Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poboczne zadania | Spikeroog | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Poboczne zadania na wyspie Spikeroog

Mistrz areny (Master of the Arena)

Nie atakuj ducha podczas drugiego starcia na arenie - Poboczne zadania | Spikeroog | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Nie atakuj ducha podczas drugiego starcia na arenie

W celu odblokowania tego pobocznego zadania udaj się do Wsi Hov i spotkaj się w niej ze strażnikiem Lydrikiem (M15,3). Od mężczyzny dowiesz się, iż jest problem z duchem lokalnej areny, którego w żaden sposób nie można odesłać w zaświaty. Po przyjęciu zlecenia przejdź na pobliską arenę i spotkaj się na niej z Ulle.

Po zakończonej rozmowie rozpocznie się walka. NIE ATAKUJ w żaden sposób Ulle'a, tylko zamiast tego stój w miejscu i pozwalaj mu na zadawanie obrażeń Geraltowi. W zależności od tego na jakim poziomie doświadczenia znajduje się główny bohater pojedynek zakończy się po tym jak stracisz tylko trochę zdrowia lub jak wyczerpany zostanie prawie cały pasek energii życiowej (nie próbuj się leczyć!). Zastosowanie tej taktyki działania pozwoli Ulle udać się na wieczny odpoczynek.

Możesz już powrócić do Lydrika i odebrać od niego 15 koron. Dodatkowo dowiesz się o rozpoczęciu przygotowań do przywrócenia walk na arenie i możliwości otrzymywania procentu zysków z jej działalności. W celu ostatecznego zakończenia questu przenieś się na chwilę do innego obszaru świata gry (np. do Velen lub do Białego Sadu) i następnie powróć do wioski. Arena powinna już być aktywna i Gunnar podzieli się pierwszymi zyskami (20 koron).

Uwaga - Quest dobiegnie w tym momencie końca, ale jeśli chcesz możesz regularnie powracać w pobliże areny i odbierać kolejne wypłaty.