 
Miejsce to odwiedza się przede wszystkim w ramach zaliczania głównego zadania "Nilfgaardzki łącznik". Możesz tu sprawdzić tablicę ogłoszeniową i pohandlować z osobą prowadzącą tytułową karczmę.
W tej niewielkiej wsi odnajdziesz m.in. tablicę ogłoszeniową.
Zabicie okolicznych utopców (4 poziom) doprowadzi do pojawienia się w porcie grupki wieśniaków.
W pobliżu portu są zwłoki. Ich zbadanie i zabranie listu odblokowuje zadanie poszukiwania skarbów "Nieszczęśliwy wypadek".
Zabij mglaka (4 poziom) i zbadaj zwłoki oparte o zniszczony wóz. Zabranie listu ze zwłok odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Jak pech, to pech".
Swoje siedlisko mają tu nekkery (6 poziom) występujące w standardowych odmianach oraz jako wojownicy. Po oczyszczeniu okolic siedliska wejdź do jaskini i pozbądź się reszty potworów. Na sam koniec zbadaj jaskinię oraz obszar wokół wejścia. Do odnalezienia jest sporo skrzyń ze skarbami i pozyskasz m.in. rzadkie miecze Vrihedd i Disglair oraz schematy ulepszonych elementów pancerza z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły niedźwiedzia.
Pozbądź się dzikich psów (4 poziom) przebywających przed chatką i porozmawiaj z dzieckiem. Możesz mu przekazać żywność lub złoto. W zamian otrzymasz punkty doświadczenia, lalkę (Doll), wyrwaną stronę i księgę (In Beast's Clothing) odblokowującą nowe wpisy w bestiariuszu.
Pozbądź się utopców (poziom 4) przebywających w pobliżu związanego mężczyzny - Johna Verduna. Możesz go następnie oswobodzić lub pozostawić związanym. Jeśli uratujesz Verduna to spotkasz go później w obozowisku na północ od tego miejsca (bliżej Novigradu).
Przebywający w tym miejscu strażnicy uniemożliwiają przeprawę uchodźcom. Możesz zdobyć przepustkę w ramach pobocznego zadania "Przejścia nie ma", otrzymać redański glejt od barona w ramach głównego zadania "Sprawy rodzinne" lub skorzystać z innego przejścia (np. przepłynąć na drugi brzeg czy użyć łodzi.
Zabicie okolicznych utopców (9 poziom) doprowadzi do pojawienia się grupki wieśniaków. Będzie wśród nich handlarz.
Pozbądź się wilków (5 poziom) i wargów (8 poziom) przebywających w okolicy. Po walkach zabierz notatkę odnalezioną przy zwłokach żeby odblokować zadanie poszukiwania skarbów "Ukryta przystań".
Zabicie grupy alghuli oraz pojedynczego alghula (9 poziom) doprowadzi do pojawienia się grupki wieśniaków. Będzie wśród nich handlarz.
Skarbu strzeże bardzo silna wiedźma (18 poziom). Po zabiciu potwora odszukaj zwłoki z kluczem oraz dokumentem odblokowującym zadanie poszukiwania skarbów "Łupy z pobojowiska".
Pozbądź się grupy utopców (4 poziom). Po walkach odszukaj zwłoki z kluczem oraz dokumentem odblokowującym zadanie poszukiwania skarbów "Krwawe złoto".
Skarbu strzeże potężny bazyliszek. Po zabiciu bazyliszka odszukaj zwłoki z kluczem oraz dokumentem odblokowującym zadanie poszukiwania skarbów "Wiano".
Po wkroczeniu do kamieniołomu załączy się krótka scenka z rozmowy i następnie w okolicy pojawią się alghule (6 poziom). Niezależnie czy zdołasz uratować wieśniaków czy nie po walkach otrzymasz doświadczenie.
W tym miejscu znajdziesz napadnięty konwój. Pomóż właściwielowi pokonać zbirów (poziom 5), aby otrzymasz nagrodę za pomoc.
Etap zadania poszukiwania skarbów "Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota - część 2" - diagram rękawic.
Dostępu do ruin bronią endriagi - standardowo są one na 9 poziomie, ale odmiana wojownik jest już na 11 poziomie. W Ostatnim Bastionie możesz zająć się zniszczeniem gniazda potworów pilnowanego dla odmiany przez harpie (poziom 7).
Jest tu też schemat stalowego miecza związany z zadaniem poszukiwania skarbów "Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfona".
Możesz pomóc kamiennemu trollowi Borisowi w pozbyciu się grupy nekkerów. W nagrodę za swoje starania otrzymasz doświadczenie, złoto, zioła i olejki. Możesz też splądrować legowisko (są tu m.in. rzadki miecz, strona manuskryptu i zestaw naprawczy).
W forcie przebywa kamienny troll powiązany z pobocznym zadaniem "Ochotnik" - możesz go zabić (uwaga - jest to silny potwór!) lub mu pomóc. Dokładnie zbadaj przy okazji to miejsce, bo w jednej ze skrzyń jest schemat pancerza z rynsztunku szkoły gryfa.
W miejscu tym możesz odnaleźć schemat ulepszenia butów z rynsztunku szkoły gryfa.
Jest ono strzeżone przez harpie (7 poziom).
Skarbu strzeże grupa utopców (9 poziom). Po walkach zbadaj ładunki przy łodzi - odnajdziesz m.in. schemat, wyrwaną stronę, floreny, rzadkie składniki alchemiczne i ulepszone siodło.
Pilnują go ghule i pożeracze (5-6 poziom).
Pilnują go ghule (9 poziom).
Pilnują go ghule (9 poziom).
Przebywa tu liczna grupa dezerterów (9 poziom). Po ich pokonaniu rozejrzyj się m.in. za skrzynią z zestawem naprawczym i redańską zbroją.
Skarbu strzeże silny alghul (13 poziom). W skrzyni są m.in. kusza, rzadkie składniki rzemieślnicze, buty i ulepszone siodło.
Pilnują go ghule (9 poziom).
Do pokonania jest grupa dezerterów (9 poziom). Po walkach odszukaj skrzynię m.in. z materiałami rzemieślniczymi, schematem oraz wysokiej jakości kuszą z bełtami.
Osoby do uratowania to sprzedawca i pilnują go dezerterzy (9-10 poziom). Po walkach odszukaj zwłoki przywódcy bandytów, zabierz klucz i uwolnij handlarza. Postać ta rozstawi się w pobliżu posterunku granicznego.
Pilnują go nekkery (6 poziom).
Osoby do uratowania pilnują łowcy niewolników (7 poziom). Najbardziej uważaj na nilfgaardzkich dezerterów (14-16 poziom). Po walkach odszukaj zwłoki, zabierz klucz i uwolnij rzemieślnika więzionego wewnątrz chatki.
Do pokonania jest grupa bandytów (7 poziom). Po walkach zbadaj skrzynię - odnajdziesz m.in. schemat i wyrwaną stronę.
Skarbu pilnuje wiedźma (15 poziom). Po walkach zbadaj skrzynie - są w niej m.in. kusza oraz wysokiej jakości rękawice i buty.
Musisz zanurkować i uważać na utopce. W zatopionych skrzyniach do odnalezienia są m.in. wysokiej jakości rękawice i rzadkie materiały rzemieślnicze.
Przebywający w tym miejscu strażnicy uniemożliwiają przeprawę uchodźcom. Możesz zdobyć przepustkę w ramach pobocznego zadania "Przejścia nie ma", otrzymać redański glejt od barona w ramach głównego zadania "Sprawy rodzinne" lub skorzystać z innego przejścia (np. przepłynąć na drugi brzeg czy użyć łodzi.
Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach - mapa ważnych miejsc
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa Karczmy na Rozstajach, czyli jednego z większych obszarów wchodzących w skład krainy Velen. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne lokacje i postacie z okolic Karczmy na Rozstajach, jak również wszystkie drogowskazy do odkrycia w pobliżu karczmy.
- Karczma na Rozstajach: Opis lokacji
- Karczma na Rozstajach: Najważniejsze miejsca
- Karczma na Rozstajach: Najważniejsze postacie niezależne
- Karczma na Rozstajach: Rodzaje przeciwników
- Karczma na Rozstajach: Ważne informacje o lokacji
Karczma na Rozstajach: Opis lokacji
Dołączona mapa prezentuje obszar w pobliżu tytułowej Karczmy na Rozstajach, który po raz pierwszy odwiedza się po opuszczeniu Zamku Królewskiego w Wyzimie. Zostały na niej zaznaczone najważniejsze lokacje, drogowskazy oraz ciekawe miejsca, które Geralt może odblokować. W tej części świata gry nie odnajdziesz żadnych większych miast, ale są za to mniejsze wioski, jak również obozowiska bandytów czy legowiska potworów.
Karczma na Rozstajach: Najważniejsze miejsca
1. Karczma na Rozstajach
Miejsce to odwiedza się przede wszystkim w ramach zaliczania głównego zadania Nilfgaardzki łącznik. Możesz tu sprawdzić tablicę ogłoszeniową i pohandlować z osobą prowadzącą tytułową karczmę.
5. Siedlisko potworów
Swoje siedlisko mają tu nekkery (6 poziom) występujące w standardowych odmianach oraz jako wojownicy. Po oczyszczeniu okolic siedliska wejdź do jaskini i pozbądź się reszty potworów. Na sam koniec zbadaj jaskinię oraz obszar wokół wejścia. Do odnalezienia jest sporo skrzyń ze skarbami i pozyskasz m.in. 4 schematy, 2 strony manuskryptu, wyrwaną stronę, kamień runiczny oraz rzadkie miecze Vrihedd i Disglair.
6. Gospodarstwo
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
	- Velen
		- Karczma na Rozstajach (Inn by the Crossroads) M2
			- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach - mapa ważnych miejsc
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach - mapa przeciwników
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach - mapa zadań
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach, Poboczne zadania - lista, solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenie wiedźmińskie Zaginiony brat - solucja
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach, Poszukiwania skarbów - lista
 
 
- Karczma na Rozstajach (Inn by the Crossroads) M2
			
 
- Velen
		
 
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
	
Komentarze czytelników
roka43078312715 Junior
Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?
wolfw31438128cc Junior
Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?
Krystian1109 Junior
Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?
Atajzuru Legionista
wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało
FALKA1521 Legionista

Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa
atramairama Junior
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Thrud the Barbarian Legionista
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Wanheda Junior
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
dariuszo25 Junior
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
eustachy games Junior
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
