Zadania poboczne w Kaer Morhen | Epilog | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Zadania poboczne w Kaer Morhen

Bastion (The Bastion)

Duchy przeszłości - musisz posiadać lampę od Keiry - Zadania poboczne w Kaer Morhen | Epilog | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Duchy przeszłości - musisz posiadać lampę od Keiry

Na zachód od Kaer Morhen znajdziesz spore ruiny starego bastionu. Po pozbyciu się kilku widm (poziom 26-27) użyj magicznej lampy od Keiry Metz, by zbadać ślady przeszłości w czterech miejscach w bastionie. Wtedy będziesz mógł rozpocząć poszukiwania ciała chłopca.

Szczątki chłopaka w wieży - Zadania poboczne w Kaer Morhen | Epilog | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Szczątki chłopaka w wieży

Wyjdź na wieżę po drabinie od wschodniej strony. Kości znajdziesz w wieży. Po ich zakopaniu w wyznaczonym miejscu zakończysz zadanie.

Wiedźmińska kuźnia (The Witchers' Forge)

W pierwszej kolejności musisz odnaleźć książkę w twierdzy Kaer Morhen - Zadania poboczne w Kaer Morhen | Epilog | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

W pierwszej kolejności musisz odnaleźć książkę w twierdzy Kaer Morhen. Za kuchnią znajdują się spiralne schody - nie wychodź po nich, ale po przeciwnej stronie od wejścia znajdziesz poszukiwany egzemplarz na skrzyni. Po podniesieniu i przeczytaniu zostaje aktywowane zadanie.

Ołtarz przy wejsciu do kuźni - Zadania poboczne w Kaer Morhen | Epilog | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
"Ołtarz" przy wejsciu do kuźni

Teraz musisz udać się do znacznika Kopalnia Żelaza na południe od Kaer Morhen, przy rzece (zachodni brzeg). Gdy wejdziesz do jaskini znajdziesz zaraz Żywiołaka ziemi na poziomie 30. Gdy go zabijesz, podejdź do "ołtarza" i połóż na nim znalezioną w twierdzy książkę. Otworzy się przejście do kuźni.

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...