Skompletowanie drużyny w Kaer Morhen | Epilog | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Skompletowanie drużyny w Kaer Morhen

Ważną częścią głównego wątku fabularnego gry jest wielka bitwa z Dzikim Gonem, do której możesz się odpowiednio przygotować poprzez zrekrutowanie sojuszników do drużyny. Zadaniem tym na dobre możesz zająć się po awansowaniu do II aktu gry, ale już wcześniej musisz podejmować właściwe decyzje i zaliczać odpowiednie questy. Poniżej znajduje się zestawienie potencjalnych członków drużyny wraz z informacjami w jaki sposób można ich przyłączyć. Dokładna lektura tych informacji jest bardzo wskazana, bo w niektórych przypadkach podjęcie złych decyzji może na dobre uniemożliwić ci pozyskanie danego sojusznika.

Uwaga! Zrekrutowanie co najmniej siedmiu osób pozwoli ci zaliczyć osiągnięcie/trofeum o nazwie "Drużyna w komplecie" (Full Crew).

  • Ermion - Postać tę spotkasz podczas pobytu w twierdzy Kaer Trolde znajdującej się na wyspie Ard Skellig wchodzącej w skład archipelagu wysp Skellige. Po awansowaniu do II aktu gry musisz spotkać się z nią i poprosić o pomoc.
  • Hjalmar - Postać tę spotkasz podczas pobytu w twierdzy Kaer Trolde znajdującej się na wyspie Ard Skellig wchodzącej w skład archipelagu wysp Skellige. Po awansowaniu do II aktu gry musisz spotkać się z nią i poprosić o pomoc.
  • Keira Metz - Postać tę odnajdziesz w jej chatce w Velen znajdującej się na północny-wschód od Wsi Podgaje. Musisz zacząć zaliczać kolejne zadania zlecane przez czarodziejkę. Najważniejsze z nich to "Dla dobra nauki" (For the Advancement of Learning). W trakcie rozmowy pod koniec tego zadania nie możesz ani zaatakować czarodziejki ani pozwolić jej odejść. Zamiast tego musisz podczas spotkania nakłonić ją do udania się do Kaer Morhen.
  • Letho - Postać tę możesz odnaleźć w Folwarku Reardonów znajdującym się w Velen na południowy-wschód od Wsi Zalipie. Musisz zaliczyć powiązany z Letho poboczny quest "Zagłada domu Reardonów" (The Fall of the House of Reardon). Uwaga! Letho mógł zginąć w Wiedźminie 2 i w takiej sytuacji nie będziesz mógł go zrekrutować. Nie jest to jednak dużym problemem, bo gra pozwoli ci przyłączyć 7 pozostałych postaci i zdobyć osiągnięcie "Drużyna w komplecie".
  • Triss Merigold - Z postacią tą spotkasz się podczas zaliczania głównych zadań w Novigradzie. Musisz zaliczyć wszystkie dodatkowe questy Triss.
  • Vernon Roche - Postać ta przebywa w lokacji o nazwie Kryjówka temerskich partyzantów i znajduje się ona na północ od Oxenfurtu. Musisz zająć się zaliczaniem pobocznych zadań, w których pojawia się Vernon i najważniejsze z nich to "Oko za oko" (An Eye for an Eye). Po awansowaniu do II aktu kampanii spotkaj się z Rochem i poproś go o pomoc.
  • Ves - Postać ta dołączy do Twojej drużyny po tym jak uda ci się zrekrutować Vernona Roche'a.
  • Zoltan Chivay - Postać tę odnajdziesz w Novigradzie w karczmie o nazwie Szałwia i Rozmaryn. Musisz zająć się zaliczaniem pobocznych zadań, w których pojawia się Zoltan i najważniejsze z nich to "Oko za oko" (An Eye for an Eye). Po awansowaniu do II aktu kampanii spotkaj się z Zoltanem i poproś go o pomoc.