Rynsztunek szkoły kota - podstawowy | Rynsztunek szkoły kota | Wiedźmin 3 Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Rynsztunek szkoły kota - podstawowy

Rynsztunek szkoły kota - podstawowy - Rynsztunek szkoły kota - podstawowy | Rynsztunek szkoły kota | Wiedźmin 3 - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Rynsztunek szkoły kota - podstawowy

Rynsztunek cechu kota nastawiony jest na używanie ataków wręcz, mniej skupia się na korzystaniu ze Znaków - każdy element pancerza oraz miecze posiadają bonus do siły ataku, który rośnie w miarę ulepszania ekwipunku. Aby zebrać podstawowe schematy rynsztunku szkoły kota, zaopatrz się najpierw w mapę: Pierwsza mapa Adalberta Kermitha (Adalbert Kermith's First Map). Posiada ją handlarz stojący w pobliżu znacznika szybkiej podróży we wsi Konary (Blackbough). W zestaw rynsztunku wchodzi specjalna kusza.

Wymagany poziom: 17

Zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły kota (Feline armor)

Lokalizacja: Laboratorium ukryte pod wyspą świątynną w Novigradzie

Zestaw podstawowych pancerzy szkoły kota został ukryty pod wyspą świątynną w Novigradzie - Rynsztunek szkoły kota - podstawowy | Rynsztunek szkoły kota | Wiedźmin 3 - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Zestaw podstawowych pancerzy szkoły kota został ukryty pod wyspą świątynną w Novigradzie. Aby się tam dostać, musisz dotrzeć na wyspę świątynną i zejść za ostatnie domy przy skarpie na północy.

Zbiegnij najniżej gdzie prowadzą schody - Rynsztunek szkoły kota - podstawowy | Rynsztunek szkoły kota | Wiedźmin 3 - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zbiegnij najniżej gdzie prowadzą schody

Znajduje się tam ścieżka, która zaprowadzi cię do ukrytej jaskini. Aby wejść głębiej do jej wnętrza potrzebujesz artefaktu o nazwie Oko Nehaleni (The Eye of Nehaleni), który zdobędziesz w zadaniu głównym Po omacku (Wandering in the Dark). Dzięki niemu zdejmiesz iluzję.

W dużej sali dostrzeżesz golema - możesz się rozprawić z nim już teraz lub później. Ciebie interesuje lewy korytarz, dotrzyj do jego końca.

Użyj przełączników, by sterować ułożeniem posągów - Rynsztunek szkoły kota - podstawowy | Rynsztunek szkoły kota | Wiedźmin 3 - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Użyj przełączników, by sterować ułożeniem posągów

Znajduje się tu mała zagadka, w której musisz ustawić wszystkie posągi dźwigniami obok każdego tak, aby były skierowane do środka. Wtedy otworzy się wejście do basenu w podłodze, gdzie na dnie przy szkielecie odnajdziesz klucz do laboratorium.

Wróć do Sali głównej, w której przebywa golem. Na szczycie jedynych schodów znajdują się drzwi do laboratorium, które otworzysz znalezionym kluczem. Wewnątrz spotkasz ostatniego przeciwnika pilnującego skarbu. Mimo, że nie jest on człowiekiem, należy walczyć z nim jak z ludzkim przeciwnikiem - używaj dużo kontr i bloków. Uważaj, gdyż posiada on umiejętności wiedźmińskie (szczególnie znak Quen). Po walce przeszukaj zwłoki, gdzie znajdziesz schematy.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...