Wiedźmin 3 M2 - Karczma na Rozstajach - Atlas
Wiedźmin 3 M2 - Karczma na Rozstajach - Atlas
Karczma na Rozstajach
Miejsce to odwiedza się przede wszystkim w ramach zaliczania głównego zadania "Nilfgaardzki łącznik". Możesz tu sprawdzić tablicę ogłoszeniową i pohandlować z osobą prowadzącą tytułową karczmę.
Wieś Jawornik
W tej niewielkiej wsi odnajdziesz m.in. tablicę ogłoszeniową.
Opuszczone miejsce, Ukryty skarb
Zabicie okolicznych utopców (4 poziom) doprowadzi do pojawienia się w porcie grupki wieśniaków.
W pobliżu portu są zwłoki. Ich zbadanie i zabranie listu odblokowuje zadanie poszukiwania skarbów "Nieszczęśliwy wypadek".
Ukryty skarb
Zabij mglaka (4 poziom) i zbadaj zwłoki oparte o zniszczony wóz. Zabranie listu ze zwłok odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Jak pech, to pech".
Siedlisko potworów
Swoje siedlisko mają tu nekkery (6 poziom) występujące w standardowych odmianach oraz jako wojownicy. Po oczyszczeniu okolic siedliska wejdź do jaskini i pozbądź się reszty potworów. Na sam koniec zbadaj jaskinię oraz obszar wokół wejścia. Do odnalezienia jest sporo skrzyń ze skarbami i pozyskasz m.in. rzadkie miecze Vrihedd i Disglair oraz schematy ulepszonych elementów pancerza z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły niedźwiedzia.
Gospodarstwo
Pozbądź się dzikich psów (4 poziom) przebywających przed chatką i porozmawiaj z dzieckiem. Możesz mu przekazać żywność lub złoto. W zamian otrzymasz punkty doświadczenia, lalkę (Doll), wyrwaną stronę i księgę (In Beast's Clothing) odblokowującą nowe wpisy w bestiariuszu.
Związany mężczyzna
Pozbądź się utopców (poziom 4) przebywających w pobliżu związanego mężczyzny - Johna Verduna. Możesz go następnie oswobodzić lub pozostawić związanym. Jeśli uratujesz Verduna to spotkasz go później w obozowisku na północ od tego miejsca (bliżej Novigradu).
Posterunek graniczny
Przebywający w tym miejscu strażnicy uniemożliwiają przeprawę uchodźcom. Możesz zdobyć przepustkę w ramach pobocznego zadania "Przejścia nie ma", otrzymać redański glejt od barona w ramach głównego zadania "Sprawy rodzinne" lub skorzystać z innego przejścia (np. przepłynąć na drugi brzeg czy użyć łodzi.
Opuszczone miejsce
Zabicie okolicznych utopców (9 poziom) doprowadzi do pojawienia się grupki wieśniaków. Będzie wśród nich handlarz.
Ukryty skarb
Pozbądź się wilków (5 poziom) i wargów (8 poziom) przebywających w okolicy. Po walkach zabierz notatkę odnalezioną przy zwłokach żeby odblokować zadanie poszukiwania skarbów "Ukryta przystań".
Opuszczone miejsce
Zabicie grupy alghuli oraz pojedynczego alghula (9 poziom) doprowadzi do pojawienia się grupki wieśniaków. Będzie wśród nich handlarz.
Ukryty skarb
Skarbu strzeże bardzo silna wiedźma (18 poziom). Po zabiciu potwora odszukaj zwłoki z kluczem oraz dokumentem odblokowującym zadanie poszukiwania skarbów "Łupy z pobojowiska".
Ukryty skarb
Pozbądź się grupy utopców (4 poziom). Po walkach odszukaj zwłoki z kluczem oraz dokumentem odblokowującym zadanie poszukiwania skarbów "Krwawe złoto".
Ukryty skarb
Skarbu strzeże potężny bazyliszek. Po zabiciu bazyliszka odszukaj zwłoki z kluczem oraz dokumentem odblokowującym zadanie poszukiwania skarbów "Wiano".
Kamieniołom Starych Pryków
Po wkroczeniu do kamieniołomu załączy się krótka scenka z rozmowy i następnie w okolicy pojawią się alghule (6 poziom). Niezależnie czy zdołasz uratować wieśniaków czy nie po walkach otrzymasz doświadczenie.
Konwój
W tym miejscu znajdziesz napadnięty konwój. Pomóż właściwielowi pokonać zbirów (poziom 5), aby otrzymasz nagrodę za pomoc.
Schemat
Etap zadania poszukiwania skarbów "Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły kota - część 2" - diagram rękawic.
Ostatni Bastion
Dostępu do ruin bronią endriagi - standardowo są one na 9 poziomie, ale odmiana wojownik jest już na 11 poziomie. W Ostatnim Bastionie możesz zająć się zniszczeniem gniazda potworów pilnowanego dla odmiany przez harpie (poziom 7).
Jest tu też schemat stalowego miecza związany z zadaniem poszukiwania skarbów "Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfona".
Legowisko trolla
Możesz pomóc kamiennemu trollowi Borisowi w pozbyciu się grupy nekkerów. W nagrodę za swoje starania otrzymasz doświadczenie, złoto, zioła i olejki. Możesz też splądrować legowisko (są tu m.in. rzadki miecz, strona manuskryptu i zestaw naprawczy).
Fort Biały Orzeł
W forcie przebywa kamienny troll powiązany z pobocznym zadaniem "Ochotnik" - możesz go zabić (uwaga - jest to silny potwór!) lub mu pomóc. Dokładnie zbadaj przy okazji to miejsce, bo w jednej ze skrzyń jest schemat pancerza z rynsztunku szkoły gryfa.
Ruiny
W miejscu tym możesz odnaleźć schemat ulepszenia butów z rynsztunku szkoły gryfa.
pojawia się on w tym miejscu dopiero po zabezpieczeniu opuszczonego miejsca. Sprzedaje on m.in. zestawy naprawcze, schematy, materiały rzemieślnicze oraz broń białą.
Osoba ta pojawia się w tym miejscu dopiero po zabezpieczeniu opuszczonego miejsca. Sprzedaje ona m.in. składniki alchemiczne.
Sprzedaje on m.in. karty do gry (Gwint) oraz żywność.
Gniazdo potworów
Jest ono strzeżone przez harpie (7 poziom).
Strzeżony skarb
Skarbu strzeże grupa utopców (9 poziom). Po walkach zbadaj ładunki przy łodzi - odnajdziesz m.in. schemat, wyrwaną stronę, floreny, rzadkie składniki alchemiczne i ulepszone siodło.
Gniazdo potworów
Pilnują go ghule i pożeracze (5-6 poziom).
Gniazdo potworów
Pilnują go ghule (9 poziom).
Gniazdo potworów
Pilnują go ghule (9 poziom).
Obozowisko bandytów
Przebywa tu liczna grupa dezerterów (9 poziom). Po ich pokonaniu rozejrzyj się m.in. za skrzynią z zestawem naprawczym i redańską zbroją.
Strzeżony skarb
Skarbu strzeże silny alghul (13 poziom). W skrzyni są m.in. kusza, rzadkie składniki rzemieślnicze, buty i ulepszone siodło.
Gniazdo potworów
Pilnują go ghule (9 poziom).
Obozowisko bandytów
Do pokonania jest grupa dezerterów (9 poziom). Po walkach odszukaj skrzynię m.in. z materiałami rzemieślniczymi, schematem oraz wysokiej jakości kuszą z bełtami.
Ludzie w opałach
Osoby do uratowania to sprzedawca i pilnują go dezerterzy (9-10 poziom). Po walkach odszukaj zwłoki przywódcy bandytów, zabierz klucz i uwolnij handlarza. Postać ta rozstawi się w pobliżu posterunku granicznego.
Gniazdo potworów
Pilnują go nekkery (6 poziom).
Ludzie w opałach
Osoby do uratowania pilnują łowcy niewolników (7 poziom). Najbardziej uważaj na nilfgaardzkich dezerterów (14-16 poziom). Po walkach odszukaj zwłoki, zabierz klucz i uwolnij rzemieślnika więzionego wewnątrz chatki.
Obozowisko bandytów
Do pokonania jest grupa bandytów (7 poziom). Po walkach zbadaj skrzynię - odnajdziesz m.in. schemat i wyrwaną stronę.
Strzeżony skarb
Skarbu pilnuje wiedźma (15 poziom). Po walkach zbadaj skrzynie - są w niej m.in. kusza oraz wysokiej jakości rękawice i buty.
Łupy wojenne
Musisz zanurkować i uważać na utopce. W zatopionych skrzyniach do odnalezienia są m.in. wysokiej jakości rękawice i rzadkie materiały rzemieślnicze.
Posterunek graniczny
Przebywający w tym miejscu strażnicy uniemożliwiają przeprawę uchodźcom. Możesz zdobyć przepustkę w ramach pobocznego zadania "Przejścia nie ma", otrzymać redański glejt od barona w ramach głównego zadania "Sprawy rodzinne" lub skorzystać z innego przejścia (np. przepłynąć na drugi brzeg czy użyć łodzi.

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Karczma na Rozstajach - mapa ważnych miejsc

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa Karczmy na Rozstajach, czyli jednego z większych obszarów wchodzących w skład krainy Velen. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne lokacje i postacie z okolic Karczmy na Rozstajach, jak również wszystkie drogowskazy do odkrycia w pobliżu karczmy.

Karczma na Rozstajach: Opis lokacji

Dołączona mapa prezentuje obszar w pobliżu tytułowej Karczmy na Rozstajach, który po raz pierwszy odwiedza się po opuszczeniu Zamku Królewskiego w Wyzimie. Zostały na niej zaznaczone najważniejsze lokacje, drogowskazy oraz ciekawe miejsca, które Geralt może odblokować. W tej części świata gry nie odnajdziesz żadnych większych miast, ale są za to mniejsze wioski, jak również obozowiska bandytów czy legowiska potworów.

Karczma na Rozstajach: Najważniejsze miejsca

1. Karczma na Rozstajach

Miejsce to odwiedza się przede wszystkim w ramach zaliczania głównego zadania Nilfgaardzki łącznik. Możesz tu sprawdzić tablicę ogłoszeniową i pohandlować z osobą prowadzącą tytułową karczmę.

5. Siedlisko potworów

Swoje siedlisko mają tu nekkery (6 poziom) występujące w standardowych odmianach oraz jako wojownicy. Po oczyszczeniu okolic siedliska wejdź do jaskini i pozbądź się reszty potworów. Na sam koniec zbadaj jaskinię oraz obszar wokół wejścia. Do odnalezienia jest sporo skrzyń ze skarbami i pozyskasz m.in. 4 schematy, 2 strony manuskryptu, wyrwaną stronę, kamień runiczny oraz rzadkie miecze Vrihedd i Disglair.

6. Gospodarstwo

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2022-12-23
06:52

roka43078312715 Junior

Czy można pobrać mody na konsolę Xbox One S ?

Komentarz: roka43078312715
2022-12-30
20:56

wolfw31438128cc Junior

Mam problem z zadaniem Licho przy studni, które ukończyłem przed wyruszeniem do Wizimy. Po ukończeniu wątku głównego (Ciri zostaje wiedźminką) kiedy pojawiam się w Białym sadzie zadanie przenosi się z zakładki zakończone do nieukończone. W zadaniu wszystkie checkpointy są zaliczone na zielono. Czy ktoś ma podobnie, albo orientuje się co powoduje ten błąd?

Komentarz: wolfw31438128cc
2023-01-04
19:11

Krystian1109 Junior

Witam, pierwszy raz bede pobierał program do konsoli i mam pytanie czy po aktualizacji next-gen program debug console nadal będzie działa jak jest pod starszą wersję?

Komentarz: Krystian1109
2023-02-02
13:22

Atajzuru Legionista

wychodzę z kasyna i uwolniłem małego teraz mi pokazało pomarańczowy okrąg i że mam tam szukać schowka tego juniora problem w tym że chodzę po okolicy i nic tam kurna nie ma a w necie nikt nie wie co gdzie i jak bo guglowałem i nic o co chodzi patałachy z cd projekta nie potrafią zadania wykucować by działało

Komentarz: Atajzuru
2024-02-23
11:49

FALKA1521 Legionista

FALKA1521

Axi na eredina i aard, bez sensu na drodze ku zagładzie. Zanim zmienie znak, to ginę, tylko queen sie sprawdza. Ale i tak lipa

Komentarz: FALKA1521
2024-04-21
12:08

atramairama Junior

Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?

Komentarz: atramairama
2024-06-08
12:51

Thrud the Barbarian Legionista

😈

W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...

Komentarz: Thrud the Barbarian
2024-06-10
18:48

Wanheda Junior

Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?

Komentarz: Wanheda
2024-12-24
22:00

dariuszo25 Junior

Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.

Komentarz: dariuszo25

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl