Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły gryfa - Podstawowy Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon opisany został podstawowy rynsztunek szkoły gryfa. Informujemy jakie wymagania posiada podstawowy zestaw gryfa, gdzie szukać schematów szkoły gryfa, oraz jakie przedmioty wchodzą w skład podstawowego rynsztunku szkoły gryfa i jakie posiadają statystyki.

Podstawowy rynsztunek szkoły gryfa - najważniejsze informacje

Rynsztunek szkoły gryfa - podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły gryfa - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Rynsztunek szkoły gryfa - podstawowy

Rynsztunek cechu gryfa skierowany jest do graczy, którzy faworyzują używanie Znaków wiedźmińskich - każdy element pancerza oraz miecze posiadają bonus, który rośnie w miarę ulepszania ekwipunku. Aby zebrać podstawowe schematy rynsztunku szkoły gryfa, zaopatrz się najpierw w mapę: Pierwsza mapa Edwina Greloffa (Edwin Greloff's First Map). Posiada ją jedyny kowal we wsi Podgaje (Midcopse) w zachodnim Velen (niedaleko domu Keiry Metz). W zestaw ten nie wchodzi specjalna kusza.

Wymagany poziom: 11

Zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin armor)

Lokalizacja: Grota smokobójcy (Dragonslayer's Nest) niedaleko Krzywuchowych Moczarów (Crookback Bog)

Podążaj ścieżką prowadzącą na południowy wschód od Zalipia, aby znaleźć wejście do jaskini na jej końcu, gdzie znajduje się Grota smokobójcy (Dragonslayers Nest) na północ od Krzywuchowych Moczarów (Crookback Bog) - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły gryfa - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Podążaj ścieżką prowadzącą na południowy wschód od Zalipia, aby znaleźć wejście do jaskini na jej końcu, gdzie znajduje się Grota smokobójcy (Dragonslayer's Nest) na północ od Krzywuchowych Moczarów (Crookback Bog). Wewnątrz natkniesz się na sporą ilość upiorów (poziom 7). Idź do końca korytarza na wprost.

Ściana do przebicia - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły gryfa - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Ściana do przebicia

Na końcu korytarza po lewej stronie zobaczysz naruszoną ścianę - użyj znaku Aard. Jeśli masz w ręce pochodnię - zgaś ją, gdyż za ścianą znajdują się trujące wybuchowe opary. Znajdziesz tu również upiory, lecz także uśpionego Leszego (Leshen) [20 poziom], dlatego lepiej nie podpalaj chmury gazów, by go nie wybudzić, a jedynie szybko pokonaj wąski korytarz, na którego końcu znajdziesz zawalone skały (użyj Aard).

Skrzynia na szczycie schodów - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły gryfa - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Skrzynia na szczycie schodów

Na końcu zmierzysz się z Ekkimą (Ekkimaras) [poziom 11]. W walce postaraj się wykonywać krótkie uniki, gdy przeciwnik wyprowadza atak, obrona mieczem na niewiele się zda. Dobrze jeśli posiadasz eliksir Kot, by nie musieć używać pochodni uniemożliwiającej wykonywanie wszystkich ruchów mieczem. Gdy pozbędziesz się przeciwnika, skrzynię ze schematami znajdziesz na schodach pośrodku groty.

Statystyki:

  1. Pancerz: 90
  2. Bonus siły Znaków: +5%
  3. Odporność na obuchowe: +5%
  4. Odporność na kłute: +5%
  5. Odporność na cięte: +10%
  6. Odporność na obr. od potworów: +15%

Rękawice wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin gauntlets)

Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)

Statystyki:

  1. Pancerz: 27
  2. Bonus siły Znaków: +5%
  3. Odporność na żywioły: +5%
  4. Odporność na kłute: +1%
  5. Odporność na cięte: +2%
  6. Odporność na obr. od potworów: +2%

Buty wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin boots)

Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)

Statystyki:

  1. Pancerz: 31
  2. Bonus siły Znaków: +5%
  3. Odporność na obuchowe: +1%
  4. Odporność na kłute: +1%
  5. Odporność na cięte: +2%
  6. Odporność na obr. od potworów: +2%

Spodnie wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin trousers)

Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)

Statystyki:

  1. Pancerz: 31
  2. Bonus siły Znaków: +5%
  3. Odporność na żywioły: +17%
  4. Odporność na kłute: +2%
  5. Odporność na cięte: +5%
  6. Odporność na obr. od potworów: +7%

Stalowy miecz wiedźmińskiego cechu gryfa (Griffin steel sword)

Lokalizacja: Ostatni Bastion (Hindhold) na rzece Pontar

Schemat miecza stalowego odnajdziesz w Ostatnim Bastionie (Hindhold), który znajduje się niedaleko przejścia na rzece Pontar - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły gryfa - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Schemat miecza stalowego odnajdziesz w Ostatnim Bastionie (Hindhold), który znajduje się niedaleko przejścia na rzece Pontar. Wejścia do bastionu strzegą Endragi. Musisz wyjść na szczyt i zmierzyć się jeszcze z grupą harpii, które uwiły tam gniazdo.

Drzwi do przybudówki na szczycie twierdzy - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły gryfa - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Drzwi do przybudówki na szczycie twierdzy

Po lewej stronie od schodów, którymi dotarłeś na górę znajdują się drzwi do przybudówki. Za nimi leżeć będzie skrzynia oraz szkielet - diagram znajduje się przy tym drugim.

Statystyki:

  1. Obrażenia: 119-145
  2. Bonus siły Znaków: +5%
  3. Doświadczenie od ludzi i nieludzi: +5%

Miecz srebrny wiedźmińskiego cechu szkoły gryfa (Griffin silver sword)

Lokalizacja: Zamek na Samotnej Skale (Lornruk), północny zachód od Kasztelu Wrońce (Crow's Perch)

Ostatni schemat zestawu, czyli miecz srebrny, znajduje się w opuszczonym zamku na Samotnej Skale (Lornruk), na północny zachód od Kasztelu Wrońce (Crows Perch) - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły gryfa - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Ostatni schemat zestawu, czyli miecz srebrny, znajduje się w opuszczonym zamku na Samotnej Skale (Lornruk), na północny zachód od Kasztelu Wrońce (Crow's Perch). Nad zamkiem krąży wyverna (poziom 14). Nie musisz jej zabijać, jednak gdy wejdziesz do zamku walka z nią może być utrudniona, jak i wszelkie interakcje (Geralt automatycznie przejedzie w tryb walki).

By dostać się do zamku najpierw zeskocz z mostu (niezalecane) lub zejdź po skałach do wody - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły gryfa - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

By dostać się do zamku najpierw zeskocz z mostu (niezalecane) lub zejdź po skałach do wody. Po wschodniej stronie zlokalizujesz Miejsce Mocy - pod nim znajduje się podwodna jaskinia prowadząca do zamku. W środku wyskocz po skałach i udaj się drabiną na górę.

Drabina znajduje się tuż obok drzwi, skąd przybyłeś - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły gryfa - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Drabina znajduje się tuż obok drzwi, skąd przybyłeś

Gdy znajdziesz się przed most zwodzony, możesz go opuścić kołowrotem. Schemat odnajdziesz wchodząc po drabinie na ścianie koło owego mostu. Leży w skrzyni przy kamieniu do ostrzenia mieczy na piętrze.

Statystyki:

  1. Obrażenia: 202-246
  2. Bonus siły Znaków: +5%
  3. Doświadczenie od potworów: +20%