Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen) - główne zadanie | Kaer Morhen Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen) - główne zadanie

Gdy wszyscy planowani towarzysze zostaną zwerbowani wracaj do Kaer Morhen. Możesz porozmawiać z przybyłymi do twierdzy, jednak najważniejszymi postaciami będą Keira Metz oraz Zoltan - czarodziejka umożliwi ci handel, a krasnolud może wykonać dla ciebie przedmioty. To ostatnia okazja, by skorzystać z ich usług przed wejściem do zamku.

Zabranie w Kaer Morhen - zobaczysz tu tyle osób, ile udało ci się zwerbować - Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen) - główne zadanie | Kaer Morhen - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zabranie w Kaer Morhen - zobaczysz tu tyle osób, ile udało ci się zwerbować

Udaj się na naradę. Wstępne opcje dialogowe nie robią znaczenia, dopiero kwestia laboratorium i warsztatu... Wykorzystać możesz laboratorium, aby Vesemir dokończył przygotowanie eliksirów - otrzymasz Wyśmienitą Jaskółkę oraz jeśli wykonałeś zadanie "Po nitce do kłębka" (Following the Tread) - Wzmocniony Dekokt Rafarda, w innym razie - Błyskawicę. Jeśli jednak z laboratorium skorzysta Eskel - przygotuje on dodatkowe pułapki wiedźmińskie zmniejszając w ten sposób liczbę przeciwników.

Druga kwestia - warsztatu - pozwoli ci na odkopanie gruzów i zdobycie świetnego miecza srebrnego. Ewentualnie załataj dziurę w murze, co znacznie ograniczy ilość przeciwników. Na koniec możesz jeszcze dokonać zmian w swoim wyborze. Nim wyjdziesz z zamku nałóż oleje i przygotuj eliksiry, skorzystaj także z kowadła i osełki, by poprawić parametry broni, nie zapomnij jej również naprawić podręcznymi zestawami naprawczymi - gdy wyjdziesz za drzwi zamku od razu wpadasz w wir walki i nie będziesz mógł skorzystać z ulepszeń aplikowanych poza walką.

Zamknij trzy portale w lesie, potem niewidzialność przestanie działać - Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen) - główne zadanie | Kaer Morhen - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zamknij trzy portale w lesie, potem niewidzialność przestanie działać

W pierwszej fazie pierwszej wraz z Lambertem zamknijcie trzy portale, każdy z nich jest broniony przez wojowników Dzikiego Gonu oraz ogary (które wykryją twoją niewidzialność). Poziomy przeciwników wahają się między 22-24. Portale możesz zamknąć przy użyciu bomb dwimerytowych (przytrzymaj klawisz rzutu, aby wycelować) lub używając znaku Yrden. Każdy z wojowników posiada przy sobie miksturę Tir Na Lia, która w ostateczności może posłużyć za eliksir leczący.

Przełącznik do głównej bramy - Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen) - główne zadanie | Kaer Morhen - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Przełącznik do głównej bramy

Gdy zamkniesz trzy portale przełączony zostaniesz na Ciri. Biegnij po murze do Triss i pozbądź się wszystkich na wieży. Zdolność regeneracyjna Ciri funkcjonuje, otrzymasz także dodatkową umiejętność, oraz kamień, który przywołuje kulę ognia w miejsce, w którym stoisz (skuteczne jedynie przy grupie wrogów). Następnie ponownie jako Geralt pozbądź się kilku przeciwników na dziedzińcu, wskocz na mur i biegnij do ściany, gdzie znajduje się przełącznik zamykający główną bramę. Teraz twojej pomocy potrzebuje Lambert walczący poniżej ciebie. Możesz postawić obok niego Yrden, by otrzymywał mniej obrażeń. Po walce przejdziecie za bramę.

Pokonaj pozostałych przeciwników na dziedzińcu - Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen) - główne zadanie | Kaer Morhen - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Pokonaj pozostałych przeciwników na dziedzińcu

Za bramą najpierw wykończ przeciwników we wskazanych obszarach. Mocno uważaj na używanie granatów i Igni - beczki przygotowane przez Zoltana są rozstawione i poprzesuwane w wielu miejscach, możesz zostać mocno zraniony od eksplozji.

Pomóż Eskelowi pozbyć się najeźdźców - Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen) - główne zadanie | Kaer Morhen - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Pomóż Eskelowi pozbyć się najeźdźców

Następny etap to walka Ciri u boku Eskela. Tu świetnie się zda kamień przywołujący kule ognia. Jeśli zostaniesz zraniony oddal się na chwilę od walki, aby Ciri mogła się zregenerować - wiedźmin jest nieśmiertelny. Po tej walce musisz jeszcze użyć kołowrotu.

Zamknij cztery portale ignorując wstępnie wrogów - Bitwa w Kaer Morhen (The Battle of Kaer Morhen) - główne zadanie | Kaer Morhen - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zamknij cztery portale ignorując wstępnie wrogów

Po przerywniku musisz zamknąć cztery portale jako Geralt, po dwa na stronę. Nie musisz skupiać się na walce z postronnymi, lecz na jak najszybszym wykonaniu celów misji. Aktywowany zostanie przerywnik filmowy, po którym zadanie się kończy aktywują jednocześnie kolejne: "Krajobraz po bitwie" (Blood on the Battlefield).