (Ugly Baby).