Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M18 - Hindarsfjall - Atlas
Wiedźmin 3 M18 - Hindarsfjall - Atlas
Wieś Larvik
Największa wioska na wyspie. Możesz wykonać tutaj kilka zadań, odwiedzić kowala, handlarza, płatnerza oraz karczmę, a także ulepszyć zbroję oraz broń.
Świątynia Freyji
Możesz wykonać tutaj dwa zadania "W wilczej skórze" oraz "Porwana za młodu". Znajdziesz tutaj także zielarkę, z którą możesz pohandlować.
Od Handlarza kupisz ryby oraz skóry.
Karczmarz sprzedaje alkohol.
Kupisz od niego schematy oraz sporo składników potrzebnych do rzemiosła. Może stworzyć pancerze na poziomie amator.
Kupisz od niego kamienie runiczne, materiały potrzebne do rzemiosła oraz kusze. Może wytworzyć broń na poziomie amator.
Pojawi się po oczyszczeniu wioski z potworów. Sprzedaje kamienie runiczne oraz składniki potrzebne do rzemiosła.
Możesz kupić od niej składniki alchemiczne.
Jaskinia
W środku znajdują się nekkery. Znajdziesz tutaj potwora związanego z zadaniem "Zlecenie: Bestia z Hindarsfjall". Uważaj na trujące opary.
Jaskinia
Odwiedzasz ją w ramach zadania "For fame and glory". W środku znajdziesz sporo różnych trupojadów.
Jaskinia
Opuszczone miejsce
Pokonaj kilka harpii na poziomie 13 oraz jedną erynię. Po oczyszeniu tego miejsca otrzymasz 50 sztuk złota.
Opuszczone miejsce
Pokonaj 4 białe wilki na poziomie 15. Po powrocie mieszkańców otrzymasz 50 koron.
Strzeżony skarb
Pokonaj upiora na poziomie 16. W skrzyni znajdziesz miecz Naevde Seidhe.
Jaskinia
Znajdziesz tutaj wilkołaka podczas wykonywania zadania "W wilczej skórze".
Jaskinia
Wyjście z jaskini. Aby z niego skorzystać musisz najpierw wskoczyć do dziury po drugiej stronie płotu.
Kontrabanda
Kontrabanda
Powiększ mapę

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Hindarsfjall M18 | Hindarsfjall | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

1Wieś Larvik
Największa wioska na wyspie. Możesz wykonać tutaj kilka zadań, odwiedzić kowala, handlarza, płatnerza oraz karczmę, a także ulepszyć zbroję oraz broń.

2Świątynia Freyji
Możesz wykonać tutaj dwa zadania "W wilczej skórze" oraz "Porwana za młodu". Znajdziesz tutaj także zielarkę, z którą możesz pohandlować.

Ważne postacie niezależne na mapie

Handlarz, Karczmarz – Od Handlarza kupisz ryby oraz skóry.
Karczmarz sprzedaje alkohol.

Płatnerz – Kupisz od niego schematy oraz sporo składników potrzebnych do rzemiosła. Może stworzyć pancerze na poziomie amator.

Kowal – Kupisz od niego kamienie runiczne, materiały potrzebne do rzemiosła oraz kusze. Może wytworzyć broń na poziomie amator.

Kupiec – Pojawi się po oczyszczeniu wioski z potworów. Sprzedaje kamienie runiczne oraz składniki potrzebne do rzemiosła.

Kapłanka Freyji – Możesz kupić od niej składniki alchemiczne.

Silni przeciwnicy

Troll lodowy

Legenda Wiedźmin 3 M18 - Hindarsfjall - Atlas

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Ciekawe miejsca na mapie

Drogowskazy

Silni przeciwnicy

Ważne postacie niezależne na mapie

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się mapa wyspy Hindarsfjall wchodzącej w skład archipelagu wysp Skellige. Na mapie atlasu świata zaznaczyliśmy m.in. ważne obszary z Hindarsfjall, a także wszystkie drogowskazy odnajdywane na wyspie.

Hindarsfjall: Opis lokacji

Na dołączonej mapie przedstawiono lokację Hindarsfjall, czyli wschodnią wyspę archipelagu Skellige. Na stosunkowo niewielkim obszarze znajdziesz wiele ciekawych miejsc. Na północnym wschodzie położona jest średniej wielkości Wieś Larvik, gdzie znajdziesz wszystkich potrzebnych kupców i rzemieślników. Na pozostałej części wyspy na odkrycie czekają m.in. jaskinie, opuszczone miejsca oraz skarby.

Hindarsfjall: Najważniejsze miejsca

1. Wieś Larvik (Larvik)

Larvik jest największą wioską na wyspie. Możesz wykonać tutaj kilka zadań, odwiedzić kowala, handlarza, płatnerza oraz karczmę, a także ulepszyć zbroję oraz broń.

2. Świątynia Freyji (Freya's Temple)

Możesz wykonać tutaj dwa zadania W wilczej skórze (In Wolf's Clothing) oraz Porwana za młodu (Taken As a Lass). Znajdziesz tutaj także zielarkę, z którą możesz pohandlować.

Hindarsfjall: Rodzaje przeciwników

  1. Nekker
  2. Ghoul
  3. Alghul
  4. Pożeracz (Devourer)
  5. Dziki pies (Wild dog)
  6. Harpia (Harpy)
  7. Erynia
  8. Biały wilk (White wolf)
  9. Troll lodowy (Ice troll)

Hindarsfjall: Ważne informacje o lokacji

Uważaj podczas przemierzania wyspy na stada białych wilków (white wolves). Cały czas są w ruchu, dlatego istnieje szansa na spotkanie je w każdym zakątku wyspy. W jednej grupie może być nawet kilkanaście osobników na poziomie 15, co stanowi wyzwanie również dla doświadczonej postaci.

Sugerowany poziom postaci dla tej wyspy to 16-18. Możesz jednak próbować wykonać część zadań dysponując nawet mniej doświadczoną postacią, jednak będziesz musiał szczególnie uważać na przeciwników.

Nie zapomnij udać się do Svany i rozpocząć zadanie Wyścigi Śmiałków: Ku chwale bogini! (The Heroes' Pursuits: For the goddess' glory!). Gdy ukończysz wszystkie cztery gonitwy będziesz dysponować najlepszym w całej grze wyposażeniem dla swojego konia. Questy z wyścigów konnych dokładniej omówiliśmy na stronie o pobocznych questach wyspy Hindarsfjall.