Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zakończenia poboczne - kluczowe postacie drugoplanowe | Wszystkie zakończenia Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Zakończenia poboczne - kluczowe postacie drugoplanowe

Od decyzji Geralta zależy los wielu ludzi, szczególnie tych, których przeznaczenie postawiło na jego drodze. Każdą z tych kluczowych postaci spotykasz w wątku głównym. W przeciwieństwie do poprzednich opcji zakończeń, które rozstrzygane są w końcowych etapach fabuły, te występują w różnych fazach rozgrywki.

Losy Krwawego Barona

Z Krwawym Baronem (Bloody Baron) spotykasz się niedługo po opuszczeniu Białego Sadu. O jego losie decydujesz przez kilka zadań, w których kluczowym jest "Szepczące wzgórze" (The Whisperring Hillock). W tym zadaniu decydujesz, czy zechcesz pomóc duchowi mieszkającemu w drzewie, czy zdecydujesz się zabić go. Zależnie od tej decyzji nastąpi jedno z poniższych zakończeń:

  • jeśli uwolnisz ducha żona barona ginie, a on sam popełnia samobójstwo - w Velen rządzą jego żołnierze, sprawując brutalną władzę,
  • Jeśli duch zostanie zabity, wtedy Anna przeżyje - Baron zabiera ją do znachora w górach, więc efekt jest podobny - rządzi siła wojska.

Losy Sary - bożątka z Novigradu

W zadaniu "Sen w wielkim mieście" (Novigrad Dreaming) udajesz się na spotkanie z Corrine Tilly. W domu, w którym przebywa zamieszkało bożątko - Sara. Możesz ją przepędzić lub pozwolić jej zostać w budynku okłamując właściciela, że dom jest nawiedzony. Tu jednak obie decyzje są pozytywne:

  • jeśli dogadasz się z Sarą, zaprzyjaźni się ona z Corrine,
  • jeśli przepędzisz bożątko z mieszkania, uda się ono na bagna, gdzie zamieszka z Jankiem.

Losy Keiry Metz

Keirę Metz spotykasz na swojej drodze niemal równolegle z Krwawym Baronem. Poza głównym zadaniem oferuje ci ona kilka zadań pobocznych. Gdy fabuła się rozwinie, Keira zechce udać się do Radowida...

  • Możesz zaoferować Keirze schronienie w Kaer Mohren - pozytywne zakończenie,
  • Jeśli Keira uda się do Radowida - zginie, podobnie w przypadku, gdy zignorujesz zadania poboczne.

Los Juniora

Junior to jeden z liderów grupy przestępczej z Novigradu. W sekwencji zadań dla Dijkstry będziesz próbował go odnaleźć. W ostatecznej konfrontacji twoją decyzją będzie to, czy zabijesz go, czy oszczędzisz - obie decyzje są nieszkodliwe dla losów miasta.

  • zabij Juniora - jego miejsce zajmie dopler Dudu - pod jego dowództwem grupa przestępcza staje się nieszkodliwa,
  • oszczędź Juniora - przeżyje, lecz zostaje zdegradowany i staje się nieszkodliwy.

Los Magów

O tym, co stanie się z magami w Novigradzie decydujesz poprzez podjęcie się lub zignorowanie zadania "Teraz albo nigdy" (Now or Never). Niestety, niezależnie od podjętej decyzji w tym przypadku oba rozwiązania są niekorzystne.

  • wykonaj zadanie (ucieczka magów) - magowie przeżyją, lecz kosztem nasilenia się wrogości wobec nieludzi,
  • zignoruj zadanie - magowie zostaną schwytani i zabici podczas pogromów w Novigradzie.