Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M15 - Spikeroog - Atlas
Wiedźmin 3 M15 - Spikeroog - Atlas
Wieś Svorlag
To główna wioska wyspy Spikeroog. Odnajdziesz tu kowala i kilku sprzedawców oferujących różnorakie dobra i usługi. Oprócz tego Geralt może podjąć się nowego zlecenia wiedźmińskiego (tablica ogłoszeniowa), złożyć wizytę u fryzjera a także dzięki odpowiednim stanowiskom ulepszyć tymczasowo swoje bronie oraz zbroję.
Wieś Hov
W wiosce tej nie odnajdziesz żadnych sprzedawców. Możesz się tu jedynie podjąć pobocznego zadania związanego z duchem areny.
Legowisko meluzyny
Legowisko to najlepiej odwiedzić po odblokowaniu wiedźmińskiego zlecenia w wiosce Svorlag i w drodze do meluzyny do pokonania będą m.in. duże grupki utopców. W jaskini do odnalezienia jest ponadto schemat kuszy z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły niedźwiedzia.
Posiadłość Udalryka
Posiadłość jest domyślnie niedostępna. Klucz do niej pozyskasz dzięki odblokowaniu jednego z pobocznych zadań w Ard Skellig. Zagwarantuje ci to dostęp do budynku oraz do sąsiedniego Miejsca Mocy.
Ukryty skarb
Rozpraw się z utopcami i bagniakami (15-16 poziom), a następnie odszukaj zwłoki. Zabranie klucza i dokumentu odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Nie tylko dla orłów".
Karczmarz sprzedaje między innymi karty do gry, alkohole oraz żywność. Możesz zaoferować mu ponadto grę w karty.
Sprzedawca oferuje między innymi skóry zwierzęce, materiały alchemiczne i żywność. Możesz też z nim zagrać w karty.
Jest on przede wszystkim rzemieślnikiem (wytwarzanie nowych przedmiotów, naprawa ich itp.). Oprócz tego gra w karty (Gwint) i sprzedaje m.in. kamienie runiczne, zestawy naprawcze, schematy, materiały rzemieślnicze oraz miecze.
Ukryty skarb
Skrzynia ze skarbem leży na dnie i dostępu do niej pilnują syreny (poziom 13), których warto pozbywać się z użyciem kuszy.
Obóz bandytów
Do pokonania jest w tym miejscu grupa bandytów (12-14 poziom).
Miejsce Mocy
Bonus do znaku Igni. Miejsce to możesz odwiedzić dopiero po odblokowaniu sobie dostępu do okolicznej posiadłości Udalryka.
Powiększ mapę

Spikeroog M15 | Spikeroog | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1Wieś Svorlag
To główna wioska wyspy Spikeroog. Odnajdziesz tu kowala i kilku sprzedawców oferujących różnorakie dobra i usługi. Oprócz tego Geralt może podjąć się nowego zlecenia wiedźmińskiego (tablica ogłoszeniowa), złożyć wizytę u fryzjera a także dzięki odpowiednim stanowiskom ulepszyć tymczasowo swoje bronie oraz zbroję.

2Wieś Hov
W wiosce tej nie odnajdziesz żadnych sprzedawców. Możesz się tu jedynie podjąć pobocznego zadania związanego z duchem areny.

3Legowisko meluzyny
Legowisko to najlepiej odwiedzić po odblokowaniu wiedźmińskiego zlecenia w wiosce Svorlag i w drodze do meluzyny do pokonania będą m.in. duże grupki utopców. W jaskini do odnalezienia jest ponadto schemat kuszy z wiedźmińskiego rynsztunku szkoły niedźwiedzia.

4Posiadłość Udalryka
Posiadłość jest domyślnie niedostępna. Klucz do niej pozyskasz dzięki odblokowaniu jednego z pobocznych zadań w Ard Skellig. Zagwarantuje ci to dostęp do budynku oraz do sąsiedniego Miejsca Mocy.

5Ukryty skarb
Rozpraw się z utopcami i bagniakami (15-16 poziom), a następnie odszukaj zwłoki. Zabranie klucza i dokumentu odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Nie tylko dla orłów".

Karczmarz, Sprzedawca – Karczmarz sprzedaje między innymi karty do gry, alkohole oraz żywność. Możesz zaoferować mu ponadto grę w karty.
Sprzedawca oferuje między innymi skóry zwierzęce, materiały alchemiczne i żywność. Możesz też z nim zagrać w karty.

Kowal – Jest on przede wszystkim rzemieślnikiem (wytwarzanie nowych przedmiotów, naprawa ich itp.). Oprócz tego gra w karty (Gwint) i sprzedaje m.in. kamienie runiczne, zestawy naprawcze, schematy, materiały rzemieślnicze oraz miecze.

Legenda Wiedźmin 3 M15 - Spikeroog - Atlas

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Ciekawe miejsca na mapie

Drogowskazy

Silni przeciwnicy

Ważne postacie niezależne na mapie

Spikeroog - atlas świata

Powyższa mapa prezentuje wyspę Spikeroog wchodzącą w skład archipelagu wysp Skellige. Jest to jedna z mniejszych wysp dostępnych na mapie świata, aczkolwiek czeka na niej wystarczająco dużo atrakcji żeby warto było złożyć wizytę. Geralt może odnaleźć na tej wyspie kilku handlarzy (w tym kowala), podjąć się paru nowych pobocznych zleceń (znajduje się wśród nich kontrakt wiedźmiński) oraz zająć się odkryciem dodatkowych lokacji (do odnalezienia są m.in. dwa podwodne skarby).

Najważniejsze miejsca na wyspie Spikeroog

1. Wieś Svorlag

To największa wioska na wyspie Spikeroog. Odnajdziesz tu przede wszystkim kowala oraz kilku innych sprzedawców oferujących różnorakie dobra i usługi. Oprócz tego Geralt może podjąć się nowego zlecenia wiedźmińskiego (tablica ogłoszeniowa), złożyć wizytę u fryzjera a także dzięki odpowiednim stanowiskom ulepszyć tymczasowo swoje bronie oraz zbroję.

2. Wieś Hov

W wiosce tej nie odnajdziesz żadnych sprzedawców. Możesz się tu jedynie podjąć pobocznego zadania Mistrz areny związanego z duchem tytułowej areny dla wojowników.

Najważniejsze postacie niezależne na wyspie Spikeroog

Karczmarz (M15,1) - Sprzedaje on między innymi karty do gry w Gwinta, alkohole oraz żywność. Możesz zaproponować mu ponadto rozegranie partyjki w karty.

Kowal (M15,1) - Jest on przede wszystkim rzemieślnikiem (wytwarzanie nowych przedmiotów, naprawa ich itp.). Oprócz tego gra w karty (Gwint) i sprzedaje między innymi kamienie runiczne, zestawy naprawcze, schematy, materiały rzemieślnicze oraz miecze.

Sprzedawca (M15,1) - W swojej ofercie ma on między innymi skóry zwierzęce, materiały alchemiczne i żywność. Możesz też z nim zagrać w karty.

Rodzaje przeciwników na wyspie Spikeroog

Bagniak (Muckixer)

Bandyta (Bandit)

Biały wilk (White Wolf) - Są one bardziej wytrzymałe i zadają większe obrażenia od zwykłych wilków.

Harpia (Harpy)

Meluzyna (Melusine) - Eliminacją tego potwora Geralt zajmuje się podczas zaliczania zlecenia wiedźmińskiego na wyspie Spikeroog. Dobrze jest próbować ją uziemić z pomocą znaku Aard i następnie atakować srebrnym mieczem z nałożonym olejkiem przeciw hybrydom.

Syrena (Siren)

Utopiec (Drowner)

Ważne informacje związane z wyspą Spikeroog

Posiadłość Udalryka znajdujące się na wzgórzu niedaleko Wsi Svorlag jest początkowo niedostępna. Nie trać czasu na poszukiwania klucza czy alternatywnego wyjścia, bo dostęp do budynku zagwarantujesz sobie po odebraniu jednego z pobocznych zadań w Ard Skellig. To samo tyczy się pobliskiego Miejsca Mocy. Będziesz je mógł odwiedzić dopiero po zbadaniu wspomnianej posiadłości.

W zachodniej i północnej części wyspy nie odnajdziesz żadnych ciekawych lokacji nadających się do zbadania ani żadnych unikalnych skarbów. Możesz w rezultacie pominąć eksplorację tych obszarów i skupić się na zatoce, dwóch wioskach oraz tych lokacjach, do których prowadzą ścieżki (są to m.in. legowisko meluzyny i wieża strażnicza zajmowana przez bandytów).