Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Zakończenia poboczne - kluczowe postaci drugoplanowe Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 21 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się zestawienie pobocznych zakończeń dotyczących postaci drugoplanowych. Wyjaśniamy jak mogą zmienić się ich losy w wyniku ważnych wyborów, zaliczonych (lub nie) questów i decyzji podejmowanych na przestrzeni całej gry.

Uwaga - Na stronie są spojlery na temat ważniejszych NPC-ów i tego co może wydarzyć się w ich życiu w wyniku czynności wykonywanych przez Geralta.

Od decyzji Geralta zależy los wielu ludzi, szczególnie tych, których przeznaczenie postawiło na jego drodze. Każdą z tych kluczowych postaci spotykasz w wątku głównym. W przeciwieństwie do poprzednich opcji zakończeń, które rozstrzygane są w końcowych etapach fabuły, te występują w różnych fazach rozgrywki. Możliwy jest więc scenariusz, że wątek danej postaci zamknięty zostanie na długo przed ukończeniem głównej kampanii i nic nowego się już w nim nie wydarzy.

Losy Krwawego Barona - Filipa Strengera

Z Krwawym Baronem (Bloody Baron) spotykasz się niedługo po opuszczeniu Białego Sadu. O jego losie decydujesz przez kilka zadań, w których kluczowy jest poboczny quest Szepczące wzgórze z Krzywuchowym Moczar. W tym zadaniu decydujesz, czy zechcesz pomóc duchowi mieszkającemu w drzewie, czy zdecydujesz się zabić go. Zależnie od tej decyzji nastąpi jedno z poniższych zakończeń:

  1. jeśli uwolnisz ducha żona barona ginie, a on sam popełnia samobójstwo - w Velen rządzą jego żołnierze, sprawując brutalną władzę,
  2. Jeśli duch zostanie zabity, wtedy Anna przeżyje - Baron zabiera ją do znachora w górach, więc efekt jest podobny - rządzi siła wojska.

Losy Sary - bożątka z Novigradu

W głównym zadaniu Sen w wielkim mieście udajesz się na spotkanie z Corrine Tilly. W domu, w którym przebywa zamieszkało bożątko - Sara. Możesz ją przepędzić lub pozwolić jej zostać w budynku okłamując właściciela, że dom jest nawiedzony. Tu jednak obie decyzje są pozytywne:

  1. jeśli dogadasz się z Sarą, zaprzyjaźni się ona z Corrine,
  2. jeśli przepędzisz bożątko z mieszkania, uda się ono na bagna, gdzie zamieszka z Jankiem.

Losy Keiry Metz

Keirę Metz spotykasz na swojej drodze niemal równolegle z Krwawym Baronem i pierwszy związany z nią quest to Polowanie na czarownicę. Poza głównym zadaniem oferuje ci ona kilka zadań pobocznych. Gdy fabuła się rozwinie, Keira zechce udać się do Radowida - jest to częścią pobocznego zadania Dla dobra nauki.

  1. Możesz zaoferować Keirze schronienie w Kaer Mohren - pozytywne zakończenie,
  2. Jeśli Keira uda się do Radowida - zginie, podobnie w przypadku, gdy zignorujesz zadania poboczne.

Los Juniora

Junior to jeden z liderów grupy przestępczej z Novigradu. W sekwencji zadań dla Dijkstry będziesz próbował go odnaleźć - najważniejszy jest główny quest Dorwać Juniora. W ostatecznej konfrontacji z Juniorem twoją decyzją będzie to, czy zabijesz go, czy oszczędzisz - obie decyzje są nieszkodliwe dla losów miasta.

  1. zabij Juniora - jego miejsce zajmie dopler Dudu - pod jego dowództwem grupa przestępcza staje się nieszkodliwa,
  2. oszczędź Juniora - przeżyje, lecz zostaje zdegradowany i staje się nieszkodliwy.

Los Magów z Novigradu

O tym, co stanie się z magami w Novigradzie decydujesz poprzez podjęcie się lub zignorowanie zadania Teraz albo nigdy (Now or Never), które rozgrywa się w Novigradzie i które powiązane jest z postacią Triss Merigold. Niestety, niezależnie od podjętej decyzji w tym przypadku oba rozwiązania są niekorzystne.

  1. wykonaj zadanie (ucieczka magów) - magowie przeżyją, lecz kosztem nasilenia się wrogości wobec nieludzi,
  2. zignoruj zadanie - magowie zostaną schwytani i zabici podczas pogromów w Novigradzie.