Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M14 - Kaer Muire - Zadania
Wiedźmin 3 M14 - Kaer Muire - Zadania
"W sercu lasu" - Zadanie rozpocznie się automatycznie po tym jak zbliżysz się do tego miejsca.
"Ku chwale Freyji" - Zabierz z ciała martwego podróżnika klucz oraz notatkę.
"Narzeczona dla barda" - Porozmawiaj z Trubadurem przebywającym w jaskini.
"Porwana za młodu" - Pokonaj dwóch piratów (poziom 25) i porozmawiaj z Wojownikiem.
Tablica ogłoszeń - dowiesz się dzięki niej o zadaniu "Bardzo cenny róg".
"Zlecenie: Smok" - Porozmawiaj z Vagnem, starszym wioski.
"Kontrakt: Najgroźniejszy potwór na Skellige" (DLC) - przeczytaj ogłoszenie na tablicy.
"Majątek rodzinny" - ze skrzyni w domu zabierz list.
"Dziedzictwo" - z ciała żołnierza zabierz klucz oraz list.
"Wyścigi Śmiałków: Ferlund" - Rozpocznij wyścig. Zadanie możesz przyjąć dopiero po aktywowaniu innego zadania - "Wyścigi Śmiałków: Ku chwale bogini!" na wyspie Hindarsfjall (M18,3).
"Wyścigi Śmiałków: Fyresdal" - Rozpocznij wyścig. Zadanie będziesz mógł przyjąć dopiero po rozpoczęciu innego zadania - "Wyścigi Śmiałków: Ku chwale bogini" na wyspie Hindarsfjall (M18,3).
"Zlecenie: Upiór z Eldbergu" - spotkaj się z Jorundem w karczmie.
"Kredyt zaufania" - miejsce spotkania Skelligijczyka po raz trzeci.
Powiększ mapę

Mapa zadań | Kaer Muire | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1 – "W sercu lasu" - Zadanie rozpocznie się automatycznie po tym jak zbliżysz się do tego miejsca.

2 – "Ku chwale Freyji" - Zabierz z ciała martwego podróżnika klucz oraz notatkę.

3 – "Narzeczona dla barda" - Porozmawiaj z Trubadurem przebywającym w jaskini.

4 – "Porwana za młodu" - Pokonaj dwóch piratów (poziom 25) i porozmawiaj z Wojownikiem.

5 – Tablica ogłoszeń - dowiesz się dzięki niej o zadaniu "Bardzo cenny róg".

6 – "Zlecenie: Smok" - Porozmawiaj z Vagnem, starszym wioski.
"Kontrakt: Najgroźniejszy potwór na Skellige" (DLC) - przeczytaj ogłoszenie na tablicy.

7 – "Majątek rodzinny" - ze skrzyni w domu zabierz list.

8 – "Dziedzictwo" - z ciała żołnierza zabierz klucz oraz list.

9 – "Wyścigi Śmiałków: Ferlund" - Rozpocznij wyścig. Zadanie możesz przyjąć dopiero po aktywowaniu innego zadania - "Wyścigi Śmiałków: Ku chwale bogini!" na wyspie Hindarsfjall (M18,3).

10 – "Wyścigi Śmiałków: Fyresdal" - Rozpocznij wyścig. Zadanie będziesz mógł przyjąć dopiero po rozpoczęciu innego zadania - "Wyścigi Śmiałków: Ku chwale bogini" na wyspie Hindarsfjall (M18,3).

11 – "Zlecenie: Upiór z Eldbergu" - spotkaj się z Jorundem w karczmie.

12 – "Kredyt zaufania" - miejsce spotkania Skelligijczyka po raz trzeci.

Legenda Wiedźmin 3 M14 - Kaer Muire - Zadania

Miejsca związane z głównymi questami

Miejsca związane z pobocznymi zadaniami

Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi

Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów

Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań

Kaer Muire - opisy zadań

Powyższa mapa prezentuje Kaer Muire oraz okolice. Jest to południowa część największej wyspy archipelagu Skellige - Aard Skellige. Znajdziesz tutaj sporo zadań do wykonania, począwszy od zleceń wiedźmińskich (niebieskie punkty na mapie), poszukiwań skarbów (żółte punkty na mapie), zadań dodatkowych (czarne punkty na mapie), kończąc na zadaniach głównych (czerwone punkty na mapie). Wykonanie większości z nich będzie wymagało od ciebie posiadania postaci na co najmniej 15 poziomie doświadczenia.