Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M5 - Zamurze Novigradu - Atlas
Wiedźmin 3 M5 - Zamurze Novigradu - Atlas
Dziennik Julii Kenyon
W domku w mieście znajdziesz leżący na biurku dziennik rozpoczynający zadanie poszukiwania "Rynsztunek szkoły kota".
Ukryty Skarb
Zniszczony statek "Latający Jeleń", gdzie znajdziesz skrzynię ze skarbem powiązaną z zadaniem poszukiwania "Rynsztunek szkoły kota". Znajdziesz tam schemat oraz notatki maga.
Ukryty skarb
Skarb jest pilnowany przez sporą grupę nekkerów (poziom 6). Przeszukaj ciało leżące na ziemi, znajdziesz przy nim klucz. Otwiera on małą skrzynkę między pomiędzy zniszczoną konstrukcją drewnianą a stosem ciał.
Ukryty skarb
Skarb znajduje się w czterech skrzyniach - na zachodniej wyspie, południowej i pod wodą. W wodzie pływają utopce (poziom 10), a na brzegu znajdziesz bagienniki (poziom 15). Skarb jest powiązany z zadaniem poszukiwania "Wybrzeże wraków", nie musisz walczyć z przeciwnikami.
Miasteczko portowe
Mała aglomeracja, w której znajdziesz tablicę ogłoszeń oraz Helmę - kontakt w sprawie jednego z zadań. W jednym z domków znajdziesz również dziennik, który rozpoczyna zadanie poszukiwania.
Karczma Gęsia Pipa
Z właścicielem karczmy możesz zagrać w gwinta, znajdziesz tu również osobę od zlecenia wiedźmińskiego, która przekaże ci nagrodę. Przed karczmą siedzi zielarz.
Związany mężczyzna - ciąg dalszy
Jeśli uratowałeś Johna Verdun przed utopcami (M7,2) spotkasz go w tym miejscu. Będzie chciał dać ci w nagrodę skradzione pieniądze (50 koron). Możesz przyjąć je lub walczyć z nim i jego pomocnikami, lecz nie będzie to tak opłacalne jak nagroda.
Siedlisko potworów
Siedliska pilnuje grupa nekkerów (poziom 18). Znajdziesz tam również Wściekłego Trolla Jaskiniowego (poziom 16). Lecz co najważniejsze - leży tam diagram na miecz z zestawu poszukiwania skarbów "Rynsztunek Szkoły Kota"
Zamek Drahim
W zamku do odnalezienia jest schemat stalowego miecza z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły kota.
Do pojedynku z leszym dochodzi dopiero po dostatecznym awansowaniu w zleceniu wiedźmińskim "Opiekun lasu".
Wściekły Troll Jaskiniowy broni ukrytego w jaskini skarbu (poziom 16).
Nekkery na poziomie 12, pojawiają się na nowo co pewien czas.
Bazyliszek na poziomie 14.
Wiwerna na poziomie 18.
Do pojedynku ze skrzekaczem dochodzi dopiero po dostatecznym awansowaniu w zleceniu wiedźmińskim "Zlecenie: Biała Dama".
Twój kontakt w zadaniu wiedźmińskim "Zlecenie" Biała Dama".
Handlarz sprzedaje podstawowe składniki wytwórcze. Jego lokalizacja sprawia, że jest najbliższym rynkiem zbytu w tym rejonie. Znajdziesz przy nim również kamień do ostrzenia.
Elficki handlarz, posiada asortyment każdego typu.
Siedzi przed budynkiem, nie zawsze da się z nim porozmawiać.
Gniazdo potworów
Gniazdo jest strzeżone przez dwie endregi robotnice i endregę wojownika (poziom 9).
Gniazdo potworów
Gniazdo jest strzeżone przez trzy endregi robotnice (poziom 9).
Gniazdo potworów
Gniazdo jest strzeżone przez małą grupę zgnilców (poziom 6).
Strzeżony skarb
Skarb jest pilnowany przez wiwernę (poziom 18). Znajdziesz tam między innymi Glyph, Kuszę, oraz elementy odzienia.
Gniazdo potworów
Gniazdo jest strzeżone przez trzech grupę zgnilców (poziom 6).
Kontrabanda
Kontrabanda znajduje się na morzu pomiędzy lądem a wyspami. Użyj łodzi, by dostać się tam szybciej.
Kontrabanda
Kontrabanda znajduje się w rzece przed murami miasta, niedaleko od brzegu.
Strzeżony skarb
Skarb jest pilnowany przez bazyliszka (poziom 14). Znajdziesz tam wartościowe łupy: Glyph, zbroja, dobry miecz, kuszę, oraz skórę białego wilka.
Obozowisko bandytów
Pokonaj czterech bandytów (poziom 3 i jeden na poziomie 5), by zabrać skarby schowane w chatce.
Powiększ mapę

Zamurze Novigradu M5 | Zamurze Novigradu | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1Dziennik Julii Kenyon
W domku w mieście znajdziesz leżący na biurku dziennik rozpoczynający zadanie poszukiwania "Rynsztunek szkoły kota".

2Ukryty Skarb
Zniszczony statek "Latający Jeleń", gdzie znajdziesz skrzynię ze skarbem powiązaną z zadaniem poszukiwania "Rynsztunek szkoły kota". Znajdziesz tam schemat oraz notatki maga.

3Ukryty skarb
Skarb jest pilnowany przez sporą grupę nekkerów (poziom 6). Przeszukaj ciało leżące na ziemi, znajdziesz przy nim klucz. Otwiera on małą skrzynkę między pomiędzy zniszczoną konstrukcją drewnianą a stosem ciał.

4Ukryty skarb
Skarb znajduje się w czterech skrzyniach - na zachodniej wyspie, południowej i pod wodą. W wodzie pływają utopce (poziom 10), a na brzegu znajdziesz bagienniki (poziom 15). Skarb jest powiązany z zadaniem poszukiwania "Wybrzeże wraków", nie musisz walczyć z przeciwnikami.

5Miasteczko portowe
Mała aglomeracja, w której znajdziesz tablicę ogłoszeń oraz Helmę - kontakt w sprawie jednego z zadań. W jednym z domków znajdziesz również dziennik, który rozpoczyna zadanie poszukiwania.

6Karczma Gęsia Pipa
Z właścicielem karczmy możesz zagrać w gwinta, znajdziesz tu również osobę od zlecenia wiedźmińskiego, która przekaże ci nagrodę. Przed karczmą siedzi zielarz.

7Związany mężczyzna - ciąg dalszy
Jeśli uratowałeś Johna Verdun przed utopcami (M7,2) spotkasz go w tym miejscu. Będzie chciał dać ci w nagrodę skradzione pieniądze (50 koron). Możesz przyjąć je lub walczyć z nim i jego pomocnikami, lecz nie będzie to tak opłacalne jak nagroda.

8Siedlisko potworów
Siedliska pilnuje grupa nekkerów (poziom 18). Znajdziesz tam również Wściekłego Trolla Jaskiniowego (poziom 16). Lecz co najważniejsze - leży tam diagram na miecz z zestawu poszukiwania skarbów "Rynsztunek Szkoły Kota"

9Zamek Drahim
W zamku do odnalezienia jest schemat stalowego miecza z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły kota.

Kernun – Do pojedynku z leszym dochodzi dopiero po dostatecznym awansowaniu w zleceniu wiedźmińskim "Opiekun lasu".

Troll Jaskiniowy – Wściekły Troll Jaskiniowy broni ukrytego w jaskini skarbu (poziom 16).

Nekkery – Nekkery na poziomie 12, pojawiają się na nowo co pewien czas.

Bazyliszek – Bazyliszek na poziomie 14.

Wiwerna – Wiwerna na poziomie 18.

Biała Dama – Do pojedynku ze skrzekaczem dochodzi dopiero po dostatecznym awansowaniu w zleceniu wiedźmińskim "Zlecenie: Biała Dama".

Helma – Twój kontakt w zadaniu wiedźmińskim "Zlecenie" Biała Dama".

Sprzedawca – Handlarz sprzedaje podstawowe składniki wytwórcze. Jego lokalizacja sprawia, że jest najbliższym rynkiem zbytu w tym rejonie. Znajdziesz przy nim również kamień do ostrzenia.

Elficki Handlarz – Elficki handlarz, posiada asortyment każdego typu.

Zielarz – Siedzi przed budynkiem, nie zawsze da się z nim porozmawiać.

Legenda Wiedźmin 3 M5 - Zamurze Novigradu - Atlas

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Ciekawe miejsca na mapie

Drogowskazy

Silni przeciwnicy

Ważne postacie niezależne na mapie

Zamurze Novigradu - atlas świata

Na powyższej mapie przedstawiono lokację Zamurze Novigradu. Ten niewielkich rozmiarów obszar nie kryje wielu ciekawych elementów - ot, dwa lasy i pola oraz mała wioska. Pełni funkcję graniczną, oddzielając Novigrad od Velen rzeką Pontar. Na mapie przedstawiono wszystkie ciekawe miejsca, które warto odwiedzić podczas wędrówki, drogowskazy szybkiej podróży i wszelkich mocniejszych przeciwników.

Najważniejsze miejsca w Zamurzu Novigradu

1. Dziennik Julii Kenyon

W domku w mieście znajdziesz leżący na biurku dziennik rozpoczynający zadanie poszukiwania "Rynsztunek szkoły kota".

5. Miasteczko portowe

Mała aglomeracja, w której znajdziesz tablicę ogłoszeń oraz Helmę - kontakt w sprawie jednego z zadań. W jednym z domków znajdziesz również dziennik, który rozpoczyna zadanie poszukiwania.

6. Karczma Gęsia Pipa

Z właścicielem karczmy możesz zagrać w gwinta, znajdziesz tu również osobę od zlecenia wiedźmińskiego, która przekaże ci nagrodę. Przed karczmą siedzi zielarz.

7. Związany mężczyzna - ciąg dalszy

Jeśli uratowałeś Johna Verdun przed utopcami (M2,7) spotkasz go w tym miejscu. Będzie chciał dać ci w nagrodę skradzione pieniądze (50 koron). Możesz przyjąć je lub walczyć z nim i jego pomocnikami, lecz nie będzie to tak opłacalne jak nagroda.

Najważniejsze postacie niezależne w Zamurzu Novigradu

Elficki handlarz (M5,5) - Elficki handlarz w gęstwinie lasu, posiada asortyment każdego typu.

Helma (M5,5) - Twój kontakt w zadaniu wiedźmińskim "Zlecenie" Biała Dama".

Zielarz (M5,6) - Siedzi przed karczmą, nie zawsze da się z nim porozmawiać.

Rodzaje przeciwników w Zamurzu Novigradu

Utopiec (Drowner)

Zgnilak (Rotfiend)

Bandyta (Bandit)

Nekker

Bazyliszek (Basilisk)

Upiór (Wraith)

Wywerna (Wyvern)

Endraga - to insektoidalne stworzenia atakujące jadem. Są bardzo szybkie, przyzwoicie odporne. Występują w odmianie pracownicy (worker), zdecydowanie mniejszej i można by rzec - niegroźnej. Druga odmiana wojowników (warrior) przypomina wielkie skorpiony - atakują jadowym ogonem i doskakują do swoich przeciwników.

Leszy - są to potwory nieco unikalne. Przypominają kukłę z drewna i kości. Są wyjątkowo odporne, lecz łatwe do pokonania (jeśli walczysz z nim sam na sam) ponieważ są wolne i nie znają wielu specjalnych ataków. Bardzo skuteczny jest na nie wszelki ogień, tak znak Igni jak i granaty wszelkiej maści.

Ważne informacje związane z Zamurzu Novigradu

Zamurze Novigradu nie jest dobrą lokacją dla początkujących. Sugerowany poziom dla lokacji to 4-5, choć jeśli potrzebujesz jedynie dostać się do Novigradu, pędząc przez łąki nie powinieneś spotkać żadnych przeciwników poza bandytami. Jeśli zaś chciałbyś rozwiązać każdy znacznik w lokacji wymagany będzie poziom około 12. Nie znajdziesz tu wielu zadań i tylko 3 zlecenia wiedźmińskie.

Nie znajdziesz tu niestety żadnego kowala ani dobrego handlarza, dlatego najlepiej od razu przedostać się do Novigradu, by pohandlować. Przy jednej z karczm znajdziesz zielarza, jednak nie zawsze jest zainteresowany swoim klientem.