Wiedźmin 3 - Miejsca Mocy - Wyspy Skellige
Wiedźmin 3 - Miejsca Mocy - Wyspy Skellige
Premia do znaku Igni. Do Miejsca Mocy możesz dotrzeć dopiero po odblokowaniu sobie dostępu do posiadłości Udalryka w zadaniu "Opętanie". Dodatkowo po drodze musisz zniszczyć bariery znakiem Aard i zaliczyć wspinaczkę.
Premia do znaku Quen. Miejsce Mocy znajduje się na szczycie góry.
Premia do znaku Yrden.
Premia do znaku Aksji. Miejsce Mocy jest na niewielkiej górce, do której musisz doskoczyć.
Premia do znaku Aksji.
Premia do znaku Yrden.
Premia do znaku Aard. Miejsce Mocy znajduje się w jaskini i w pobliżu niej przebywa cyckop.
Premia do znaku Quen. Miejsce Mocy znajduje się w tajnym przejściu pod twierdzą Kaer Trolde. Miejsce to odwiedza się w jednym z głównych zadań.
Premia do znaku Igni. Miejsce Mocy znajduje się w pradawnej krypcie, którą możesz odwiedzić podczas zaliczania głównego zadania "Kamień słoneczny".
Powiększ mapę

Miejsca Mocy na wyspach Skellige | Wyspy Skellige | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Miejsca Mocy na wyspach Skellige

Na wyspach Skellige do odkrycia jest w sumie dziewięć Punktów Mocy (Place of Power) i aż sześć z nich znajduje się na głównej wyspie Ard Skellig. Do niektórych Punktów Mocy możesz dotrzeć bez większych przeszkód, ale jest też kilka trudniej dostępnych. Miejsce Mocy w pradawnej krypcie na Ard Skellig staje się dostępne dopiero po awansowaniu w głównym wątku fabularnym, a Miejsce Mocy na wyspie Spikeroog możesz odkryć dopiero po przystąpieniu do pobocznego questu "Opętanie".