Audiencja - główne zadanie | Prolog i Biały Sad | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Audiencja (Royal Audience) - główne zadanie

Podczas spotkania z Morvranem możesz dostać szansę na ustalenie głównych wyborów z dwójki - Audiencja - główne zadanie | Prolog i Biały Sad | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Podczas spotkania z Morvranem możesz dostać szansę na ustalenie głównych wyborów z "dwójki"

Zadanie to rozpocznie się automatycznie po znalezieniu się w Zamku Królewskim w Wyzimie (Royal Palace in Vizima). Po odbyciu wstępnych rozmów m.in. z szambelanem w komnacie pojawi się Morvran Voorhis, który może chcieć zadać głównemu bohaterowi szereg pytań na temat wcześniejszych wydarzeń. Do wspomnianego "quizu" dojdzie wyłącznie wtedy gdy nie przeniosłeś zapisanych stanów gry z drugiej części Wiedźmina i jeśli na samym początku gry zdecydowałeś się na ustalenie najważniejszych wyborów we własnym zakresie (symulacja postępów). Więcej informacji na ten temat odnajdziesz na stronie Przeniesienie wyborów z drugiej części Wiedźmina.

Szambelan poprosi wkrótce Geralta o wybór stroju (otwórz inwentarz po dokonaniu wyboru) i nie odgrywa on żadnej roli. W trakcie kolejnej rozmowy możesz przećwiczyć wykonywanie poprawnych ukłonów lub od razu wyruszyć do komnaty cesarza. Jeśli wybrałeś pierwszy wariant to prawidłowa jest druga opcja zachowania od góry. Wyrusz za szambelanem do miejsca, w którym przebywa cesarz Emhyr var Emreis. Na sam początek zostaniesz postawiony przed wyborem dokonywanym pod presją czasu - możesz pokłonić się lub pozostać w pozycji stojącej (wybór ten nie ma żadnego wpływu na przebieg audiencji). Wysłuchaj rozmowy z cesarzem.

Wznów przemarsz za szambelanem. Tym razem musisz dotrzeć do komnaty, w której przebywa Yennefer i wysłuchać z nią nowej rozmowy. Po tym jak czarodziejka użyje zaklęcia teleportacji możesz od razu powrócić do szambelana lub spotkać się najpierw z ambasadorem var Attre, od którego Geralt może dowiedzieć się wielu rzeczy na temat ostatnich wydarzeń w świecie gry. Szambelan zwróci bohaterowi wszystkie elementy ekwipunku i nie zapomnij poprzenosić broni, pancerzy i innych ważnych przedmiotów do odpowiednich slotów w inwentarzu. Gra zakończy ten quest i doda do dziennika nowy główny - Nilfgaardzki łącznik (The Nilfgaardian Connection).