Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nilfgaardzki łącznik - główne zadanie | Prolog i Biały Sad | Wiedźmin 3 Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Nilfgaardzki łącznik (The Nilfgaardian Connection) - główne zadanie

Dotarcie do Karczmy na Rozstajach

Zadanie to rozpocznie się automatycznie po ukończeniu głównego questu Audiencja (Royal Audience), czyli po spotkaniu się ze wszystkimi najważniejszymi postaciami w Zamku Królewskim w Wyzimie (Royal Palace in Vizima). Od razu udaj się do wyjścia z pałacu lub dokładniej go zbadaj - możesz m.in. odnaleźć sporo książek i zagrać w karty (Gwint) z Nilfgaardzkim szlachcicem (Nilfgaardan Nobleman). Z mapy świata wybierz Velen - Ziemię Niczyją (Velen - No Man's Land) i przenieś się do znacznika przy Drzewie wisielców (Hanged Man's Tree) (M2,1).

Podejmij decyzję zanim upłynie przydzielony limit czasu - Nilfgaardzki łącznik - główne zadanie | Prolog i Biały Sad | Wiedźmin 3 - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Podejmij decyzję zanim upłynie przydzielony limit czasu

Wyrusz na zachód i kieruj się w stronę Karczmy na Rozstajach (Inn by the Crossroads). Porozmawiaj na miejscu z właścicielem karczmy (Inkeep). Spotkanie to zostanie przerwane wraz z pojawieniem się ludzi barona i to jak się zachowasz będzie miało wpływ na przebieg późniejszego głównego questu ze spotkania z baronem. Generalnie masz dwa zasadnicze warianty zachowania. Możesz przede wszystkim sprowokować walkę i w takiej sytuacji będziesz musiał rozprawić się z bandytami. Po przystąpieniu do walk staraj się eliminować przeciwników po kolei, pomagaj sobie np. znakiem Igni i nie pozwól na to żeby wrogowie zapędzili Geralta w róg. Drugi wariant to rozwiązanie sytuacji w sposób pokojowy. Możesz w takiej sytuacji na samym początku spotkania poinformować ludzi barona, że jesteś wiedźminem, lub ufundować wszystkim rundę drinków (bądź dodatkowo uprzejmy). Niezależnie od tego jak się zachowałeś na sam koniec musisz ponownie porozmawiać z właścicielem karczmy w celu ustalenia miejsca pobytu Hendrika.

Zbadanie Wsi Wrzosowej

Musisz odnaleźć skrzynię w piwnicy - Nilfgaardzki łącznik - główne zadanie | Prolog i Biały Sad | Wiedźmin 3 - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Musisz odnaleźć skrzynię w piwnicy

Jeśli wziąłeś udział w walkach w karczmie to na kolejnych bandytów wpadniesz po wyjściu z niej - w takiej sytuacji możesz również ich wyeliminować (zajmij się najpierw łucznikiem) lub jak najszybciej opuścić to miejsce. Kolejny cel podróży to Wieś Wrzosowa (Heatherton) i znajduje się ona na zachód od karczmy. Po dotarciu do wioski zajmij się przebywającymi w niej wściekłymi psami (Rabid Dog). Wysłuchaj następnie rozmowy z jednym z wieśniaków. Po obejrzeniu cut-scenki wejdź do wskazanej przez grę chatki i zbadaj zwłoki (po kolei wybieraj kolejne opcje z listy). Ze zdobytym kluczem przejdź do pomieszczenia z futrem rozłożonym na podłodze i wejdź z nim w interakcję żeby odsłonić zejście do piwnicy. W piwnicy możesz obejrzeć plakat, ale ważniejsze jest to żeby zlokalizować nową skrzynię i sprawdzić jej zawartość. Wybierz wszystkie cztery opcje z listy. Quest ten dobiegnie końca i gra odblokuje dwa nowe - Krwawy baron (Bloody Baron) oraz Polowanie na czarownicę (Hunting a Witch).