Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poboczne zadania | Spikeroog | Wiedźmin 3 Dziki Gon
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia jedynego pobocznego questu powiązanego z lokacją Spikeroog - Mistrz areny (Master of the Arena). W solucji podpowiadamy m.in. jak zachować się podczas walki z Ullem na arenie oraz jak zacząć otrzymywać zyski z tytułu funkcjonowania areny walk,
Mistrz areny (Master of the Arena)

W celu odblokowania tego pobocznego zadania udaj się do Wsi Hov i spotkaj się w niej ze strażnikiem Lydrikiem (M15,3). Od mężczyzny dowiesz się, iż jest problem z duchem lokalnej areny, którego w żaden sposób nie można odesłać w zaświaty. Po przyjęciu zlecenia przejdź na pobliską arenę i spotkaj się na niej z Ulle.
Po zakończonej rozmowie rozpocznie się walka. Nie atakuj w żaden sposób Ulle'a, tylko zamiast tego stój w miejscu i pozwalaj mu na zadawanie obrażeń Geraltowi. W zależności od tego na jakim poziomie doświadczenia znajduje się główny bohater pojedynek zakończy się po tym jak stracisz tylko trochę zdrowia lub jak wyczerpany zostanie prawie cały pasek energii życiowej (nie próbuj się leczyć!). Zastosowanie tej taktyki działania pozwoli Ulle udać się na wieczny odpoczynek.
Możesz już powrócić do Lydrika i odebrać od niego 15 koron. Dodatkowo dowiesz się o rozpoczęciu przygotowań do przywrócenia walk na arenie i możliwości otrzymywania procentu zysków z jej działalności. W celu ostatecznego zakończenia questu przenieś się na chwilę do innego obszaru świata gry (np. do Velen lub do Białego Sadu) i następnie powróć do wioski. Arena powinna już być aktywna i Gunnar podzieli się pierwszymi zyskami (20 koron).
Uwaga - Quest dobiegnie w tym momencie końca, ale jeśli chcesz możesz regularnie powracać w pobliże areny i odbierać kolejne wypłaty. Może to być sposób na stały dodatkowy zarobek, choć wypłaty nie będą zbyt wielkie.
0
- Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
- Wyspy Skellige
- Spikeroog
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Spikeroog M15 | Spikeroog | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Mapa przeciwników | Spikeroog | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Mapa zadań | Spikeroog | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poboczne zadania | Spikeroog | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zlecenia wiedźmińskie | Spikeroog | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Wiedźmin 3 Dziki Gon: Poszukiwania skarbów | Spikeroog | Wiedźmin 3 Dziki Gon
- Spikeroog
- Wyspy Skellige
- Wiedźmin 3: Dziki Gon - opis przejścia i atlas
Komentarze czytelników
atramairama Junior
Ja gram aktualnie po raz pierwszy… mam problem z rybakami na Przystani w Urialli. Zadanie wieża z nikąd oraz szlak bohaterów są wykonane. A rybacy mają dalej „wykrzyknik”. A jak podchodzę to nie da się rozpocząć żadnego zadania. Już zmieniałam świat i wracałam, startowałam na nowo, itd. Nic nie idzie. A może ktoś jeszcze pamięta i może pomóc?
Thrud the Barbarian Legionista
W księgarni w Novigradzie można kupić Nekronomikon... Też w Novigradzie od jakiegoś npc-a usłyszalem "ciemnośc widzę"...
Wanheda Junior
Zrobilam wszystkie odpowiedzi tak by ciri została wiedźminka jednak umarła o co chodzi czy wcześniejsze misję przed walka w kaer moren mają coś wspólnego?
dariuszo25 Junior
Mam taki problem, ze nie moge wgl rozdac punktów umiejętności, gram na ps5. Czy jest jakas zasada albo cos w zwiazku z rozdawaniem ? Help.
eustachy games Junior
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.