Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M16 - Wyspy Północne - Zadania
Wiedźmin 3 M16 - Wyspy Północne - Zadania
"Skarb pechowca" - Pokonaj archegryfa (poziom 48) i zabierz z jego gniazda list oraz notatkę.
Powiększ mapę

Mapa zadań | Wyspy Północne | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1 – "Skarb pechowca" - Pokonaj archegryfa (poziom 48) i zabierz z jego gniazda list oraz notatkę.

Legenda Wiedźmin 3 M16 - Wyspy Północne - Zadania

Miejsca związane z głównymi questami

Miejsca związane z pobocznymi zadaniami

Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi

Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów

Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań

Wyspy Północne - opisy zadań

Powyższa mapa przedstawia Wyspy Północne, czyli najbardziej wysuniętą na północ część Archipelagu Skellige. Nie znajdziesz tutaj zbyt wielu rzeczy do zrobienia, gdyż będzie to jedynie jedno zadanie poszukiwania skarbów. Jest ono dodatkowo bardzo wymagające, sugerowany poziom jego wykonania to 48.