Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Wyśmienity Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon opisany został wyśmienity rynsztunek szkoły niedźwiedzia. Informujemy jakie wymagania posiada wyśmienity zestaw niedźwiedzia, gdzie szukać schematów szkoły niedźwiedzia, oraz jakie przedmioty wchodzą w skład wyśmienitego rynsztunku szkoły niedźwiedzia i jakie posiadają statystyki.

Wyśmienity rynsztunek szkoły niedźwiedzia - najważniejsze informacje

Wyśmienity rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Wyśmienity - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wyśmienity rynsztunek szkoły niedźwiedzia

Wyśmienity rynsztunek cechu niedźwiedzia skupia się na punktach Adrenaliny, które można wykorzystać jako zwiększenie wydajności walki ogółem, użycie mocniejszych ciosów lub jako ostatnia deska ratunku - ocalenie przed śmiercią. Każdy element pancerza oraz miecze posiadają bonus do zdobywania punktów Adrenaliny, który rośnie w miarę ulepszania ekwipunku. Aby zebrać wyśmienite schematy rynsztunku szkoły niedźwiedzia, zaopatrz się najpierw w mapę: Trzecia mapa Ibrahima Savi (Ibrahim Savi's Third Map). Posiada ją - jak i pozostałe - zbrojmistrz z Kaer Trolde.

Uwaga! W celu zamówienia u rzemieślnika ulepszonej wersji wiedźmińskiego rynsztunku musisz zawsze dysponować bazowym przedmiotem. Na poszukiwania opisanych niżej lepszych schematów wyrusz więc dopiero po zdobyciu ich podstawowych odmian.

Wymagany poziom: 30

Wyśmienita zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Superior Ursine armor)

Lokalizacja: Niedaleko od Drzewa Wisielców (Hanged Man's Tree) w Velen, w kierunku północno zachodnim

By zebrać komplet wyśmienitych pancerzy szkoły niedźwiedzia musisz skierować się do Velen - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Wyśmienity - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

By zebrać komplet wyśmienitych pancerzy szkoły niedźwiedzia musisz skierować się do Velen. Niedaleko od Drzewa Wisielców (Hanged Man's Tree) w kierunku północno zachodnim znajduje się jaskinia - siedlisko potworów. Po pokonaniu okolicznych nekkerów wejdź do środka i trzymaj się lewej ściany. Po kilku pokonanych metrach dostrzeżesz zaułek, w którym znajduje się skrzynia z diagramami.

Statystyki:

  1. Pancerz: 185
  2. Zdobywanie pkt Adrenaliny: +15%
  3. Odporność na obuchowe: +15%
  4. Odporność na obr. od potworów: +35%
  5. Odporność na kłute: +15%
  6. Odporność na cięte: +25%

Wyśmienite rękawice wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Superior Ursine gauntlets)

Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)

Statystyki:

  1. Pancerz: 65
  2. Zdobywanie pkt Adrenaliny: +8%
  3. Odporność na obuchowe: +4%
  4. Odporność na obr. od potworów: +4%
  5. Odporność na kłute: +4%
  6. Odporność na cięte: +4%

Wyśmienite buty wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Superior Ursine boots)

Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)

Statystyki:

  1. Pancerz: 69
  2. Zdobywanie pkt Adrenaliny: +8%
  3. Odporność na obuchowe: +4%
  4. Odporność na obr. od potworów: +4%
  5. Odporność na kłute: +4%
  6. Odporność na cięte: +4%

Wyśmienite spodnie wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Superior Ursine trousers)

Lokalizacja: W miejscu pancerza (patrz wyżej)

Statystyki:

  1. Pancerz: 69
  2. Zdobywanie pkt Adrenaliny: +8%
  3. Odporność na żywioły: +15%
  4. Odporność na obr. od potworów: +15%
  5. Odporność na kłute: +4%
  6. Odporność na cięte: +9%

Wyśmienity miecz stalowy wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia (Ursine steel sword - Superior)

Lokalizacja: Ruiny Wieży rycerskiej (Ruined Tower) na Krzywuchowych Moczarach (Crookback Bog)

Udaj się na Krzywuchowe Moczary (Crookback Bog) i kolejno do Ruin wieży rycerskiej (Ruined Tower) - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Wyśmienity - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Udaj się na Krzywuchowe Moczary (Crookback Bog) i kolejno do Ruin wieży rycerskiej (Ruined Tower). Znajdują się one na południe od wsi Sztygary (Downwarren), przy drodze. Są one legowiskiem dla żywiołaka - ponownie używaj znaku Quen oraz krótkich uników w stronę, z której przeciwnik wyprowadza atak.

Skrzynia w północno-wschodnim rogu ruin - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Wyśmienity - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Skrzynia w północno-wschodnim rogu ruin

Skrzynia z diagramem wyśmienitego miecza stalowego znajduje się w południowo wschodnim rogu ruin. Może być trudna do zauważenia z powodu rozmaitej roślinności, pomóż sobie używając wiedźmińskich zmysłów.

Statystyki:

  1. Obrażenia: 256-312
  2. Zdobywanie pkt Adrenaliny: +15%
  3. Doświadczenie od ludzi i nieludzi: +5%
  4. Bonus przy krytycznym: +50%

Wyśmienity miecz srebrny wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia (Ursine silver sword - Superior)

Lokalizacja: Ukryta jaskinia na południu Krzywuchowych Moczarów (Crookback Bog) - na południowy zachód od Sierocińca na Krzywuchowych Moczarach (The Orphans of Crookback Bog)

Na południu Krzywuchowych Moczarów (Crookback Bog) znajduje się ukryta jaskinia - siedlisko mglaka z zadania Potwór z bagien (The Swamp Thing) - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Wyśmienity - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Na południu Krzywuchowych Moczarów (Crookback Bog) znajduje się ukryta jaskinia - siedlisko mglaka z zadania Potwór z bagien (The Swamp Thing). Najłatwiej dostaniesz się do jaskini idąc na południowy zachód od Sierocińca na Krzywuchowych Moczarach (The Orphans of Crookback Bog).

Iluzja kryjąca wejście do jaskini - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Wyśmienity - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Iluzja kryjąca wejście do jaskini

Wejścia do groty strzeże iluzja, dlatego musisz posiadać Oko Nehaleni (The Eye of Nehaleni), które zdobędziesz w zadaniu głównym Po omacku (Wandering in the Dark), choć idąc dalej na zachód możesz znaleźć drugie wejście do jaskini.

Po pokonaniu tej iluzji wejdź do groty, a po chwili dostrzeżesz jednego z mglaków (foglet) (poziom 4). Po jego pokonaniu skręć w lewo i przejdź do zagłębienia, w którym odnajdziesz skrzynię z diagramem na wyśmienity miecz srebrny.

Statystyki:

  1. Obrażenia: 373-455
  2. Zdobywanie pkt Adrenaliny: +15%
  3. Szansa na krytyczne: +5%
  4. Bonus przy krytycznym: +50%
  5. Szansa na odcięcie kończyny: +13%
  6. Doświadczenie od potworów: +20%