Poboczne zadania | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Poboczne zadania w Krzywuchowych Moczarach

Niebezpieczny ładunek (Hazardous Goods)

Po przepędzeniu ghuli pomóż biedakowi wyjść spod wozu - Poboczne zadania | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Po przepędzeniu ghuli pomóż biedakowi wyjść spod wozu

Napadnięty osadnik Gert Borel (M9,1) na drodze w pobliżu wsi Zalipie (Lindenvale) oczekuje twojej pomocy. Zabij trzy atakujące go gule (poziom 4) i porozmawiaj z nim. Dowiesz się, że wywozi zwłoki za pieniądze. Zostaw go samego lub zadecyduj, że spalisz zwłoki dla bezpieczeństwa. Jeśli odejdziesz nie otrzymasz wynagrodzenia. Podpal zwłoki znakiem Igni.

Wróżbita prawdę ci powie (The Truth is in the Stars)

Starzec we wsi Benek - Poboczne zadania | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Starzec we wsi Benek

W wsi Benek znajduje się Stary Mędrzec (Old Sage) (M9,6). Możesz z nim zagrać w gwinta podczas zadania Gwint: Rozgrywki w Velen (Gwent: Velen Players). Ale kluczowe zadanie wygląda następująco: w pierwszej kolejności starzec poprosi cię o przyniesienie jakiegoś jedzenia - zapewne coś posiadasz w swoim ekwipunku, dlatego zaraz rozpocznie się druga część zadania. Starzec poprosi cię o przyniesienie mu specjalnego korzenia, który rośnie w jaskini (M9,7) na południowy wschód od wsi.

Ghule w jaskini - korzeń znajdziesz po prawej stronie - Poboczne zadania | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Ghule w jaskini - korzeń znajdziesz po prawej stronie

W jaskini znajdziesz grupkę guli (poziom 2). Gdy się z nimi rozprawisz, za pomocą wiedźmińskiego zmysłu przeszukaj jaskinię w poszukiwaniu Smoczego Korzenia (Dragonroot). Znajduje się po wschodniej stronie jaskini, na ziemi. Wróć z korzeniem do mędrca, by zakończyć zadanie.

Szepczące wzgórze (The Whispering Hillock)

Serce drzewa - więzienie ducha - Poboczne zadania | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Serce drzewa - więzienie ducha

Na południe od wsi Sztygary (Donwarren) znajduje się jaskinia, której wejścia broni Wilkołak (poziom 8). Wewnątrz jaskini (M9,8) znajdziesz ducha, który prosi cię o uwolnienie. Jeśli odmówisz - zaatakuje cię wzywając Endragi (robotnice - poziom 6) do czasu, aż nie zniszczysz rośliny, w której rzekomo uwięziony jest duch. Wystarczy zadawać ciosy, aż do odsłonięcia przez gałęzie serca rośliny, wtedy najlepiej potraktować je ogniem. Brak nagród za wykonanie zadania, jedynie przeszukując resztki znajdziesz diamentowy pył (Diamond dust).

Grób wskazany przez ducha z drzewa - Poboczne zadania | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Grób wskazany przez ducha z drzewa

Najpierw udaj się północno-zachodnim kierunku i znajdź na bagnach nagrobek - stąd zabierz kości. Kolejny wymagany element to pióra kruka - znajdziesz ja na drodze koło wsi Sztygary (na zachód) w sporym gnieździe na krawędzi skały za mostem.

Wybierz dowolnego konia, którego zaniesiesz duchowi - Poboczne zadania | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wybierz dowolnego konia, którego zaniesiesz duchowi

Ostatnia potrzebna rzecz to koń. Ruszaj we wskazane miejsce za zachód od jaskini, i gdy dostrzeżesz konia użyj znaku Axii, aby go uspokoić i móc go dosiąść. Wjedź koniem do jaskini. Teraz możesz przechytrzyć drzewo i zabić je wybierając odpowiednią opcję dialogową - obędzie się wtedy bez walki. Jeśli uwolnisz ducha wejdzie on w ciało konia - tym samym skończysz zadanie.

Zagłada domu Reardonów (The Fall of the House of Reardon)

Dolores - wieś Zalipie - Poboczne zadania | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Dolores - wieś Zalipie

Zlecenie znajdziesz na tablicy ogłoszeń we wsi Zalipie (Lindenvale) (M9,12). Porozmawiaj z Dolores - kobietą płaczącą przy drodze - usłyszysz ją już spod tablicy. Zleci ci ona oczyszczenie swojego dawnego mieszkania dając jednocześnie klucz do skrytki z oszczędnościami - rozliczeniem za zadanie. Na początek oczyść podwórze - cztery upiory na poziomie 7.

Dziennik Dolores w jednym z budynków - Poboczne zadania | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Dziennik Dolores w jednym z budynków

W domku po zachodniej stronie znajdziesz małą skrzyneczkę - a w niej klucz do stajni. W owej stajni (budynek po wschodnio-południowej stronie kryje wspomnianą skrzynię - a w niej 100 florenów. W budynku po wschodniej stronie znajdziesz (używając wiedźmińskich zmysłów) dziennik Dolores.

Za stajnią znajdziesz jeszcze zejście do piwnicy z kilkoma składnikami alchemicznymi. Znajduje się tam również ścianka, za którą znajdziesz trupa - zebrane informacje będziesz mógł przekazać Dolores, jednak nie wpłynie to mocno na zakończenie zadania. Wróć do kobiety i zdaj jej raport.

Wiedźmin jak malowany (Witcher Wannabe)

Sołtys Zalipia - Poboczne zadania | Krzywuchowe Moczary | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Sołtys Zalipia

Po wykonaniu zlecenia wiedźmińskiego Zlecenie: Kłopoty grabarza (Contract: The Merry Widow) i minięciu kilku dni, w wsi Zalipie (Lindenvale) (M9,12) znajdziesz zlecenie od Sołtysa (Ealdorman) - musisz z nim porozmawiać (stoi na drodze pośrodku wsi, w dzień). Powie ci on, o fałszywym wiedźminie, który przystawiał się do jego córki - niezależnie od odpowiedzi w konwersacji zadanie wygląda tak samo.

Idź na cmentarz na zachód od wsi. Znajdziesz tam gula - poziom 10 - następnie podążaj za śladami i znajdź chowającego się fałszywego wiedźmina. Po chwili przyjdą wieśniacy - od ciebie zależy, czy powiesz im o fałszywym wiedźminie od razu, czy podpuścisz ich i zmusisz oszusta do pracy we wsi lub by został z niej wygnany.