Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie

Wizyta u Reuvena

Wejście do łaźni znajduje się na dolnym dziedzińcu - Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wejście do łaźni znajduje się na dolnym dziedzińcu

Po ustaleniu kolejnego kontaktu w zadaniu "Spis cudzołożnic" (Broken Flowers) udaj się do łaźni (M6,21), by spotkać się z Sigi Reuvenem. Podczas rozmowy zostaniecie napadnięciu przez kilku zabójców - pamiętaj jedynie, że nie masz swojego miecza, a jedynie broń obuchową, oraz jesteś pozbawiony zbroi - lecz wraz z kolegami szybko rozprawicie się z najeźdźcą. Gdy wypytasz już Sigiego o miejsce szukania Juniora, możesz wyjść z łaźni, lecz gdy dopytywać się będziesz o Jaskra - rozpoczniesz zadanie "Skarb Hrabiego Reuvena" (Count Reuven Treasure). Możesz również zagrać w Gwint z Sigimusem - jest on jednym z głównych przeciwników zadania "Gwint: Rozgrywki w Novigradzie" (Gwent: Big City Players).

Po zakończeniu tego etapu zadania otrzymasz również zadanie poboczne "Gangi Novigradu" (The Gangs of Novigrad).

Zbieranie informacji

Uwaga - w drugim etapie zadania musisz zdecydować, na jaki sposób chcesz je wykonać. Masz dwie opcje: "na szpiega" - zbierając informacje i wykonując kolejne kroki zadania lub "agresywnie" - w tym przypadku działasz mieczem. W tym drugim przypadku po prostu wejdź na siłę do placówek (zabijając strażników) i zbierz potrzebne rzeczy/informacje (szczegóły poniżej). Możesz przy okazji odwiedzić Tasaka (zadanie "Gangi Novigradu" (The Gands of Novigrad)), zaraz po wyjściu z łaźni. Zapewni ci on wsparcie krasnoludów, gdy tylko zacznie robić się gorąco - możesz z nimi wejść na siłę do lokacji lub bezpiecznie zbierać informacje, lecz jeśli zostaniesz wykryty to i tak krasnoludy przyjdą ci z pomocą. Na arenie oraz w kasynie znajdziesz dowody, które możesz od razu zanieść do Dijkstry i udać się na spotkanie z Vernonem Rochem - wystarczy przeszukać jedną z tych lokacji, nie wliczając kryjówki Juniora.

Wariant A: infiltracja

Arena

Igor ustawia walki, obok niego znajdziesz szkatułkę - Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Igor ustawia walki, obok niego znajdziesz szkatułkę

Aby wejść na arenę musisz przekupić strażników (100 koron) lub użyć znaku Axii - jeśli ich zaatakujesz również cała reszta ludzi Juniora będzie do ciebie wrogo nastawiona. Porozmawiaj z Igorem. Nie wspominaj o Juniorze, ponieważ może to doprowadzić do zidentyfikowania ciebie już na początku. Po rozmowie trafisz na arenę. Musisz tu pokonać kilku przeciwników i potwory:

  • Gustaw Roene - jeśli go oszczędzisz po pokonaniu pomoże ci on walczyć z kolejnymi przeciwnikami,
  • Dzikie psy (jeśli uratowałeś Roene)
  • Bracia ze Skellige
  • Wiwerna (poziom 11)
  • Endragi (poziom 10 i 12)
  • Borys - niedźwiedź (poziom 11)
Tajne przejście otwierane pochodnią - Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Tajne przejście otwierane pochodnią

Finalnie i tak zostaniesz zaatakowany przez ludzi Juniora, a ludzie Tasaka zaatakują lokum, niezależnie od tego, czy podjąłeś się zadania "Gangi Novigradu" (The Gangs of Novigrad). Przed opuszczeniem miejsca poszukaj ciała Igora - znajdziesz przy nim klucz do szkatułki leżącej na jego biurku - tam znajduje się list, z którego dowiesz się o ukrytym pomieszczeniu Na dolnym poziomie, na wschód od areny znajdują się ukryte w ścianie drzwi - otworzysz je za używając pochodni, która jest przełącznikiem. Tam znajdziesz tajne dokumenty dla Dijkstry.

Kasyno

Wejście do kasyna - Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wejście do kasyna

Do kasyna dostaniesz się w podobny sposób - przekup (200 koron) lub użyj Axii na dwóch strażnikach. W rozmowach z gośćmi kasyna nie rozmawiaj absolutnie o Juniorze - rozpocznie to natychmiastowo walkę. W sumie, jedyne co możesz zyskać wchodząc pokojowo do kasyna, to możliwość rozgrywki w Gwint z dwojgiem z trojga gości na piętrze (dwóch w rogach pomieszczenia oferuje rozgrywkę za 100 koron, a ten po środku - za 50). Po wygraniu dwóch partii i tak zostaniesz zaprowadzony do pokoju przesłuchań i będziesz musiał walczyć.

Niziołek Rico w pokoju przesłuchań - Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Niziołek Rico w pokoju przesłuchań

W pokoju na najwyższym piętrze znajdziesz Rico - dostarczy ci informacji dla Dijkstry. Po jego uwolnieniu otrzymasz zadanie poboczne "Honor złodzieja" (Honor Among Thieves).

Kryjówka Juniora

Kryjówka Juniora - Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Kryjówka Juniora

Gdy dotrzesz na miejsce okaże się, że krasnoludy od Tasaka już tu były. Zbadaj książkę na parterze, na piętrze stertę prania i wieszak na ścianie - nie znajdziesz tu nic ciekawego. Zależnie od kolejności, w jakiej wykonywałeś kolejne punkty zadania - udaj się do kolejnego celu misji.

Wariant B: agresywny

Chcąc wykonać zadanie "Dorwać Juniora" (Get Junior) w "agresywny" sposób udaj się najpierw do Tasaka (Cleaver) i porozmawiaj z nim o tym. Zgódź się pomóc jego ludziom w ataku na miejscówki Juniora.

Aby zaatakować kasyno porozmawiaj z grupą krasnoludów Tasaka. - Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Aby zaatakować kasyno porozmawiaj z grupą krasnoludów Tasaka.

Udaj się najpierw pod kasyno aby spotkać się ludźmi Tasaka. Porozmawiaj z ich przywódcą. Powiedz, gdy będziesz gotowy. Załatw dwóch ludzi przed wejściem (12 poziom). W środku, na trzech piętrach znajdziesz jeszcze około 10 przeciwników na podobnym poziomie. Staraj się eliminować ich po kolei, krasnoludy będą ci w małym stopniu też pomagały. Musisz teraz przeszukać całe kasyno. Udaj się do pomieszczenia na drugim piętrze gdzie znajdziesz Rico. Porozmawiaj z nim. Dowiesz się o tym, że Junior dogadał się z Redańczykami. Będziesz też musiał zdecydować czy uwolnić Rico czy pozostawić tam gdzie jest. Jeśli zdecydujesz się go uwolnić udaj się kiedyś do Bedlama po nagrodę ("Honor złodzieja" (Honor Among Thieves)).

Ze skrzyneczki na stoliku zabierz list oraz pierścień. Klucz do niej ma jeden z ludzi Juniora. - Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Ze skrzyneczki na stoliku zabierz list oraz pierścień. Klucz do niej ma jeden z ludzi Juniora.

Udaj się teraz w pobliże areny. Krasnoludy Tasaka powinny na ciebie już tam czekać. Przy wejściu musisz pokonać dwóch przeciwników na 12 poziomie doświadczenia. Wejdź do podziemi. Natkniesz się na dwie 4-osobe grupki ludzi Juniora. W następnym dużym pomieszczeniu spotkasz jeszcze jedną, tym razem dużą, około 12-osobową grupę przeciwników. Na stoliku będzie stała szkatułka. Do jej otworzenia potrzebować będziesz jednak klucza. Znajdziesz go przy ciele jednego z pokonanych właśnie przeciwników - Igora. Z pojemnika zabierz list (Message from Igor) oraz pierścień.

Gdy już zbierzesz informacje z dwóch miejsc, udaj się ponownie do Tasaka. Podziękuje ci on za wykonaną robotę oraz da 300 koron. Zadanie zostanie zaliczone.

Spotkanie z Rochem

Wejście do kryjówki Rochea - Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wejście do kryjówki Roche'a

Gdy dostarczysz Dijkstrze informacje o powiązaniach Juniora z Redańczykami, wskaże ci on nowy trop - spotkanie z Vernonem Rochem w jego kryjówce. Udaj się tam i po krótkiej rozmowie wspólnie udacie się do Oxenfurtu na spotkanie ze szpiegiem. Okaże się, że zamiast szpiega zastaniesz na miejscu króla Radowida - po krótkiej rozmowie odbytej w sposób dowolny otrzymasz od Roche'a zadanie poboczne "Oko za oko" (An Eye for An Eye) oraz poznasz miejsce, gdzie kryje się Junior. Udaj się kilka uliczek dalej do drzwi posiadłości celu.

Brama do kryjówki Juniora - Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Brama do kryjówki Juniora

W drzwiach zatrzyma cię na chwilę dwóch wartowników (poziom 11) - niezależnie od rozmowy musisz ich zabić i zabrać od jednego klucz do bramy. Przed wejściem do środka lepiej się przygotuj - mikstury, olej na stalowy miecz - ponieważ w środku czeka cię walka ze sporą ilością przybocznych ludzi Juniora (poziomy 11-12). Gdy się z nimi uporasz wejdź do największego budynku po środku, pozbądź się trzech strażników i wejdź na piętro na pogawędkę z Juniorem.

Używając drabiny dostaniesz się na dach - Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Używając drabiny dostaniesz się na dach

W trakcie rozmowy uaktywni się wątek Ciri. Najpierw wejdź po drabinie na dach, wskocz na balkon i wejdź w interakcję z oknem. Po krótkiej scenie rozpocznie się pojedynek. Bohaterka otrzyma teraz nową zdolność pozwalającą na zadanie nielicznych obrażeń każdemu z przeciwników. Używaj umiejętności z rozwagą, gdyż po zakończeniu sekwencji ataków pojawiasz się w niepewnym miejscu i możesz nawet trafić na wychodzący od przeciwnika cios. Nie możesz używać kontrataków, dlatego najlepiej używaj dużego odskoku, by przeniknąć przez wroga, pojawić się za nim i zadawać silne obrażenia w plecy. Przed zejściem na niższe piętra zaczekaj na zregenerowanie się poziomu zdrowia.

Zadecyduj o losie Juniora - Dorwać Juniora (Get Junior) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad | Wiedźmin - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zadecyduj o losie Juniora

Na koniec możesz zadecydować o losie Juniora. Ma to wpływ za wersję zakończenia gry, w której ten wątek zostanie poruszony. Możesz wybrać jedną z dwóch opcji:

  • zabij Juniora - jego miejsce zajmie dopler Dudu - pod jego dowództwem grupa przestępcza staje się nieszkodliwa,
  • oszczędź Juniora - przeżyje, lecz zostaje zdegradowany i staje się nieszkodliwy.

Po zadaniu automatycznie rozpoczniesz dwa kolejne: "Niech żyje sztuka" (The Play's the Thing) oraz wymuszoną kontynuację "Przysługa dla Radowida" (A Favour for Radovid) - samo zadanie sprowadza się do rozmowy z królem, gdzie otrzymasz zadanie "Wróg publiczny" (Redania's Most Wanted) polegające na odnalezieniu czarodziejki Filippy Eilhart. Po opuszczeniu statku otrzymasz jeszcze wiadomość od przechodnia rozpoczynającą zadanie "Teraz albo nigdy" (Now of Never).