Zlecenia wiedźmińskie | Zamurze Novigradu | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Zlecenia wiedźmińskie w Zamurzu Novigradu

Zlecenie: Potwór z lasu (Woodland Beast)

Kapitan Straży to twój zleceniodawca - Zlecenia wiedźmińskie | Zamurze Novigradu | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Kapitan Straży to twój zleceniodawca

Przed mostem prowadzącym do posterunku na rzece Pontar znajdziesz tablicę ogłoszeń i zlecenie wiedźmińskie (M5,2). Porozmawiaj ze stojącym nieopodal Kapitanem Straży (Captain of the Guard). Powie ci, że w lesie ktoś napada na konwoje i chce, abyś to zbadał. Udaj się na wskazane miejsce, pokonaj za aghule (poziom 6) i zbadaj miejsce zbrodni. Koło wozu dostrzeżesz ślady - podążaj za nimi na zachód. Na rzece, przez którą prowadzą ślady znajdować się będzie spora grupa utopców - nie musisz z nimi walczyć, możesz ich obejść. W tym zadaniu interesuje cię drzewo stojące na środku polany na zachód od rzeki.

Jeśli się nie dogadasz - elfy będą musiały zginąć - Zlecenia wiedźmińskie | Zamurze Novigradu | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Jeśli się nie dogadasz - elfy będą musiały zginąć

Gdy do niego podejdziesz nawiąże z tobą rozmowę elf mierzący do wiedźmina z łuku. Możesz poprosić o rozmowę z przywódcą, jednak musisz się jeszcze zgodzić na złożenie broni. Podczas rozmowy możesz obiecać, że nie doniesiesz na nich, otrzymasz wtedy kilka przypadkowych przedmiotów craftingu i możesz udać się do Kapitana straży (Captain of the Guard). Na koniec możesz mu donieść o obecności wiewiórek w lesie - otrzymasz glejt, lecz nie otrzymasz pieniędzy. Możesz także nie mówić nic, wtedy zakończysz pomyślnie zadanie, lecz nie otrzymasz żadnej nagrody.

W przeciwnym wypadku będziesz musiał pozbyć się komanda Scoia'tael, zabijając czterech elfów na piątym poziomie oraz przywódczynię (łuczniczka) na 9. Gdy uporasz się z przeciwnikami przeszukaj dowolnego i podnieś wiewiórcze ogony - znak przynależności do wrogiej społeczności. Z tym przedmiotem - dowodem - wróć do Kapitana straży (Captain of the Guard) przy moście. Otrzymasz nagrodę w postaci 30 koron novigradzkich oraz glejt, pozwalający na pokonanie mostu.

Uwaga - Za ukończenie tego zlecenia wiedźmińskiego nie przysługuje żadne trofeum. Zamiast tego można zdobyć m.in. wspomniany w opisie questu glejt.

Zlecenie: Biała Dama (The White Lady)

Trupy w pobliżu zamku - ścieżka prowadzi prosto do niego - Zlecenia wiedźmińskie | Zamurze Novigradu | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Trupy w pobliżu zamku - ścieżka prowadzi prosto do niego

Zlecenie znajdziesz na tablicy ogłoszeń w Zamurzu Novigradu (Farcorners) (M5,6), po jego przeczytaniu udaj się do zleceniodawczyni - Helmy. Opowie ci ona o szczegółach zadania, po których udasz się na polanę, na zachód tuż obok wieży. Idąc tropem widocznym przy pomocy wiedźmińskiego zmysłu idź do zniszczonej wieży pośrodku regionu (stąd też możesz rozpocząć zadanie badając ślady krwi). Użyj wiedźmińskich zmysłów, by zbadać ślady krwi i zejdź po schodach na dolne piętro wieży. Tam w małym pomieszczeniu znajdziesz ghula przy zwłokach człowieka. Zabij potwora i zbadaj zwłoki. Wystarczy, że udasz się teraz z powrotem do Helmy, która da ci przedmiot, dzięki któremu wezwiesz północnicę.

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...