Wiedźmin 3 M17 - An Skellig - Atlas
Wiedźmin 3 M17 - An Skellig - Atlas
Urialla
Niewielka wioska w której możesz wykonać dwa zadania dodatkowe, a także znajdziesz kowala, płatnerza, karczmę, kamień szlifierski oraz stół do ulepszenia zbroi.
Zniszczona wieża
Wejdź do wieży, skieruj się schodami w dół. Pokonaj upiora na poziomie 7. Idź do końca pomieszczenia i użyj dźwigni. Otworzą się wszystkie cele. Pokonaj kolejne 2 upiory na poziomie 7. W jednej z cel jest zejście w dół. Skorzystaj z niego. Idź dalej. Pokonaj upiora na poziomie 20. Wydostań się z tunelu. Wejdziesz do pomieszczenia ze skrzynią. Znajdziesz w niej: Schematy na zestaw wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia - pancerz, buty, rękawice oraz spodnie. Gdy zabierzesz wszystkie przedmioty pojawią się 3 upiory (poziom 20).
Ukryty skarb
Pokonaj dwie syreny na poziomie 13. Z ciała rozbitka zabierz książkę. Przeczytaj ją. Podpłyń w stronę widocznego masztu statku. Skrzynia ze skarbem znajduje się na zatopionym pokładzie. W środku znajdziesz kilka przedmiotów, m.in. insygnia nilfgaardzkich sił specjalnych.
Ukryty skarb
Pokonaj trzech bandytów na 24 poziomie doświadczenia. Skrzynia znajduje się za sporym kamieniem. W środku znajdziesz schemat na wyśmienity srebrny miecz cechu gryfa.
Sprzedaje sporo różnych kamieni runicznych, składników do rzemiosła oraz bardzo dobre miecze srebrne. Może wykuć broń na poziomie Amator.
Kupisz od niego sporo różnych schematów, a także składników potrzebnych do rzemiosła. Może zrobić zbroję na poziomie Amator.
Kupisz od niego jedzenie oraz karty do gry.
Obóz bandytów
Pokonaj 6 bandytów na poziomie 13-16.
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Strzeżony skarb
Pokonaj niedźwiedzia na 16 poziomie. Z ciała podróżnika zabierz pancerz.
Gniazdo potworów
Pokonaj 3 harpie na 13 poziomie doświadczenia. Zniszcz gniazdo za pomocą petardy.
Miejsce mocy
Do miejsca tego dotrzesz podczas wykonywania zadania "Szlak bohaterów". Miejsce to daje ci bonus do znaku Quen.
Jaskinia
Przechodzisz przez nią podczas wykonywania zadania "Szlak bohaterów". Nie możesz dostać się do niej w inny sposób.
Powiększ mapę

An Skellig M17 | An Skellig | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1Urialla
Niewielka wioska w której możesz wykonać dwa zadania dodatkowe, a także znajdziesz kowala, płatnerza, karczmę, kamień szlifierski oraz stół do ulepszenia zbroi.

2Zniszczona wieża
Wejdź do wieży, skieruj się schodami w dół. Pokonaj upiora na poziomie 7. Idź do końca pomieszczenia i użyj dźwigni. Otworzą się wszystkie cele. Pokonaj kolejne 2 upiory na poziomie 7. W jednej z cel jest zejście w dół. Skorzystaj z niego. Idź dalej. Pokonaj upiora na poziomie 20. Wydostań się z tunelu. Wejdziesz do pomieszczenia ze skrzynią. Znajdziesz w niej: Schematy na zestaw wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia - pancerz, buty, rękawice oraz spodnie. Gdy zabierzesz wszystkie przedmioty pojawią się 3 upiory (poziom 20).

3Ukryty skarb
Pokonaj dwie syreny na poziomie 13. Z ciała rozbitka zabierz książkę. Przeczytaj ją. Podpłyń w stronę widocznego masztu statku. Skrzynia ze skarbem znajduje się na zatopionym pokładzie. W środku znajdziesz kilka przedmiotów, m.in. insygnia nilfgaardzkich sił specjalnych.

4Ukryty skarb
Pokonaj trzech bandytów na 24 poziomie doświadczenia. Skrzynia znajduje się za sporym kamieniem. W środku znajdziesz schemat na wyśmienity srebrny miecz cechu gryfa.

Kowal – Sprzedaje sporo różnych kamieni runicznych, składników do rzemiosła oraz bardzo dobre miecze srebrne. Może wykuć broń na poziomie Amator.

Płatnerz – Kupisz od niego sporo różnych schematów, a także składników potrzebnych do rzemiosła. Może zrobić zbroję na poziomie Amator.

Karczmarz – Kupisz od niego jedzenie oraz karty do gry.

Cyklop

Legenda Wiedźmin 3 M17 - An Skellig - Atlas

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Ciekawe miejsca na mapie

Drogowskazy

Silni przeciwnicy

Ważne postacie niezależne na mapie

An Skellig - atlas świata

Powyższa mapa przedstawia wyspę An Skellig oraz jej okolice. Większość treści znajduje się na największej wyspie zlokalizowanej na północnym zachodzie. Znajdziesz tutaj sporej wielkości wioskę, w której przebywają wszyscy potrzebni handlarze. Pomimo swojego niewielkiego rozmiaru wyspa wypełniona jest treścią, warto więc ją odwiedzić.

Najważniejsze miejsca na wyspie An Skellig

1. Urialla

Średniej wielkości wioska położona na południu największej wyspy na mapie - An Skellig. Znajdziesz tutaj wszystkich najważniejszych handlarzy oraz rzemieślników. Możesz odwiedzić kowala, płatnerza, zwykłego handlarza a nawet karczmę. Dodatkowo, rozpoczniesz tutaj dwa zadania dodatkowe - Wieża znikąd (The tower outta nowheres) oraz Szlak bohaterów (The path of warrior).

2. Zniszczona wieża (Ruined tower)

W wieży tej znajdziesz cały zestaw schematów do wyposażenia wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia. Najlepiej odwiedzić to miejsce podczas wykonywania zadania Szlak bohaterów (The path of warrior).

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...