Wiedźmin 3 M11 - Łysa Góra - Atlas
Wiedźmin 3 M11 - Łysa Góra - Atlas
Skarb - ulepszenie rynsztunku
"Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa II" - w jaskini znajdziesz schemat na ulepszenie srebrnego miecza.
Skarb - ulepszenie rynsztunku
"Ulepszenie rynsztunku szkoły niedźwiedzia III" - diagramy na buty, spodnie, rękawice, zbroję. Skarb strzeżony przez Cyklopa (poziom 19) zawiera poza schematami, materiały rzemieślnicze oraz miecz Balwierz.
Łysa Góra
Nie próbuj wyjść na nią lub dostać się do środka - nie będzie to możliwe do momentu rozpoczęcia głównego zadania "Łysa Góra" w 3 akcie.
Strzeżony skarb
Skarb strzeżony przez Wiwernę (poziom 14) zawiera sporo srebra oraz schemat na buty.
Strzeżony skarb
Strzeżony przez Żywiołaka Ziemi (poziom 20) skarb zawiera miecz Xantii oraz zbroję.
Obozowisko bandytów
Grupa bandytów (poziom 8-10).
Strzeżony skarb
Skarb strzeżony przez Wodnicę (poziom 20).
Obozowisko bandytów
Bandyci na poziomie 9.
Miejsce Mocy
Bonus do znaku Quen. Do Miejsca Mocy możesz dotrzeć dopiero po rozpoczęciu głównego zadania "Łysa Góra".
Powiększ mapę

Łysa Góra M11 | Łysa Góra | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1Skarb - ulepszenie rynsztunku
"Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa II" - w jaskini znajdziesz schemat na ulepszenie srebrnego miecza.

2Skarb - ulepszenie rynsztunku
"Ulepszenie rynsztunku szkoły niedźwiedzia III" - diagramy na buty, spodnie, rękawice, zbroję. Skarb strzeżony przez Cyklopa (poziom 19) zawiera poza schematami, materiały rzemieślnicze oraz miecz Balwierz.

3Łysa Góra
Nie próbuj wyjść na nią lub dostać się do środka - nie będzie to możliwe do momentu rozpoczęcia głównego zadania "Łysa Góra" w 3 akcie.

Legenda Wiedźmin 3 M11 - Łysa Góra - Atlas

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Ciekawe miejsca na mapie

Drogowskazy

Silni przeciwnicy

Ważne postacie niezależne na mapie

Łysa Góra - atlas świata

Łysa Góra (Bald Mountain) to lokacja, w której nie rozpoczynają się żadne zadania dodatkowe, a i unikalnych przeciwników nie znajdziesz tu wielu. Przeznaczona jest jednak dla graczy, którzy posiadają już nieco wyższy poziom doświadczenia ze względu na poziom przeciwników. W lesie na wschodzie kontynuowane będzie jedno z zadań rozpoczynanych w sąsiedniej lokacji na mapie M12.

Najważniejsze miejsca w lokacji Łysa Góra

1. Skarb - ulepszenie rynsztunku

"Schematy ulepszeń rynsztunku szkoły gryfa II" - w jaskini znajdziesz schemat na ulepszenie srebrnego miecza.

2. Skarb - ulepszenie rynsztunku

"Ulepszenie rynsztunku szkoły niedźwiedzia III" - diagramy na buty, spodnie, rękawice, zbroję. Skarb strzeżony przez Cyklopa (poziom 19) zawiera poza schematami, materiały rzemieślnicze oraz miecz Balwierz.

3. Łysa Góra

Nie próbuj wyjść na nią lub dostać się do środka - nie będzie to możliwe poza zadaniem.

Rodzaje przeciwników w lokacji Łysa Góra

W okolicy znajdziesz kilka unikalnych potworów, oraz większość pospolitych. Lista prezentuje się następująco:

Wilk (Wolf)

Nekker

Bandyta (Bandit)

Utopiec (Drowner)

Ghul

Niedźwiedź (Bear)

Wodnica (Bilge Hag)

Mglak (Foglet)

Żywiołak Ziemi (Earth Elemental)

Bazyliszek (Basilisk)

Wiwerna (Wyvern)

Harpia (Harp)

Cyklop (Cyclops)

Ważne informacje związane z lokacją Łysa Góra

Większość obszaru leży poza granicami mapy. W kluczowym miejscu znajduje się tytułowa Łysa Góra, do której dostępu nie uzyskasz bez podjęcia się odpowiedniego zadania. Nie można również wyjść na jej szczyt po zboczu - próby mogą spowodować utknięcie gracza. Zalecany jest wysoki poziom doświadczenia bohatera, który wybiera się w te obszary. Warto jednak odwiedzić te obszary ze względu na schowane tu cenne skarby.