Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne | Krzywuchowe Moczary Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne

Spotkanie się z dziećmi

Kapliczka, rozpoczyna Słodką ścieżkę do wiedźm - Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Kapliczka, rozpoczyna Słodką ścieżkę do wiedźm

Na moczarach znajdziesz tylko jedno zadanie główne. Udaj się na południe lokacji nad bagna, gdzie znajdziesz kapliczkę (M9,16), która rozpoczyna tzw. "Słodką ścieżkę". Podążaj dróżką do chaty Babci (Gran) (M9,17). Nie zechce ci pomóc, lecz co innego dzieci. Poproś je, aby odciągnęły staruszkę od chaty, byś mógł porozmawiać z jednym z dzieci w domku, który może ci pomóc kontynuować śledztwo. Porozmawiaj z dowolnym dzieckiem - masz dwie opcje, by się z nimi dogadać - daj im jakiś owoc lub pobaw się z nimi w chowanego. W przypadku wybrania drugiej opcji dzieci znajdziesz w czterech miejscach:

  • w chatce po zachodniej stronie,
  • w krzakach na rogu chaty staruszki,
  • za dużym budynkiem w stogu siana,
  • oraz znów za dużym budynkiem w rogu, w krzakach.

Odnalezienie Janka

Jaskinia, w której mieszka Janek - Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Jaskinia, w której mieszka Janek

Porozmawiaj z dzieckiem w chatce, które powie ci o Janku (Johny). Teraz udaj się na północny-wschód - po drodze spotkasz dwa utopce (poziom 6) oraz babę wodną (poziom 5). Z tego miejsca rozpocznij poszukiwanie śladów za pomocą wiedźmińskiego zmysłu. Dotrzesz do małej jaskini - przywołaj z niej Janka.

Sołtys Sztygarów - Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Sołtys Sztygarów

Po krótkiej rozmowie podążaj za nim eliminując po drodze utopce. Chłopiec poprosi cię, abyś przyniósł mu butelkę z gniazda na półce skalnej - chyba, że zrobiłeś to wcześniej - wtedy on odzyska głos i wskaże ci dalszą drogę. Wrócisz do babci, ta pomoże ci spotkać się z wiedźmami. Wyślą cię one do pobliskiej wsi Sztygary (Donwarren) byś porozmawiał z Sołtysem (Ealdorman).

Duch mieszkający w drzewie

Duch w drzewie - serce - Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Duch w drzewie - serce

Ten zleci ci zabicie ducha mieszkającego w drzewie - tu znajduje się odniesienie do zadania pobocznego Szepczące wzgórze (The Whispering Hillock) (M9,8) - jeśli wykonałeś je już wróć od Sołtysa do wiedźm. W przeciwnym razie zabij Wilkołaka (poziom 8) przed jaskinią, a następnie serce drzewa lub pomóż duchowi odzyskać wolność. Jeśli chcesz go zniszczyć atakuj ciągle jego "serce" - gdy gałęzie się odsłonią użyj znaku Ignis. W międzyczasie uważaj na atakujące cię Endragi. Jeśli pomożesz duchowi w ostatniej chwili po zebraniu wszystkich elementów będąc gotowym do rytuału możesz przechytrzyć ducha i zabić go bez walki lub go faktycznie uwolnić. Niezależnie od podjętej decyzji (zabicie lub uwolnienie ducha) nie wpłynie to na dalszą treść tego zadania.

Wyjdź z jaskini, tu znajdziesz Sołtysa, który przekaże ci zapłatę dla wiedźm. Wróć do chaty na moczarach.

Przerywnik z udziałem Ciri

Gdy grasz Ciri - biegnij przed siebie, i tak nie zdobędziesz doświadczenia - Panie Lasu (Ladies of the Wood) - zadanie główne | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Gdy grasz Ciri - biegnij przed siebie, i tak nie zdobędziesz doświadczenia

Wiedźmy opowiedzą ci o Ciri - po przerywniku filmowym wcielisz się w jej postać i będziesz musiał uciekać z bagien - po prostu biegnij, nie musisz walczyć z ciągle pojawiającymi się monstrami. Po powrocie do rozmowy niezależnie jaką opcję odpowiedzi dla wiedźm wybierzesz - kończysz tym samym zadanie. Jednakże, starsza kobieta okazuje się być żoną Krwawego Barona (Bloody Baron) - Anną. Powiedz mu o niej, by kontynuować zadanie Sprawy Rozinne (Family Matters).

Uwaga - jeśli pójdziesz teraz z informacjami o Annie do Barona bez poszukiwania jego córki w Oxenfurcie - stracisz tą możliwość kontynuowania zadania.