Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M9 - Krzywuchowe Moczary - Zadania
Wiedźmin 3 M9 - Krzywuchowe Moczary - Zadania
"Niebezpieczny ładunek" - Miejscowy o imieniu Gert Borel został napadnięty przez trzy gule (poziom 4). Pozbądź się ich, i zadecyduj, czy chcesz spalić zwłoki czy zostawić osadnika samego.
Początek zadania poszukiwania skarbów "Schowane przed światem". Zabij trzech bandytów - jeden z nich ma przy sobie list.
Początek poszukiwania skarbów "Z deszczu pod rynnę". Zabij gule i bandytę, potem wejdź do piwnicy, gdzie znajdziesz notatkę i klucz.
"Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu" - W jaskini znajdziesz dwóch mężczyzn. Poproszą cię o zabicie potwora w jaskini.
"Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu" - od uchodźcy dostaniesz zadanie odnalezienia kolegów i zabicia Wiwerny Królewskiej.
"Wróżbita prawdę ci powie" - zleceniodawca zadania dodatkowego i mistrz gry w gwenta.
"Wróżbita prawdę ci powie" - jaskinia, w której znajdziesz korzeń dla Starego Mędrca z wioski Benek.
"Szepczące wzgórze" - zadanie rozpoczyna się po wejściu do jaskini i rozmowie z duchem.
"Zlecenie: Potwór z bagien" - zlecenie na tablicy ogłoszeń na bestię w wsi Sztygary
"Zlecenie: Potwór z bagien" - porozmawiaj z Lesławem i utarguj cenę za potwora.
"Zlecenie: Potwór z bagien" - alternatywne wejście do jaskini, gdzie znajduje się potwór.
Tablica ogłoszeń zawierająca dwa zadania: "Zagłada domu Reardonów" oraz zlecenie wiedźmińskie: "Zlecenie: Kłopoty grabarza".
Po wykonaniu tych zadań w wiosce pojawi się nowe zadanie od Sołtysa - "Wiedźmin jak malowany". Znajduje się tu także kontrakt wiedźmiński "Zlecenie: $".
"Zlecenie: Kłopoty grabarza" - dom, w którym będziesz szukał poszlak na temat zlecenia.
Zadanie poszukiwania "Rynsztunek Szkoły Gryfa" - wewnątrz jaskini poza widmami(poziom 7) i finałową Ekimmą (poziom 11) znajdziesz przede wszystkim kilka elementów z zestawu.
"Zagłada domu Reardonów" - tu dotrzyj po otrzymaniu zadania i rozmowie z Dolores (otrzymasz od niej klucz).
"Panie Lasu" - początek "Słodkiej Ścieżki" - początek zadania.
"Panie lasu" - miejsce odnalezienia Babci - to ona doprowadzi cię do kontaktu z wiedźmami.
"Zlecenie: Tajemnicze ślady" - miejsce, gdzie znajduje się wejście do jaskini.
"Powrót na Krzywuchowe Moczary" - tu spotkasz Krwawego Barona, jeśli podjąłeś odpowiednie kroki w zadaniu "Sprawy rodzinne".
"Złoto głupców" (DLC) - porozmawiaj z bandytami przy ognisku.
Powiększ mapę

Mapa zadań | Krzywuchowe Moczary | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1 – "Niebezpieczny ładunek" - Miejscowy o imieniu Gert Borel został napadnięty przez trzy gule (poziom 4). Pozbądź się ich, i zadecyduj, czy chcesz spalić zwłoki czy zostawić osadnika samego.

2 – Początek zadania poszukiwania skarbów "Schowane przed światem". Zabij trzech bandytów - jeden z nich ma przy sobie list.

3 – Początek poszukiwania skarbów "Z deszczu pod rynnę". Zabij gule i bandytę, potem wejdź do piwnicy, gdzie znajdziesz notatkę i klucz.

4 – "Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu" - W jaskini znajdziesz dwóch mężczyzn. Poproszą cię o zabicie potwora w jaskini.

5 – "Zlecenie: Zmora kupieckiego traktu" - od uchodźcy dostaniesz zadanie odnalezienia kolegów i zabicia Wiwerny Królewskiej.

6 – "Wróżbita prawdę ci powie" - zleceniodawca zadania dodatkowego i mistrz gry w gwenta.

7 – "Wróżbita prawdę ci powie" - jaskinia, w której znajdziesz korzeń dla Starego Mędrca z wioski Benek.

8 – "Szepczące wzgórze" - zadanie rozpoczyna się po wejściu do jaskini i rozmowie z duchem.

9 – "Zlecenie: Potwór z bagien" - zlecenie na tablicy ogłoszeń na bestię w wsi Sztygary

10 – "Zlecenie: Potwór z bagien" - porozmawiaj z Lesławem i utarguj cenę za potwora.

11 – "Zlecenie: Potwór z bagien" - alternatywne wejście do jaskini, gdzie znajduje się potwór.

12 – Tablica ogłoszeń zawierająca dwa zadania: "Zagłada domu Reardonów" oraz zlecenie wiedźmińskie: "Zlecenie: Kłopoty grabarza".
Po wykonaniu tych zadań w wiosce pojawi się nowe zadanie od Sołtysa - "Wiedźmin jak malowany". Znajduje się tu także kontrakt wiedźmiński "Zlecenie: $".

13 – "Zlecenie: Kłopoty grabarza" - dom, w którym będziesz szukał poszlak na temat zlecenia.

14 – Zadanie poszukiwania "Rynsztunek Szkoły Gryfa" - wewnątrz jaskini poza widmami(poziom 7) i finałową Ekimmą (poziom 11) znajdziesz przede wszystkim kilka elementów z zestawu.

15 – "Zagłada domu Reardonów" - tu dotrzyj po otrzymaniu zadania i rozmowie z Dolores (otrzymasz od niej klucz).

16 – "Panie Lasu" - początek "Słodkiej Ścieżki" - początek zadania.

17 – "Panie lasu" - miejsce odnalezienia Babci - to ona doprowadzi cię do kontaktu z wiedźmami.

18 – "Zlecenie: Tajemnicze ślady" - miejsce, gdzie znajduje się wejście do jaskini.

19 – "Powrót na Krzywuchowe Moczary" - tu spotkasz Krwawego Barona, jeśli podjąłeś odpowiednie kroki w zadaniu "Sprawy rodzinne".

20 – "Złoto głupców" (DLC) - porozmawiaj z bandytami przy ognisku.

Legenda Wiedźmin 3 M9 - Krzywuchowe Moczary - Zadania

Miejsca związane z głównymi questami

Miejsca związane z pobocznymi zadaniami

Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi

Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów

Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań

Krzywuchowe Moczary - opisy zadań

Powyższa mapa prezentuje Krzywuchowe Moczary (Crookback Bog), które są stosunkowo rozległą lokacją oferującą możliwość pozyskania nowych cennych przedmiotów oraz stawienia czoła silnym przeciwnikom. W miejscu tym zalicza się przede wszystkim zadanie Panie Lasu powiązane z głównym wątkiem fabularnym gry, ale nie brakuje tu też okazji do podjęcia się szeregu opcjonalnych questów. Są to zarówno drobne zadania jak i bardziej rozbudowane zlecenia wiedźmińskie.