Zlecenia wiedźmińskie | Hindarsfjall | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Zlecenia wiedźmińskie na wyspie Hindarsfjall

Zlecenie: Bestia z Hindarsfjall (Contract: Strange beast)

O zleceniu tym dowiesz się z tablicy ogłoszeń we wsi Larvik (M18,1). Aby otrzymać więcej informacji udaj się do Thorleifa (M18,2), który jest na drugim końcu wioski. Nie uzyskasz jednak zbyt wielu cennych informacji, ale pamiętaj aby potargować się o nagrodę. Idź teraz porozmawiać ze Sverrem, który także przebywa w wiosce.

Podążaj za śladami do jaskini. - Zlecenia wiedźmińskie | Hindarsfjall | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Podążaj za śladami do jaskini.

Po rozmowie udaj się w miejsce, w którym wojownicy wpadli w zasadzkę. Przeszukaj je za pomocą wiedźmińskich zmysłów. Gdy już to zrobisz, dowiesz się, że za atakami stoją nekkery z wyjątkowo inteligentnym osobnikiem na czele. Odnajdź teraz ślady stóp i idź ich tropem. Po kilkunastu metrach trafisz na jaskinię. Gdy będziesz przez nią przechodził uważaj, gdyż jest tu sporo trujących oparów.

Uważaj na trujące opary. Staraj się przebiec przez nie jak najszybciej. - Zlecenia wiedźmińskie | Hindarsfjall | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Uważaj na trujące opary. Staraj się przebiec przez nie jak najszybciej.

Idź cały czas tunelem, aż znajdziesz się w gnieździe potworów. Zabij trzy zwykłe nekkery na 13 poziomie doświadczenia. Po chwili pojawi się ich przywódca - Hagumban. Jest on zwykłym nekkerem, tyle że posiada dużo więcej zdrowia. Uważaj także na pojawiające się co chwilę trzyosobowe grupki zwykłych nekkerów na 13 poziomie. Z ciała pokonanego przeciwnika zabierz składniki alchemiczne, trofeum oraz miecz Devine. Wróć teraz do zleceniodawcy po nagrodę.

Trofeum z Nekkera daje ci 5% szans na znalezienie dodatkowych ziół.