Porady na start | Informacje wstępne | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Porady na start

1. Pamiętaj, że raz odblokowane umiejętności trzeba jeszcze aktywować. W początkowej fazie gry liczba slotów na zdolności jest mocno ograniczona, dlatego nie ma sensu dokładać nowych skilli, jeśli Geralt nie będzie w stanie ich obsłużyć. Dobrym pomysłem na start jest inwestowanie w siłę dwóch podstawowych ataków - znacznie ułatwiają one życie.

2. Planuj z głową rozwój postaci. Odblokowanie najmocniejszych umiejętności wiąże się z wydaniem bardzo dużej liczby punktów, więc większość z nich nie będzie dla Ciebie osiągalna przez bardzo długi czas.

3. Wspomaganie całych grup zdolności odpowiednimi mutagenami to bardzo sensowna opcja. Ubijaj potwory, np. utopce, bo to w dużej mierze dostarczą Ci mutagenów w początkowej fazie rozgrywki. Pamiętaj o odpowiednim dopasowaniu kolorystycznym, aby zwiększyć efekt.

4. Na początku nie odczujesz problemów związanych z udźwigiem, ale z każdą kolejną godziną brak miejsca na nowe graty zacznie poważnie doskwierać. Nie bój się sprzedawać niepotrzebnych rzeczy i szukaj u handlarzy lepszych juków, które po aktywacji zwiększą limit kilogramów, jakie Geralt będzie w stanie nieść ze sobą. Karą za przekroczenie tego limitu jest dość uciążliwa niemożność biegania, pamiętaj jednak, że nadal możesz korzystać z drogowskazów, a także jeździć konno. Przywołanie Płotki i odwiezienie zbędnych klamotów do kupca to dobry pomysł.

5. Staraj się odkryć jak najwięcej drogowskazów, jeśli widzisz w pobliżu wioskę, nadrób drogę, ale odblokuj punkt szybkiej podróży. W późniejszej fazie zmagań mocno ułatwiają one transport po olbrzymim terenie.

6. Wyrób sobie nawyk przeszukiwania skrzyń, kufrów i tym podobnych kontenerów, zwłaszcza w trudno dostępnych lub ukrytych lokacjach. Znajdziesz w nim schematy, które pozwolą wykuć nową broń lub uwarzyć mikstury.