Rynsztunek szkoły żmii | Wiedźmiński rynsztunek | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Rynsztunek szkoły żmii

Na rynsztunek szkoły żmii składają się wyłącznie dwa elementy. Oba schematy możesz pozyskać w trakcie pierwszej wizyty w Białym Sadzie (White Orchard). Są to najprymitywniejsze z możliwych do zebrania schematów i obejmuje jedynie miecze srebrny i stalowy. Mimo to warto rozejrzeć się za nimi już we wczesnej fazie gry, gdyż wybijają się znacznie poza większość innych dostępnych broni na tym etapie rozgrywki. Bronie posiadają dodatkową właściwość: potrafią zatruć przeciwnika z losowym prawdopodobieństwem.

Miecz srebrny wiedźmińskiego cechu żmii (Viper Silver Sword)

Lokalizacja: Cmentarzu w Białym Sadzie (White Orchard Cemetery), wewnątrz krypty

Wymagany poziom: 2

Schemat srebrnego miecza znajduje się w krypcie na Cmentarzu w Białym Sadzie (White Orchard Cemetery) zlokalizowanym w północnej części mapy (powyższy obrazek) - Rynsztunek szkoły żmii | Wiedźmiński rynsztunek | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Schemat srebrnego miecza znajduje się w krypcie na Cmentarzu w Białym Sadzie (White Orchard Cemetery) zlokalizowanym w północnej części mapy (powyższy obrazek). Dostępu do krypty broni upiór (Wraith) znajdujący się na siódmym poziomie doświadczenia. Możesz podjąć próbę obiegnięcia potwora lub stoczyć z nim pełnoprawną walkę. W tym drugim przypadku polegaj na częstych unikach i pomagaj sobie magicznymi pułapkami rozstawianymi dzięki używaniu znaku Yrden.

Podejdź do krypty i zniszcz jej drewniane drzwi np - Rynsztunek szkoły żmii | Wiedźmiński rynsztunek | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Podejdź do krypty i zniszcz jej drewniane drzwi np. z użyciem znaku Aard. W krypcie wpadniesz na kolejnego upiora - możesz go pokonać na miejscu lub odciągnąć na zewnątrz. Odszukaj w krypcie zwłoki Kolgrima (po wejściu - prawa strona) i zbadaj je żeby wejść w posiadanie schematu srebrnego miecza.

Statystyki:

  1. Obrażenia: 112-138
  2. Wzmocnienie znaku Aard: +10%
  3. Szansa na zatrucie: +10%
  4. Dodatkowe doświadczenie od potworów: +20%
  5. Obrażenia: 49-61
  6. Szansa na zatrucie: +15%
  7. Dodatkowe doświadczenie od ludzi i potworów: +20%

Miecz stalowy wiedźmińskiego cechu żmii (Viper Steel Sword)

Lokalizacja: Obozowisko bandytów w pobliżu Spalonej wsi (Ransacked Village)

Wymagany poziom: 1

Schemat stalowego miecza możesz odnaleźć w Obozowisku bandytów (Bandit camp) znajdującym się we wschodniej części mapy, niedaleko Spalonej wsi (Ransacked Village) (powyższy obrazek) - Rynsztunek szkoły żmii | Wiedźmiński rynsztunek | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Schemat stalowego miecza możesz odnaleźć w Obozowisku bandytów (Bandit camp) znajdującym się we wschodniej części mapy, niedaleko Spalonej wsi (Ransacked Village) (powyższy obrazek).

Wspomniane obozowisko jest na pozornie niedostępnym wzgórzu i możesz do niego przedostać się wspinając się po skałach od zachodniej strony po zwalonym ceglanym filarze - Rynsztunek szkoły żmii | Wiedźmiński rynsztunek | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wspomniane obozowisko jest na pozornie niedostępnym wzgórzu i możesz do niego przedostać się wspinając się po skałach od zachodniej strony po zwalonym ceglanym filarze. Po dotarciu na miejsce rozpraw się z grupą dezerterów (jest wśród nich silniejszy przywódca). Zbadaj następnie obozowisko - schemat stalowego miecza jest w jednej ze skrzyń.

Statystyki: