Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poboczne zadania | Kłomnica | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Poboczne zadania w pobliżu Kłomnicy

Magiczny kaganek (Magic Lamp)

Zadanie to możesz odblokować podczas zaliczania głównego questu Po Omacku (Wandering in the Dark), czyli tego, który jest związany ze zbadaniem kryjówki maga w towarzystwie Keiry Metz (M10,6) - Poboczne zadania | Kłomnica | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Zadanie to możesz odblokować podczas zaliczania głównego questu Po Omacku (Wandering in the Dark), czyli tego, który jest związany ze zbadaniem kryjówki maga w towarzystwie Keiry Metz (M10,6). Pod sam koniec wspomnianego questu Keira poprosi Geralta o pomoc w odnalezieniu tytułowego magicznego kaganka. Zgódź się jej pomóc zanim podejmiesz decyzję o powrocie na powierzchnię.

Przejdź z Keirą do sali, w której do zaliczenia jest stosunkowo prosta zagadka (powyższy obrazek). W celu jej rozwiązania musisz rozpalać ogień we właściwej kolejności i są to kosze (licząc od lewej) 3, 2, 4 i 1. Możecie przejść dalej. Podejdź do nagrobka, przy którym Keira odnajdzie pożądany kaganek. Pozostało już tylko opuścić kryjówkę maga, tak więc powróć do rozwidlenia gdzie rozpocząłeś ten quest i wybierz schody prowadzące na powierzchnię (pod koniec przemarszu usuń kolejną iluzję). Wysłuchaj rozmowy z czarownicą. Zaprosi ona Geralta do złożenia jej wizyty i otrzymasz poboczny quest Zaproszenie od Keiry Metz (An Invitation from Keira Metz).

Zaproszenie od Keiry Metz (An Invitation from Keira Metz)

Zadanie to jest odblokowywane po ukończeniu pobocznego questu Magiczny kaganek (Magic Lamp). Jest on zlecany przez Keirę Metz po odnalezieniu wspomnianego artefaktu w tych samych ruinach, w których zaliczało się główne zadanie Po omacku (Wandering in the Dark). Musisz powrócić do chatki czarownicy, która dla przypomnienia znajduje się w lesie niedaleko Wsi Podgaje (Midcopse) w Velen. W trakcie rozmowy zaoferuj pomoc wiedźmie. Od Keiry otrzymasz nowe wytyczne, jak również zdobyty magiczny kaganek (Magic Lamp) oraz xenovox służący do komunikowania się na odległość. Możesz już przejść do zaliczania pobocznego zadania Mysia wieża (A Towerful of Mice).