Polowanie na czarownicę (Hunting a Witch) - główne zadanie | Kasztel Wrońce Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Polowanie na czarownicę (Hunting a Witch) - główne zadanie

Odnalezienie czarownicy

Podsłuchanie rozmowy to jeden z kilku sposobów na odnalezienie wiedźmy - Polowanie na czarownicę (Hunting a Witch) - główne zadanie | Kasztel Wrońce - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Podsłuchanie rozmowy to jeden z kilku sposobów na odnalezienie wiedźmy

Zadanie to automatycznie dodawane jest do dziennika po ukończeniu głównego questu Nilfgaardzki łącznik (The Nilfgaardian Connection), a konkretnie po zbadaniu skrzyni w piwnicy we Wsi Wrzosowej (Heatherton) (M3,2). Wyrusz na południe, w stronę Wsi Podgaje (Midcopse).

Twoje zadanie to odnalezienie wiedźmy. Jeśli nie chcesz tracić czasu na poszukiwania to możesz od razu wyruszyć do jej chatki znajdującej się w lesie na północny-wschód od wioski (M4,1). Jeśli wolisz wykonać wszystkie zaplanowane kroki to pozostań w wiosce. Informację na temat lokalizacji chatki wiedźmy możesz pozyskać na kilka sposobów. Jednym z nich jest podsłuchanie rozmowy dwóch kobiet stojących przy chatce, przy czym musisz ustawić się w nieco większej odległości od nich i zaczekać aż rozpoczną rozmowę. Inna metoda to przepytanie kilku wieśniaków. Jeden z nich zażąda od Geralta zapłaty w zamian za informację. Możesz przekazać mężczyźnie złoto (50 koron) lub użyć znaku Axii żeby tymczasowo przejąć kontrolę nad jego umysłem. Po wysłuchaniu instrukcji opuść wieś. Zbliż się do niewielkiego stawu i zacznij podążać wzdłuż strumyka na północ. Dotrzyj do dużego głazu przy rozwidleniu i skręć na wschód. Ścieżka ta doprowadzi Cię do chatki czarownicy.

Zostało jeszcze 41% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...