Historia Ciri - Wyścig (Ciri's Story - The Race) - główne zadanie | Kasztel Wrońce Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Historia Ciri - Wyścig (Ciri's Story - The Race) - główne zadanie

To unikatowe zadanie, które pozwoli ci przez kilka chwil kierować postacią Ciri. Jest ono rozpoczynane automatycznie w trakcie zaliczania głównego questu Sprawy rodzinne (Family Matters). Gra załączy je mianowicie po podzieleniu się z baronem Filipem Strengerem z Kasztelu Wrońce (Crow's Perch) (M3,3) informacjami na temat jego żony i córki pozyskanymi od rybaka. Baron w rezultacie wyjawi kolejną część opowieści o Ciri.

Samo zadanie jest bardzo krótkie i mało skomplikowane. Musisz mianowicie wziąć udział w wyścigu konnym z baronem, którego meta znajduje się przy Opuszczonej wieży (Abandoned Tower). Po rozpoczęciu wyścigu rozpocznij galop i następnie cwał. Pamiętaj o tym żeby pozostawać na głównej ścieżce, a koniowi dosiadanemu przez Ciri powinno wystarczyć paska wytrzymałości na cały wyścig. To czy wygrasz wyścig z baronem czy też przegrasz go nie będzie miało żadnego wpływu na dalsze wydarzenia. Gra wkrótce pozwoli ci wznowić zaliczanie głównego questu Sprawy rodzinne.