Poszukiwania skarbów | Kłomnica | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Poszukiwania skarbów w Kłomnicy

Umarli się nie bronią (The Dead Have No Defence)

Pokonując stosunkowo słabych wrogów możesz wejść w posiadanie bardzo dobrego miecza. - Poszukiwania skarbów | Kłomnica | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Pokonując stosunkowo słabych wrogów możesz wejść w posiadanie bardzo dobrego miecza.

Udaj się na południowe wybrzeże lokacji (M10,1) i pokonaj grupę 5-6 dezerterów na 10 poziomie. Z ciała jednego z nich zabierz list, a następnie go przeczytaj. Na twojej mapie zostanie zaznaczone orientacyjne miejsce położenia skarbu (około 70 metrów na północny wschód). Znajdziesz tam dwóch kolejnych dezerterów na poziomie 9. Będą oni stać koło ogromnej, wykopanej dziury. Skrzynia ze skarbem znajduje się na samym dole wykopu. W środku znajdziesz kilka cennych przedmiotów oraz bardzo dobry miecz stalowy (Ultimatum).

Nie igraj z bogami (Don't Play with Gods)

Zniszcz dwie beczki za pomocą znaku Aard. - Poszukiwania skarbów | Kłomnica | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zniszcz dwie beczki za pomocą znaku Aard.

Udaj się w pobliże ruin w północnej części lokacji (M10,2). Pokonaj około 5 upiorów (Wraith) na poziomie 13. Z ciała leżącego niedaleko schodów człowieka zabierz klucz oraz list, który następnie przeczytaj. Wejdź po schodach na niewielki podest. Pokonaj Północnicę (Noonwraith) na poziomie 15. W rogu, za dwiema beczkami, stoi skrzynia. Za pomocą znaku Aard zniszcz beczki i otwórz skrzynię. Zabierz kilka cennych przedmiotów. Zadanie zostanie zaliczone.

Zatopiona skrzynia (Sunken Chest)

Do znalezienia ciała poszukiwacza przygód najlepiej jest użyć wiedźmińskich zmysłów. - Poszukiwania skarbów | Kłomnica | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Do znalezienia ciała poszukiwacza przygód najlepiej jest użyć wiedźmińskich zmysłów.

Aby rozpocząć to zadanie, musisz udać się na niewielką wyspę w południowej części jeziora (M10,4). Pokonaj grupę pięciu utopców na poziomie 4. Z ciała poszukiwacza przygód, które leży nieopodal ogniska zabierz zakrwawioną notatkę i ją przeczytaj. Na mapie zaznaczone zostanie miejsce potencjalnego położenia skrzyni. Warto zanurkować tuż przy samym brzegu, gdyż po drodze do właściwego skarbu znajdują się jeszcze trzy inne skrzynie, w których będą cenne składniki alchemiczne oraz schematy. We właściwej skrzyni znajdziesz bardzo dobry miecz Deithwen. W okolicznych wodach pływa około trzech utopców na 10. poziomie trudności, jednak nie powinni sprawić ci większych kłopotów.

Niewysłuchana prośba (A Plea Ignored)

Zabierz klucz oraz list z ciała. Uważaj na Żalnicę (Grave Hag). - Poszukiwania skarbów | Kłomnica | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zabierz klucz oraz list z ciała. Uważaj na Żalnicę (Grave Hag).

Udaj się na półwysep w południowo zachodniej części mapy (M10,5). Pokonaj Żalnicę (Grave Hag) na poziomie 28. Z ciała leżącego obok płotu zabierz list oraz klucz. Przeczytaj notatkę, dzięki czemu poznasz orientacyjne położenie skarbu. Skrzynię znajdziesz kilkanaście metrów przed sobą, zaraz obok spalonego domu. Wewnątrz niej znajdziesz bardzo dobry miecz stalowy - Harvall.