Wiedźmin 3 M3 - Kasztel Wrońce - Zadania
Wiedźmin 3 M3 - Kasztel Wrońce - Zadania
"Dzikość serca" - spotkaj się z myśliwym Niellenem
"Krwawy Baron", "Polowanie na czarownicę" - zadania rozpoczynane automatycznie
"Historia Ciri: Król wilków", "Sprawy rodzinne", "Pokój Ciri" - zadania rozpoczynane automatycznie
"Gwint: Rozgrywki w Velen" - spotkaj się z baronem
"Zlecenie: Skrzekacz" - spotkaj się z Chetem
"Mistrz płatnerstwa" - spotkaj się z Fergusem
"Obrońca wiary" - porozmawiaj z kobietą
"Na ratunek Księżniczce" - spotkaj się z guślarzem na prośbę barona (miejsce rozpoczęcia zadania)
"Na ratunek Księżniczce" - miejsce odnalezienia Księżniczki (kozy)
"Wyścigi: Wrońce", "Wściekłe pięści: Velen", "Zlecenie: Gryf na wzgórzach", "Jak kot z wilkiem" (DLC) - sprawdź tablicę ogłoszeniową
"Rynsztunku Szkoły Gryfa" część ekwipunku, w skrzyni w zamku. Budynku pilnuje wywerna (poziom 14). By dostać się do środka użyj podwodnego tunelu poniżej Miejsca mocy obok. W jaskini wespnij się po lewej ściance.
Poroniec jest powiązany z głównym zadaniem "Sprawy rodzinne". Możesz z nim zawalczyć tylko jeśli dostatecznie awansujesz w tym queście i zdecydujesz się na atak.
Skrzekacz jest powiązany ze zleceniem wiedźmińskim "Zlecenie: Skrzekacz". Początkowo przebywa on w jaskini. Musisz wykurzyć go z użyciem jednej z petard i dopiero wtedy rozpocząć właściwe walki.
Wilkołak przebywa w jaskiniach pod chatką myśliwego i jest on powiązany z pobocznym zadaniem "Dzikość serca". Możesz z nim zawalczyć tylko jeśli dostatecznie awansujesz w tym queście.
Powiększ mapę

Mapa zadań | Kasztel Wrońce | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1 – "Dzikość serca" - spotkaj się z myśliwym Niellenem

2 – "Krwawy Baron", "Polowanie na czarownicę" - zadania rozpoczynane automatycznie

3 – "Historia Ciri: Król wilków", "Sprawy rodzinne", "Pokój Ciri" - zadania rozpoczynane automatycznie
"Gwint: Rozgrywki w Velen" - spotkaj się z baronem

4 – "Zlecenie: Skrzekacz" - spotkaj się z Chetem

5 – "Mistrz płatnerstwa" - spotkaj się z Fergusem

6 – "Obrońca wiary" - porozmawiaj z kobietą

7 – "Na ratunek Księżniczce" - spotkaj się z guślarzem na prośbę barona (miejsce rozpoczęcia zadania)

8 – "Na ratunek Księżniczce" - miejsce odnalezienia Księżniczki (kozy)

9 – "Wyścigi: Wrońce", "Wściekłe pięści: Velen", "Zlecenie: Gryf na wzgórzach", "Jak kot z wilkiem" (DLC) - sprawdź tablicę ogłoszeniową

10 – "Rynsztunku Szkoły Gryfa" część ekwipunku, w skrzyni w zamku. Budynku pilnuje wywerna (poziom 14). By dostać się do środka użyj podwodnego tunelu poniżej Miejsca mocy obok. W jaskini wespnij się po lewej ściance.

Poroniec – Poroniec jest powiązany z głównym zadaniem "Sprawy rodzinne". Możesz z nim zawalczyć tylko jeśli dostatecznie awansujesz w tym queście i zdecydujesz się na atak.

Skrzekacz – Skrzekacz jest powiązany ze zleceniem wiedźmińskim "Zlecenie: Skrzekacz". Początkowo przebywa on w jaskini. Musisz wykurzyć go z użyciem jednej z petard i dopiero wtedy rozpocząć właściwe walki.

Wilkołak – Wilkołak przebywa w jaskiniach pod chatką myśliwego i jest on powiązany z pobocznym zadaniem "Dzikość serca". Możesz z nim zawalczyć tylko jeśli dostatecznie awansujesz w tym queście.

Legenda Wiedźmin 3 M3 - Kasztel Wrońce - Zadania

Miejsca związane z głównymi questami

Miejsca związane z pobocznymi zadaniami

Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi

Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów

Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań

Kasztel Wrońce - opisy zadań

Powyższa mapa prezentuje okolice Kasztelu Wrońce (Crow's Perch) wchodzącego w skład Ziemi Niczyjej Velen. Tę część mapy świata odwiedza się przede wszystkim w celu ukończenia głównego zadania Krwawy Baron (Bloody Baron) (poszukiwania Ciri w Velen), aczkolwiek w samym kasztelu jak i wokół niego odnajdziesz też szereg okazji do zajęcia się innymi, nieobowiązkowymi zleceniami.