Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M19 - Faroe - Atlas
Wiedźmin 3 M19 - Faroe - Atlas
Wieś Harviken
Niewielka wioska, w której znajdziesz kamień szlifierski, kowala oraz karczmę.
Ukryty skarb
Zabierz z ciała rozbitka list oraz klucz. Przeczytaj notatkę. Na minimapie zaznaczone zostanie orientacyjne położenie skarbu. Gdy będziesz w pobliżu zanurkuj. Skrzynia, podczas używania wiedźmińskich zmysłów, będzie świeciła się na czerwono. W środku znajdziesz miecz, który jest potrzebny do zadania "Żelazna dziewica".
Siedlisko potworów
Wejdź do jaskini. Zniszcz ścianę za pomocą znaku Aard. W skrzyni znajdziesz schemat na mistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu kota.
Arena
Porozmawiaj z zarządcą areny, a będziesz mógł stoczyć pojedynek z Einarem (poziom 29). Za wygraną otrzymasz 70 koron oraz schemat. Tutaj także spotkasz i zmierzysz się z Gudnarem, co jest częścią zadania "Żelazna dziewica".
Siedlisko potworów
Przed wejściem pokonaj grupę harpii (poziom 13). W środku jaskini znajdziesz schematy na mistrzowskie buty, pancerz, nogawice oraz rękawice wiedźmińskiego cechu kota.
Wieś Trottheim
Osada opanowana przez piratów. Możesz wykonać tutaj zadanie "Flesh for sale".
Ukryty skarb
Zabierz z ciała martwego żeglarza książkę, którą następnie przeczytaj. Skarb ukryty jest na pełnym morzu, najlepiej jeśli do jego zdobycia wykorzystasz łódkę.
kapliczka
Gdy będziesz przechodzić obok miejsca zauważysz grupkę trzech piratów (poziom 17), którzy nie chcą przepuścić pielgrzyma. Aby ich do tego przekonać musisz ich pokonać.
Sprzedaje miecze stalowe oraz srebrne, kamienie runiczne oraz składniki do rzemiosła. Może wykuć broń na poziomie amator.
Kupisz od niego karty do gry oraz jedzenie.
Strzeżony skarb
Pokonaj cyklopa na 21 poziomie. Skrzynia ze skarbem znajduje się w budynku.
Jaskinia
W środku znajdziesz dwa trolle skalne (16 oraz 26 poziom).
Miejsce mocy
Dodaje bonus do znaku Yrden.
Jaskinia
Wejdź do jaskini, aby dotrzeć na jej koniec będziesz musiał zanurkować. Dotrzesz do sporej jaskini. Tam będziesz musiał pokonać 4 Endriagi Trutnie (poziom 20) oraz Jadowitego krabopająka na poziomie 31. Przeszukaj jaskinię. W skrzyni znajdziesz m.in. miecz Winter Blade.
Strzeżony skarb
Skarb jest na szczycie góry. Będziesz musiał przeskoczyć kilka rozpadlin. Uważaj, bo w okolicy krąży kilka syren na poziomie 13.
Strzeżony skarb
Pokonaj 4 utopców na 18 poziomie doświadczenia.
Łupy wojenne
Skrzynia ze skarbem znajduje się na pokładzie zatopionego statku. Uważaj na syreny na poziomie 13.
Powiększ mapę

Faroe M19 | Faroe | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1Wieś Harviken
Niewielka wioska, w której znajdziesz kamień szlifierski, kowala oraz karczmę.

2Ukryty skarb
Zabierz z ciała rozbitka list oraz klucz. Przeczytaj notatkę. Na minimapie zaznaczone zostanie orientacyjne położenie skarbu. Gdy będziesz w pobliżu zanurkuj. Skrzynia, podczas używania wiedźmińskich zmysłów, będzie świeciła się na czerwono. W środku znajdziesz miecz, który jest potrzebny do zadania "Żelazna dziewica".

3Siedlisko potworów
Wejdź do jaskini. Zniszcz ścianę za pomocą znaku Aard. W skrzyni znajdziesz schemat na mistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu kota.

4Arena
Porozmawiaj z zarządcą areny, a będziesz mógł stoczyć pojedynek z Einarem (poziom 29). Za wygraną otrzymasz 70 koron oraz schemat. Tutaj także spotkasz i zmierzysz się z Gudnarem, co jest częścią zadania "Żelazna dziewica".

5Siedlisko potworów
Przed wejściem pokonaj grupę harpii (poziom 13). W środku jaskini znajdziesz schematy na mistrzowskie buty, pancerz, nogawice oraz rękawice wiedźmińskiego cechu kota.

6Wieś Trottheim
Osada opanowana przez piratów. Możesz wykonać tutaj zadanie "Flesh for sale".

7Ukryty skarb
Zabierz z ciała martwego żeglarza książkę, którą następnie przeczytaj. Skarb ukryty jest na pełnym morzu, najlepiej jeśli do jego zdobycia wykorzystasz łódkę.

8kapliczka
Gdy będziesz przechodzić obok miejsca zauważysz grupkę trzech piratów (poziom 17), którzy nie chcą przepuścić pielgrzyma. Aby ich do tego przekonać musisz ich pokonać.

Kowal – Sprzedaje miecze stalowe oraz srebrne, kamienie runiczne oraz składniki do rzemiosła. Może wykuć broń na poziomie amator.

Karczmarz – Kupisz od niego karty do gry oraz jedzenie.

Cyklop

Jadowity krabopająk

Legenda Wiedźmin 3 M19 - Faroe - Atlas

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Ciekawe miejsca na mapie

Drogowskazy

Silni przeciwnicy

Ważne postacie niezależne na mapie

Faroe - atlas świata

Powyższa mapa prezentuje wyspę Faroe oraz jej okolice. Lokacja położona jest w południowo-wschodniej części archipelagu Skellige. Na wyspie znajdziesz jedną średniej wielkości wioskę, w której możesz naprawić uzbrojenie oraz wykonać kilka zadań. Poza tym na całej wyspie rozsiane są ciekawe rzeczy, od poszukiwania skarbów, przez zadania dodatkowe, na wymagających przeciwnikach kończąc. Znajdziesz tutaj także kilka schematów potrzebnych do stworzenia wiedźmińskiego rynsztunku.

Najważniejsze miejsca na wyspie Faroe

1. Wieś Harviken

Największa osada na wyspie. Znajdziesz tutaj między innymi kowala, karczmę oraz kamień szlifierski do wzmocnienia broni. Wioskę odwiedzisz także podczas wykonywania kilku zadań.

5. Siedlisko potworów

Przed wejściem pokonaj grupę harpii (poziom 13). Wpłyń do środka, po chwili dotrzesz do dużego pomieszczenia z dwoma posągami. Udaj się najpierw do lewego korytarza, po lewej stronie znajdziesz skrzynię a w niej schematy na mistrzowskie buty, pancerz, nogawice oraz rękawice wiedźmińskiego cechu kota.

Teraz warto zająć się posągami. Na lewo oraz na prawo od posągów znajdziesz dźwignie. Używając ich, tak ustaw statuy, aby na siebie patrzyły. Powinny wtedy lekko się świecić. idź teraz do lewego tunelu i ustaw odpowiednio posąg (równo z drzwiami w naszą stronę). To samo zrób w drugiej, prawej odnodze tunelu.

Gdy już odpowiednio ustawisz wszystkie cztery posągi otworzą się drzwi. Wejdź do pomieszczenia. Podejdź do dużej ściany na środku i użyj na niej znaku Aard. Zaraz za nią znajdziesz skrzynię z kilkoma przedmiotami na poziomie relic.

6. Wieś Trottheim

Wioska zajęta jest przez piratów. Podchodząc do głównej bramy rozpocznie się zadanie Szemrane interesy (Flesh for sale). W zależności od wyboru, oczyścisz wieś z bandytów lub zostawisz ją tak jak jest. Niezależnie jednak podjętej teraz decyzji, w późniejszej fazie gry, gdy ponownie wrócisz do tego miejsca, piraci będą wrogo do ciebie nastawieni. Gdy ich pokonasz do wioski wrócą zwykli mieszkańcy, ale nie będzie wśród nich żadnego handlarza.

Rodzaje przeciwników na wyspie Faroe

Cyklop (Cyclops)

Biały wilk (White wolf)

Endriaga wojownik (Endrega warrior)

Echidna (Ekhidna)

Bandyta (Bandit)

Harpia (Harpy)

Syrena (Siren)

Wiwerna (Wyvern)

Jadowity krabopająk (Venomous arachasae)

Ważne informacje związane z wyspą Faroe

Na wyspie znajdziesz kilka schematów na wiedźmiński rynsztunek szkoły kota. Aby go odnaleźć udaj się do dwóch jaskiń - (M19,3) oraz (M19,5). Wszystkie znalezione tam schematy będą na poziomie mistrzowskim (mastercrafted).

Nie zapomnij udać się na północno-zachodni kraniec wyspy i odnaleźć miejsce mocy. Otrzymasz w ten sposób dodatkowy punkt umiejętności oraz czasowo zwiększysz moc znaku Yrden.