Powrót na Krzywuchowe Moczary (Return to the Crookback Bog) - poboczne zadanie | Krzywuchowe Moczary Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Powrót na Krzywuchowe Moczary (Return to the Crookback Bog) - poboczne zadanie

Wariant A - Zabij ducha lasu (krótszy)

Wyrusz do wsi Sztygary, aby rozpocząć zadanie - Powrót na Krzywuchowe Moczary (Return to the Crookback Bog) - poboczne zadanie | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wyrusz do wsi Sztygary, aby rozpocząć zadanie

W zadaniu "Panie Lasu" (Ladies of the Woods) z Kasztelu Wrońce (M3) otrzymasz polecenie, aby zabić ducha lasu w zadaniu pobocznym "Szepczące Wzgórze" (The Whispering Hillock). Jest to warunek uzyskania od wiedźm informacji o Ciri. Ducha możesz zabić już wcześniej, przed rozpoczęciem zadania głównego lub w jego trakcie. Gdy wrócisz do Barona, by otrzymać zadanie powrotu na moczary, wyruszysz z wsi Sztygary (M9,19) do domku na bagnach (M9,17), walcząc po drodze z utopcami i babami wodnymi (8-9 poziom), a na końcu z biesem (poziom 9) - do walki używaj dużo ognia. W tym miejscu zadanie kończy się.

Konsekwencje: Po walce nastąpi spotkanie rodzinne Barona, Tamary oraz Anny. Decyzja o zabiciu ducha lasu skutkuje tym, że Anna jest nieuleczalnie chora na umyśle, a Baron zabiera ją do siebie. Los dzieci z wioski jest nieznany. Mieszkańcy wsi Sztygary są żywi i zdrowi.

Wariant B - Uwolnij ducha lasu (dłuższy)

Nie przejmuj się ginącymi sojusznikami - ty musisz rozprawić się z biesem - Powrót na Krzywuchowe Moczary (Return to the Crookback Bog) - poboczne zadanie | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Nie przejmuj się ginącymi sojusznikami - ty musisz rozprawić się z biesem

UWAGA - aby podjąć się tego wariantu nie możesz podjąć się zadania "Szepczące Wzgórze" (The Whispering Hillock), zanim nie znajdziesz wioski na bagnach (M9,17).

W zadaniu "Panie Lasu" (Ladies of the Woods) otrzymasz polecenie, aby zabić ducha lasu w zadaniu pobocznym "Szepczące Wzgórze" (The Whispering Hillock). Jest to warunek uzyskania od wiedźm informacji o Ciri. Gdy udasz się na wzgórze i spotkasz z duchem, zaproponuje ci on układ - możesz przeciwstawić się wiedźmom uwalniając dzieci z wioski, poprzez uwolnienie ducha lasu - szczegóły jak to zrobić znajdziesz w opisie zadania "Szepczące Wzgórze" (The Whispering Hillock). Musisz wrócić do Barona, by uzyskać to zadanie powrotu na moczary. Wyruszysz z wsi Sztygary (M9,19) do domku na bagnach (M9,17), walcząc po drodze z utopcami i babami wodnymi (8-9 poziom), a na końcu z biesem (poziom 9) - do walki używaj dużo ognia.

Wybierz trzecią pozycję, aby odczarować Annę - Powrót na Krzywuchowe Moczary (Return to the Crookback Bog) - poboczne zadanie | Krzywuchowe Moczary - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wybierz trzecią pozycję, aby odczarować Annę

Po walce okazuje się, że Anna została zamieniona w babę wodną. Aby ją odczarować skontaktuj się z Jankiem, udając się do jego małej groty. Przed wejściem znajdziesz kilka bestii, lecz nie znajdziesz swojego małego kolegi. Ślady zaprowadzą cię do niego śpiącego pod szałasem w pobliżu. Dowiesz się od niego, o ukrytej piwnicy w jednym z domów na mokradłach. Wróć i wejdź do najwyższego budynku - po prawej stronie za skrzyniami znajduje się właz do piwnicy - wejdź tam i podejdź do ołtarza. Musisz wybrać jedną z czterech lalek, aby uwolnić Annę - w przypadku złej decyzji kobieta spłonie - wybierz lalkę z fioletowym kwiatem - malwą.

Konsekwencje: Okazuje się, że Anna wróci do ludzkiej postaci, lecz po chwili zginie. Baron poleci ci wrócić do Kasztelu Wrońce po zapłatę - okaże się, że powiesił się. Los dzieci pozostaje nieznany - według tego, co powiedział duch, powinny został uwolnione. Mieszkańcy wsi Sztygary są martwi - zabici przez uwolnionego ducha.