Niech żyje sztuka (The Play's The Thing) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Niech żyje sztuka (The Play's The Thing) - główne zadanie

Spotkaj się z poetką - Niech żyje sztuka (The Plays The Thing) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Spotkaj się z poetką

Porozmawiaj z Priscillą w karczmie. Musicie przygotować sztukę do wystawienia, aby zwrócić uwagę znajomego dopplera. Zadanie ma kilka etapów. Najpierw w rozmowie z poetką ustalacie przebieg sztuki, przy czym Geralt nie ma wiele do powiedzenia i nie robi to większego znaczenia.

Zakup bilet, by drzwi się otworzyły - Niech żyje sztuka (The Plays The Thing) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zakup bilet, by drzwi się otworzyły

Gdy sztuka będzie gotowa udaj się do Iriny, aby zorganizowała przedstawienie. Musisz zakupić bilet, by wejść do środka (50 koron). Po rozmowie z Iriną musisz kontynuować przygotowania: znaleźć ochroniarzy oraz ludzi, którzy zajmą się rozgłosem.

Bandyci nękający Maskonury - Niech żyje sztuka (The Plays The Thing) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Bandyci nękający Maskonury

Ludzie od reklamy to grupa zwana Maskonury - porozmawiaj z nimi w ich placówce. Zgodzą się pomóc, jeśli przepędzisz bandytów czających się nieopodal kamienicy. Możesz ich zaatakować (wystarczy zabić jednego - poziom 11), przekupić za 50 koron lub użyć Axii.

Walki w porcie - wygraj, aby załatwić darmową ochronę - Niech żyje sztuka (The Plays The Thing) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Walki w porcie - wygraj, aby załatwić darmową ochronę

Następnie znajdź ochronę w dokach. Zobaczysz walczących ludzi - to twój cel. Możesz od razu zapłacić z góry 70 koron lub podjąć się walki z dwoma przeciwnikami naraz, by pomogli ci za darmo. Jednak jeśli przegrasz, zapłacisz podwójnie.

Wróć do Iriny. Na koniec ustalacie przydział ról. Nie ma to większego znaczenia.Po zakończeniu spektaklu i krótkiej rozmowie otrzymasz wynagrodzenie, wynoszące około 100-150 koron oraz nowe zadanie główne Poeta w opałach (A Poet Under Pressure).