Zlecenia wiedźmińskie | Rezydencja Vegelbudów | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Zlecenia wiedźmińskie w pobliżu Rezydencji Vegelbudów

Zlecenie: Barciowe Widziadło (Contract: The Apiarian Phantom)

Oszroniony ul, który musisz zbadać - Zlecenia wiedźmińskie | Rezydencja Vegelbudów | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Oszroniony ul, który musisz zbadać

Porozmawiaj z Meiersdorfem na jego farmie (M7,6) o widziadle. W pierwszej kolejności wytarguj odpowiednią cenę - w tym przypadku będzie to kwota na poziomie 320 koron. Ruszaj za niziołkami do wskazanego ula i zbadaj go. Znajdziesz tam trop prowadzący do stawu - po jego południowej stronie znajdziesz kontynuację tropu oraz 3 utopce - uważaj na ich wysoki (18) poziom.

Zejście do piwnicy, gdzie ukrywa się bestia - Zlecenia wiedźmińskie | Rezydencja Vegelbudów | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Zejście do piwnicy, gdzie ukrywa się bestia

Ślady zaprowadzą cię do piwnicy - drzwi są zamknięte, ale gdy wejdziesz z nimi w interakcję przybędzie jeden z Meiersdorfów i da ci klucz. Wewnątrz znajdziesz Ogara Dzikiego Gonu, który natychmiast wybiegnie z piwnicy i zacznie uciekać. Wsiadaj na Płotkę i goń go. Zatrzyma się na łące - tam się z nim rozprawisz - używaj dużo ognia i uważaj na jego atak, w którym roztacza wokół siebie bryły lodu. Po pokonaniu bestii zabierz trofeum (+5% szansy na znalezienie dodatkowych ziół) i wracaj do zleceniodawcy po ustaloną nagrodę.