Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Łysa Góra (Bald Mountain) | Epilog | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Łysa Góra (Bald Mountain)

Namiot Tekli - Łysa Góra (Bald Mountain) | Epilog | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Namiot Tekli

Od tego momentu zaczynasz akt III. Trafisz do na co dzień opustoszałej wioski na zboczu Łysej Góry. Zatrzymają cię miejscowi. Po krótkiej rozmowie idź do Tekli. Każe ci ona zanurkować i wyłowić wyrzuconą do stawu monetę. Gdy ją podniesiesz, wróć i oddaj ją kobiecie - dzięki temu pozwoli wam przejść przez wrota.

Sylwan - strażnik przejścia - Łysa Góra (Bald Mountain) | Epilog | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Sylwan - strażnik przejścia

Przed wrotami użyj jednak oleju na relikty. Niezależnie od tego co powiesz strażnikowi, czeka cię z nim walka, a jest to Sylwan. Jednakże odbiega od standardów z bestiariusza - zamiast wrażliwości na ogień - atakuje ogniem. Poza częstymi unikami skuteczną metodą walki jest używanie Yrden - każdy atak wyprowadzany przez potwora jest powolny, dzięki znakowi każdy może zostać powstrzymany.

Wiedźmy z moczarów - Łysa Góra (Bald Mountain) | Epilog | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wiedźmy z moczarów

Po walce kontynuujesz grę jako Ciri. Wskocz do dziury i idź dalej korytarzem. Napotkasz wreszcie wiedźmy. Najlepiej, jeśli zaczniesz od Kuchty - czyli tej najgrubszej. Wykonuj po 1-3 ciosów, zależnie od tego kiedy ona wyprowadza atak, przemieszczając się za jej plecy. Nie ucieka ani się nie teleportuje, a podczas walki wręcz nie używa swojej zdolności (zatrucie). Jeśli uda ci się z nią uporać dalej będzie coraz łatwiej...

Jako drugą możesz obrać Szepciuchę (ta z torbą zwisającą z przodu) ma ona nieco mniej zdrowia niż pozostałe. Uważaj jednak na jej rzuty kośćmi, które wykonuje będąc z dala od ciebie. Gdy zostanie ci już ostatnia Prządka - nie powinieneś mieć problemu z jej pokonaniem.

Dodatkowe wskazówki:

  • Nie licz na umiejętność leczenia, nie będziesz mieć chwili wytchnienia, aby się dobrze zregenerować,
  • Wykonuj wiele uników, traktuj swój poziom życia jako statyczny,
  • Pamiętaj o specjalnych umiejętnościach Ciri - wykorzystuj je przy każdej możliwej okazji, gdy masz załadowany pasek energii,
  • Jedna z umiejętności wykorzystuje cięcie na wprost (po załadowaniu klawiszem mocnego ciosu) - możesz wtedy ciąć więcej niż jednego przeciwnika naraz, staraj się używać, gdy przynajmniej dwie wiedźmy stoją w linii prostej.

Znów zostaniesz przełączony na Geralta. Jeśli użyłeś eliksirów podczas wcześniejszej walki możesz użyć medytacji - wiedźmin medytacji się nie podda, ale mikstury wytworzy oraz oczyści organizm z toksyn. Po drodze do przeciwnika skorzystaj z Miejsca mocy - poza dodatkowym atrybutem otrzymasz wzmocnienie do znaku Quen - wyjątkowo przydatnego w tej walce.

Imerlith - jeden z głównych przeciwników - Łysa Góra (Bald Mountain) | Epilog | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Imerlith - jeden z głównych przeciwników

Imerlith - w przypadku tego przeciwnika jest pewien schemat, który poprawnie wykonany gwarantuje ci wygraną. Podczas pierwszej fazy (2/3 zdrowia przeciwnika) czekaj na atak, wykonuj unik i dwa ataki silne. Jeśli przeciwnik wykonuje szybki kontratak, możesz znów zrobić unik i ponownie dwa razy mocno. Powtarzaj tą sekwencję, w międzyczasie wspomagając się znakiem Quen.

Gdy dotrzesz do drugiej sekwencji (pozostała 1/3 zdrowia przeciwnika) zacznie on się teleportować. Musisz wyczuć moment teleportacji i wykonać odskok (krótki unik będzie niewystarczający) ok. cztery razy - wtedy przeciwnik atakuje z góry, a jego broń blokuje się w ziemi. Wtedy możesz mu zadać bezpiecznie cztery obrażenia szybkie po czym przygotuj się na wykonanie odskoku. Ważne jest to, aby zadawać natychmiastowo obrażenia szybkie, nim zdąży na nowo się teleportować (ok. 4 ciosy). Walka w ten sposób może przebiegać dość długo, lecz jest to niemal gwarancja wygranej.