Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Zlecenia wiedźmińskie w Kaer Trolde

Zlecenie: Zaginiony syn (Contract: Missing Son)

Odhen - zleceniodawca - Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Odhen - zleceniodawca

Po przeczytaniu ogłoszenia na tablicy w wiosce Rannvaig (M13,1) udaj się do Odhena stojącego nieopodal. Zlecenie rozpocznij od negocjacji kwoty za zadanie - 300 koron przejdzie od razu. Mężczyzna powie ci o zaginięciu jego syna i wyśle do ruin zamku na południe od wioski. Od razu zauważysz ciało przy wejściu do zamku i w tym momencie przygotuj się do walki. Twoim przeciwnikiem będzie bies (fiend).

Ślady biesa prowadzące do zniszczonej wioski - Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Ślady biesa prowadzące do zniszczonej wioski

Po krótkiej walce (zabranie potworowi około połowy punktów zdrowia) zostaniesz zahipnotyzowany, a przeciwnik ucieknie. Znajdź jego trop i podążaj nim z ruin do zniszczonej osady po drugiej stronie rzeki. Przygotuj się na drugie starcie, tym razem na śmierć i życie. Bies ma odnowione zdrowie, lecz poza tym walka przebiega jak wcześniej. Przed walką zastosuj olej na relikty, podczas walki nie najgorzej spisuje się ogień oraz petardy oślepiające.

Ciało zaginionego syna Odhena - Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Ciało zaginionego syna Odhena

Gdy już rozprawisz się z monstrum przeszukaj północną część ruin, by odnaleźć ciało zaginionego chłopaka. Możesz teraz wrócić do zleceniodawcy po wytargowaną wcześniej nagrodę. Drugą nagrodą jest trofeum biesa, dające +5% doświadczenia za zabicie potworów.

Zlecenie: Morskie Diabły (Contract: Muire D'Yaeblen)

Bjorg - Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Bjorg

Porozmawiaj z Bjorgiem koło tablicy ogłoszeń (M13,14) w Kaer Trolde. Wynegocjuj cenę za kontrakt - bezpieczna kwota to 280 koron - i udaj się na rozmowę ze świadkami (wystarczy z jednym) ataku potworów.

Podwodny tunel prowadzący do jaskini - Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Podwodny tunel prowadzący do jaskini

Następnie udaj się na miejsce ataków - oba znaczniki na mapie wskazują na wejścia do tej samej jaskini. Po wejściu do środka zaaplikuj olej na trupojady, gdyż za chwilę zmierzysz się z grupą utopców (poziom 18). Na wejściu spróbuj szybko podpalić gaz, w którym przebywają, aby zadać im spore obrażenia grupowe.

Abaya - baba wodna - Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Abaya - baba wodna

W następnej grocie zbadaj ślady aktywności potwora, aby określić, że twoim głównym celem będzie baba wodna (poziom). Aby ją zwabić, przygotuj (chyba, że już posiadasz) eliksir Feromony Utopca i wypij go, a następnie schowaj się w małej wyrwie między skałami.

Po odczekaniu chwili przez Geralta w grocie pojawią się dwa utopce (poziom 18), które wyeliminuj w pierwszej kolejności, i baba wodna, która jest twoim głównym celem. Petardy ogniowe i Ignii to kluczowe narzędzia do użycia w tym pojedynku. Zebrane trofeum baby wodnej pozwoli ci zdobywać dodatkowe 5% doświadczenia za zabitych przeciwników każdego rodzaju. W tym przypadku, gdy udasz się po nagrodę, będziesz mógł wymusić dodatkową zapłatę w wysokości ok. 70 dodatkowych koron.

Zlecenie: Upiór z Eldbergu (Contract: The Phantom of Eldberg)

Porozmawiaj z Jorundem w karczmie - Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Porozmawiaj z Jorundem w karczmie

Zlecenie dostępne jest dopiero po zakończeniu pierwszego zadania głównego na Skellige - "Umarł król, niech żyje król" (The King is Dead - Long Live The King). Otrzymasz je od Jorunda w karczmie w wiosce Arinbjorn (M14,11). Po ustaleniu wartości kontraktu (ok. 270 koron) ruszaj na wyspę na północny-zachód od wioski, gdzie na północy wyspy znajdziesz latarnię morską.

List w latarni morskiej (I piętro) - Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
List w latarni morskiej (I piętro)

Na drodze znajdziesz chatę Mikkjaala, który wprowadzi cię w szczegóły zadania i przekaże klucz do latarni. Po drodze napotkasz upiory (poziom 15). Przy pierwszych schodach prowadzących do latarni za pomocą wiedźmińskich zmysłów ujrzysz znaki wskazujące na klątwę. W latarni na piętrze znajduje się szafka, a w niej list - przeczytaj go, po czym wracaj do Mikkjaala. Już teraz przygotuj się do walki z upiorami nakładając olej na miecz.

Pokutnik - Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Pokutnik

Wyjdziesz wraz z nim z chaty. Odpieraj ataki pokutnika (upiór) i co pewien czas przybywających pomniejszych jego kolegów. Do czasu, aż latarnika nie zapali światła w latarni obrażenia zadawane przeciwnikowi będą znacznie słabsze, lecz to nie znaczy, że nie warto go w tym czasie atakować. Po wygranej walce zabierz trofeum upiora - 5% dodatkowego doświadczenia za zabitych wrogów. Na koniec możesz zadecydować o losie Mikkjaala - wygnaj go lub pozwól mu zostać. Teraz wróć po nagrodę.

Pokonaj zawadiaków - Zlecenia wiedźmińskie | Kaer Trolde | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Pokonaj zawadiaków

To jednak nie koniec - po odebraniu zapłaty zaatakują cię w karczmie dwa oprychy. Walka na pięści przerodzi się niebawem w siekanie mieczami, gdzie niezależnie od tego co zrobisz - Jorund zginie. Tu zaczyna się automatycznie nowe zadanie: "Obcy w obcym kraju" (Stanger in a Strange Land).