Na ratunek Księżniczce (A Princess in Distress) - główne zadanie | Kasztel Wrońce Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Na ratunek Księżniczce (A Princess in Distress) - główne zadanie

Wybierz dzwoneczek z rozwijanego menu i pomagaj sobie nim w poszukiwaniach Księżniczki - Na ratunek Księżniczce (A Princess in Distress) - główne zadanie | Kasztel Wrońce - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wybierz dzwoneczek z rozwijanego menu i pomagaj sobie nim w poszukiwaniach Księżniczki

Zadanie to odblokowywane jest w ramach zaliczania głównego questu Sprawy rodzinne (Family Matters) i zleca je guślarz (Pellar) (M3,7). Zanim wyruszysz na poszukiwania kozy guślarza otwórz inwentarz i przenieś otrzymany dzwoneczek (Pellar's Bell) do aktywnego slotu w inwentarzu. Wybierz go następnie z rozwijanego menu, tak by docelowo wciśnięcie odpowiedniego klawisza/przycisku doprowadzało do użycia przez Geralta dzwonka.

Wkrocz do obszaru oznaczonego żółtym okręgiem i zacznij używać dzwoneczka w połączeniu z wiedźmińskimi zmysłami. Musisz się pilnować, bo w trakcie poszukiwań kozy Geralt może zostać zaatakowany przez wilki. Poszukiwaną kozę odnajdziesz w zachodniej części lasu (M3,8). Użyj dzwoneczka żeby zaczęła ona podążać za Geraltem i nie oddalaj się zbytnio od niej żeby nie straciła zainteresowania. Koza kilkukrotnie zboczy z "ustalonej ścieżki" i w jednym z przypadków przemieści się w pobliże jaskini niedźwiedzia. Podczas potyczki z bestią z lasu staraj się unikać jej ataków i samemu wyprowadzać silne ciosy. Dobrym pomysłem jest też nałożenie przed walką oleju przeciw zwierzętom. Docelowo musisz doprowadzić kozę do guślarza i pozwoli ci to wznowić główne zadanie Sprawy rodzinne.

Alternatywne rozwiązanie:

Jeśli nie chcesz ryzykować pojedynku z niedźwiedziem w towarzystwie ochranianej kozy to możesz dotrzeć do jego legowiska jeszcze przed zlokalizowaniem Księżniczki. Wcześniejsze rozprawienie się z niedźwiedziem ułatwi ci znacząco bezpieczne doprowadzenie kozy do jej właściciela.