Poeta w opałach (A Poet Under Pressure) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Poeta w opałach (A Poet Under Pressure) - główne zadanie

Spotkanie z Zoltanem na wzgórzu - Poeta w opałach (A Poet Under Pressure) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Spotkanie z Zoltanem na wzgórzu

Spotkaj się z Zoltanem (M7,9) w wyznaczonym miejscu niedaleko miasta. Przygotowana tam została zasadzka. Musicie zaczekać do świtu, w tym czasie Priscilla zaproponuje grę w Gwint - możesz odmówić, w tym przypadku nie otrzymasz żadnej nagrody za zwycięstwo.

Gość na rozdrożu - zapytaj go o kierunek - Poeta w opałach (A Poet Under Pressure) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Gość na rozdrożu - zapytaj go o kierunek

Następnie podczas napadu na konwój nie musisz włączać się do walki - brak profitu - ale rzuć się do pościgu za Łowcą, który porwał Jaskra badając ślady na drodze. Na rozdrożu spory kawałek dalej możesz zapytać rzemieślnika o drogę, wskaże ci wtedy prawą odnogę na skrzyżowaniu. Dotrzesz do chatki niziołków. Porozmawiaj z nimi, aby dostać klucz do piwnicy za domkiem, którą dostaniesz się do środka. By uwolnić barda pozbądź się jeszcze Łowcy (poziom 13).

Wątek Ciri na wyspie świątynnej - Poeta w opałach (A Poet Under Pressure) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wątek Ciri na wyspie świątynnej

W międzyczasie aktywuje się wątek Ciri. Musisz przedostać się do świątyni na wyspie w Novigradzie. Nie musisz pokonywać wszystkich przeciwników na swej drodze - wystarczy, że będziesz biegł wprost do świątyni zgodnie ze znacznikami. Po zakończeniu cutsceny i krótkiej rozmowie zakończysz zadanie.

Niziołki oferujące wynagrodzenie - Poeta w opałach (A Poet Under Pressure) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Niziołki oferujące wynagrodzenie

Porozmawiaj jeszcze z niziołkami przed chatą, otrzymasz od nich portret wart około 80 koron. To ostatnie zadanie główne w Novigradzie, po jego zakończeniu otrzymasz jeszcze zadania poboczne: Kabaret (Cabaret) oraz Niebezpieczna gra (A Dangerous Game).