Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M13 - Kaer Trolde - Atlas
Wiedźmin 3 M13 - Kaer Trolde - Atlas
Jaskinia
Znajdziesz w niej trzy unikatowe miecze oraz dużo rzadkich składników. Dodatkowo recepty na Wyśmienity Puszczyk, Wyśmienitą czarną krew i Wyśmienity olej na trupojady.
Ukryty skarb
Przy drodze znajdziesz zwłoki. Przeszukaj je, by znaleźć list i klucz do skrzyni, która znajduje się pod wodą w jeziorze obok. Znajdziesz tu m.in. miecz "D'Yaebl", figurkę Melitele oraz trochę monet.
Siedlisko potworów
W jaskini zmierzysz się z Duchem (poziom 31). W skrzyniach znajdziesz trochę materiałów rzemieślniczych oraz recepturę Wyśmienitego oleju na utopce.
Skelligijczyk
Pewien mieszkaniec w porcie poprosi cię o pożyczkę w wysokości 150 koron. Twierdzi, że odda wszystko plus premia, gdy odnajdziesz go w Novigradzie w dzielnicy portowej.
Siedlisko potworów
Jeśli uda ci się pokonać cztery upiory i katakana (poziom 29), możesz zabrać miecz Naevde Seidhe.
"Ulepszenia rynsztunku szkoły kota - część 4" - W szczelinie na schodach znajdziesz skrzynię, w której znajduje się ulepszenie miecza stalowego.
Siedlisko potworów
W ruinach znajdziesz aghule (poziom 21 i 23). W skrzyniach kilka elementów zbroi.
"Ulepszenia rynsztunku szkoły niedźwiedzia - część 1" - ulepszenie srebrnego miecza.
Skrzynia
W skrzyni pod wodą, tuż przy brzegu znajdziesz recepturę Wyśmienitej Zamieci.
Ukryta skrzynia
Za kamieniem znajdziesz ukrytą skrzynię ze schematami na Wyśmienity rynsztunek szkoły Gryfa: buty, spodnie i rękawice.
Szkielet
Za murem odnajdziesz szkielet, a przy nim schemat na Srebrny miecz szkoły niedźwiedzia.
Zniszczona wieża
Wewnątrz wieży, w skrzyni znajdziesz schemat na Ulepszone rękawice rynsztunku szkoły niedźwiedzia.
Ukryty skarb
Pokonaj piratów (poziom 14) i przeczytaj znaleziony list. Wskazówki w nim zawarte zaprowadzą cię do pobliskiego wraku.
Kaer Trolde
W wiosce znajdziesz zielarza, handlarza, karczmę, gdzie kupisz karty i możesz zagrać w Gwint, oraz tablicę ogłoszeń ze zleceniami. Przed karczmą organizowane są walki.
Ukryty skarb
Skarb ten obejmuje rynsztunek szkoły gryfa z poziomu III. Znajdziesz tam diagramy na zbroję, spodnie, rękawice i buty, wszystko to bronione jest przez Cyklopa (poziom 30).
Sprzedaje składniki alchemiczne oraz zioła.
Zielarka Jona - może zginąć, jeśli zadecydujesz o tym w zadaniu "Nithing".
Poza składnikami alchemicznymi dostaniesz tu strony z manuskryptu: Ulepszony Jad Wisielca oraz Feromony Uptoca. Sprzedawca grywa również w Gwint.
Oferuje wiele dobrych przedmiotów i recept, jednak zanim będziesz mógł z nim handlować musisz wypełnić dla niego zadanie.
Może wykonać dla ciebie dobry rynsztunek, ma w sprzedaży również kawałek mapy:
Zakupisz u niego mapy ze wskazaniami punktów Szybkiej podróży.
Sprzedaje skóry i futra, chętnie zagra z tobą w Gwint.
Obóz bandytów
Trzech bandytów (poziom 12). Znajdziesz tu wartościową skamielinę.
Miejsce Mocy
Wzmocnienie znaku Igni - w zadaniu "Kamień Słoneczny".
Ukryty skarb
Do znalezieni w zadaniu "Kamień Słoneczny", przed skrzynią znajdować się będzie pułapka z kolcami.
Miejsce mocy
Otrzymasz tu wzmocnienie znaku Aard.
Miejsce mocy
Wzmocnienie znaku Igni. Kapliczka znajduje się w piwnicach pod Kaer Trolde, będziesz ją mijał w zadaniu "Królewski gambit", jeśli wybierzesz stronę Cerys.
Opuszczone miejsce
Po zabiciu Bagniaków (poziom 15) otrzymasz 50 koron.
Strzeżony skarb
Skarbu strzegą trzy Upiory (poziom 16). Zawiera zabytkową zbroję.
Miejsce mocy
Wzmacnia znak Yrden.
Obóz bandytów
Kilku bandytów strzeże wartościowej skamieliny oraz kilku śmieci.
Obóz bandytów
Kilku bandytów (poziom 12) strzeże przeciętnej zbroi oraz przejścia do kolejnych skarbów.
Strzeżony skarb
Skarb strzeżony przez żywiołaka lodu (poziom 30), znajdziesz tam dwie dobre zbroje.
Poziom 20.
Poziom 21.
Poziom 30.
Kontrabanda
Kontrabanda
Łupy wojenne
Skrzynia pod wodą z kilkoma przedmiotami niskiej wartości.
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Ukryty skarb
Skarb zawiera miecz Mariborski.
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Gniazdo potworów
Strzeżone przez erynię (poziom 19).
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Miejsce mocy
Tymczasowe wzmocnienie znaku Axii.
Strzeżony skarb
Skarbu broni wiwerna (poziom 14), zawiera miecz "The Digger".
Gniazdo potworów
Gniazdo jest strzeżone przez grupę pięciu bagniaków (poziom 15).
Strzeżony skarb
Skrzynia strzeżona przez dwa upiory (poziom 7).
Powiększ mapę

Kaer Trolde M13 | Kaer Trolde | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1Jaskinia
Znajdziesz w niej trzy unikatowe miecze oraz dużo rzadkich składników. Dodatkowo recepty na Wyśmienity Puszczyk, Wyśmienitą czarną krew i Wyśmienity olej na trupojady.

2Ukryty skarb
Przy drodze znajdziesz zwłoki. Przeszukaj je, by znaleźć list i klucz do skrzyni, która znajduje się pod wodą w jeziorze obok. Znajdziesz tu m.in. miecz "D'Yaebl", figurkę Melitele oraz trochę monet.

3Siedlisko potworów
W jaskini zmierzysz się z Duchem (poziom 31). W skrzyniach znajdziesz trochę materiałów rzemieślniczych oraz recepturę Wyśmienitego oleju na utopce.

4Skelligijczyk
Pewien mieszkaniec w porcie poprosi cię o pożyczkę w wysokości 150 koron. Twierdzi, że odda wszystko plus premia, gdy odnajdziesz go w Novigradzie w dzielnicy portowej.

5Siedlisko potworów
Jeśli uda ci się pokonać cztery upiory i katakana (poziom 29), możesz zabrać miecz Naevde Seidhe.
"Ulepszenia rynsztunku szkoły kota - część 4" - W szczelinie na schodach znajdziesz skrzynię, w której znajduje się ulepszenie miecza stalowego.

6Siedlisko potworów
W ruinach znajdziesz aghule (poziom 21 i 23). W skrzyniach kilka elementów zbroi.
"Ulepszenia rynsztunku szkoły niedźwiedzia - część 1" - ulepszenie srebrnego miecza.

7Skrzynia
W skrzyni pod wodą, tuż przy brzegu znajdziesz recepturę Wyśmienitej Zamieci.

8Ukryta skrzynia
Za kamieniem znajdziesz ukrytą skrzynię ze schematami na Wyśmienity rynsztunek szkoły Gryfa: buty, spodnie i rękawice.

9Szkielet
Za murem odnajdziesz szkielet, a przy nim schemat na Srebrny miecz szkoły niedźwiedzia.

10Zniszczona wieża
Wewnątrz wieży, w skrzyni znajdziesz schemat na Ulepszone rękawice rynsztunku szkoły niedźwiedzia.

11Ukryty skarb
Pokonaj piratów (poziom 14) i przeczytaj znaleziony list. Wskazówki w nim zawarte zaprowadzą cię do pobliskiego wraku.

12Kaer Trolde
W wiosce znajdziesz zielarza, handlarza, karczmę, gdzie kupisz karty i możesz zagrać w Gwint, oraz tablicę ogłoszeń ze zleceniami. Przed karczmą organizowane są walki.

13Ukryty skarb
Skarb ten obejmuje rynsztunek szkoły gryfa z poziomu III. Znajdziesz tam diagramy na zbroję, spodnie, rękawice i buty, wszystko to bronione jest przez Cyklopa (poziom 30).

Zielarz (1) – Sprzedaje składniki alchemiczne oraz zioła.

Zielarz (2) – Zielarka Jona - może zginąć, jeśli zadecydujesz o tym w zadaniu "Nithing".

Zielarz (3) – Poza składnikami alchemicznymi dostaniesz tu strony z manuskryptu: Ulepszony Jad Wisielca oraz Feromony Uptoca. Sprzedawca grywa również w Gwint.

Alchemista – Oferuje wiele dobrych przedmiotów i recept, jednak zanim będziesz mógł z nim handlować musisz wypełnić dla niego zadanie.

Kowal – Może wykonać dla ciebie dobry rynsztunek, ma w sprzedaży również kawałek mapy:

Handlarz (1) – Zakupisz u niego mapy ze wskazaniami punktów Szybkiej podróży.

Handlarz (2) – Sprzedaje skóry i futra, chętnie zagra z tobą w Gwint.

Legenda Wiedźmin 3 M13 - Kaer Trolde - Atlas

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Silni przeciwnicy

Ważne postacie niezależne na mapie

Kaer Trolde - atlas świata

Powyższa mapa ukazuje Kaer Trolde, główne miasto i okolicę północnej części centralnej wyspy Skellige. Znajduje się tu siedziba jarla Cracha an Craite, w związku z czym stanowi istotny punkt dla zadań głównych. We wschodniej części, znajdują się lasy, wewnątrz których mieści się osada druidów. Bardzo licznie znajdują się tu także ukryte skarby, kontrabandy wokół wyspy oraz elementy rynsztunków.

Najważniejsze miejsca w Kaer Trolde

1 - Jaskinia

Znajdziesz w niej trzy unikatowe miecze oraz dużo rzadkich składników. Dodatkowo recepty na Wyśmienity Puszczyk, Wyśmienitą czarną krew i Wyśmienity olej na trupojady.

3 - Siedlisko potworów

W jaskini zmierzysz się z Duchem (poziom 31). W skrzyniach znajdziesz trochę materiałów rzemieślniczych oraz recepturę Wyśmienitego oleju na utopce.

4 - Skelligijczyk

Pewien mieszkaniec w porcie poprosi cię o pożyczkę w wysokości 150 koron. Twierdzi, że odda wszystko plus premia, gdy odnajdziesz go w Novigradzie w dzielnicy portowej.

5 - Siedlisko potworów

Jeśli uda ci się pokonać cztery upiory i katakana (poziom 29), możesz zabrać miecz Naevde Seidhe.<br>"Ulepszenia rynsztunku szkoły kota - część 4" - W szczelinie na schodach znajdziesz skrzynię, w której znajduje się ulepszenie miecza stalowego.

7 - Skrzynia

W skrzyni pod wodą, tuż przy brzegu znajdziesz recepturę Wyśmienitej Zamieci.

9 - Szkielet

Za murem odnajdziesz szkielet, a przy nim schemat na Srebrny miecz szkoły niedźwiedzia.

10 - Zniszczona wieża

Wewnątrz wieży, w skrzyni znajdziesz schemat na Ulepszone rękawice rynsztunku szkoły niedźwiedzia.

11 - Ukryty skarb

Pokonaj piratów (poziom 14) i przeczytaj znaleziony list. Wskazówki w nim zawarte zaprowadzą cię do pobliskiego wraku.

12 - Kaer Trolde

W wiosce znajdziesz zielarza, handlarza, karczmę, gdzie kupisz karty i możesz zagrać w Gwint, oraz tablicę ogłoszeń ze zleceniami. Przed karczmą organizowane są walki.

Najważniejsze postacie niezależne w Kaer Trolde

Kowal (M13,12)- kowala jak i płatnerza na bardzo wysokim poziomie znajdziesz przy zamku w Kaer Trolde. Kowal sprzedaje także kawałek mapy skarbów. Posiadają w sprzedaży wiele schematów na rynsztunek i glify. Możesz z nimi również zagrać w Gwint.

Alchemista - Germista oferuje wiele dobrych przedmiotów i recept, jednak zanim będziesz mógł z nim handlować musisz wypełnić dla niego zadanie.

Rodzaje przeciwników w Kaer Trolde

Na całym Skellige znajdziesz wiele potężnych potworów, niektóre wcześniej niespotykane...:

Utopiec (Drowner)

Bandyta (Bandit)

Piraci (Pirates)

Nekker

Upiór (Wraith)

Wywerna (Wyvern)

Niedźwiedź (Bear)

Leszy (Leshen)

Baba wodna (Water Hag)

Mglak (Folget)

Wilk (Wolf)

Aghul

Bagniak (Muckixer)

Harpia (Harp)

Syreny (Sirens)

Erynie

Cyklopy (Cyclops)

Endragi (Endrages)

Katakan

Żywiołak ziemi (Earth Elemental)

Gagrulce (Gargoyles)

Ważne informacje związane z Kaer Trolde

W pierwszej kolejności po przybyciu na wyspę powinieneś udać się do wioski druidów, gdzie znajdziesz Germistę, alchemika który po wykonaniu zadania staje się głównym źródłem cennych składników i schematów alchemicznych.

Na mapie znajduje się sporo skarbów. Kontrabandy znajdywane na morzu bronione są przez Syreny i Erynie. Większość skarbów i ukrytych elementów rynsztunku jest bronionych przez potężne potwory około 30 poziomu. Niektóre z nich, podobnie jak Miejsca Mocy, dostępne będą dopiero po postępach w głównej fabule.

W lokacji możesz również rozpocząć zadania związane z grą w Gwint, wyścigami konnymi oraz walkami na pięści, które kontynuowane są przez kolejne etapy i wyspy na całych Skellige.