Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Powrót na Krzywuchowe Moczary - solucja, zadania poboczne Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Return to the Crookback Bog

Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon znajduje się opis przejścia głównego questu Powrót na Krzywuchowe Moczary - Return to the Crookback Bog. Nasza solucja uwzględnia dwa główne warianty zaliczenia zadania - pokonanie lub uwolnienie ducha lasu. Ma to wpływ na przebieg wydarzeń i na długość całego questu.

W opisie przejścia przywołujemy szereg innych zadań. Główne zadania są opisane na osobnych stronach naszej solucji, zaś quest Szepczące Wzgórze opisany został na stronie o pobocznych questach lokacji Krzywuchowe Moczary.

Rozpoczęcie questu

Opisywany quest może zostać zaliczony na dwa główne sposoby i wynika to z tego jak zachowaliśmy się w innych misjach powiązanych z moczarami. Dwa główne warianty zaliczenia zadania omówione zostały poniżej.

Wariant A - Zabicie ducha lasu (krótszy)

Wyrusz do wsi Sztygary, aby rozpocząć zadanie - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Powrót na Krzywuchowe Moczary - solucja, zadania poboczne - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wyrusz do wsi Sztygary, aby rozpocząć zadanie

W głównym zadaniu Panie Lasu (Ladies of the Wood) z Kasztelu Wrońce (M3) otrzymasz polecenie, aby zabić ducha lasu w zadaniu pobocznym Szepczące Wzgórze (The Whispering Hillock). Jest to warunek uzyskania od wiedźm informacji o Ciri. Ducha możesz zabić już wcześniej, przed rozpoczęciem zadania głównego lub w jego trakcie. Gdy wrócisz do Barona, by otrzymać zadanie powrotu na moczary, wyruszysz z wsi Sztygary (M9,19) do domku na bagnach (M9,17), walcząc po drodze z utopcami i babami wodnymi (8-9 poziom), a na końcu z biesem (poziom 9) - do walki używaj dużo ognia. W tym miejscu zadanie kończy się.

Konsekwencje wybrania wariantu A: Po walce nastąpi spotkanie rodzinne Barona, Tamary oraz Anny. Decyzja o zabiciu ducha lasu skutkuje tym, że Anna jest nieuleczalnie chora na umyśle, a Baron zabiera ją do siebie. Los dzieci z wioski jest nieznany. Mieszkańcy wsi Sztygary są żywi i zdrowi.

Wariant B - Uwolnienie ducha lasu (dłuższy)

Nie przejmuj się ginącymi sojusznikami - ty musisz rozprawić się z biesem - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Powrót na Krzywuchowe Moczary - solucja, zadania poboczne - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Nie przejmuj się ginącymi sojusznikami - ty musisz rozprawić się z biesem

UWAGA - aby podjąć się tego wariantu nie możesz podjąć się pobocznego zadania Szepczące Wzgórze (The Whispering Hillock), zanim nie znajdziesz wioski na bagnach (M9,17).

W zadaniu Panie Lasu (Ladies of the Woods) otrzymasz polecenie, aby zabić ducha lasu w zadaniu pobocznym Szepczące Wzgórze (The Whispering Hillock). Jest to warunek uzyskania od wiedźm informacji o Ciri. Gdy udasz się na wzgórze i spotkasz z duchem, zaproponuje ci on układ - możesz przeciwstawić się wiedźmom uwalniając dzieci z wioski, poprzez uwolnienie ducha lasu - szczegóły jak to zrobić znajdziesz w opisie zadania Szepczące Wzgórze (The Whispering Hillock).

Musisz wrócić do Barona, by uzyskać to zadanie powrotu na moczary. Wyruszysz z wsi Sztygary (M9,19) do domku na bagnach (M9,17), walcząc po drodze z utopcami i babami wodnymi (8-9 poziom), a na końcu z biesem (poziom 9) - do walki używaj dużo ognia.

Wybierz trzecią pozycję, aby odczarować Annę - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Powrót na Krzywuchowe Moczary - solucja, zadania poboczne - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wybierz trzecią pozycję, aby odczarować Annę

Po walce okazuje się, że Anna została zamieniona w babę wodną. Aby ją odczarować skontaktuj się z Jankiem, udając się do jego małej groty. Przed wejściem znajdziesz kilka bestii, lecz nie znajdziesz swojego małego kolegi. Ślady zaprowadzą cię do niego śpiącego pod szałasem w pobliżu. Dowiesz się od niego, o ukrytej piwnicy w jednym z domów na mokradłach.

Wróć i wejdź do najwyższego budynku - po prawej stronie za skrzyniami znajduje się właz do piwnicy - wejdź tam i podejdź do ołtarza. Musisz wybrać jedną z czterech lalek, aby uwolnić Annę - w przypadku złej decyzji kobieta spłonie - wybierz lalkę z fioletowym kwiatem - malwą.

Konsekwencje wybrania wariantu B: Okazuje się, że Anna wróci do ludzkiej postaci, lecz po chwili zginie. Baron poleci ci wrócić do Kasztelu Wrońce po zapłatę - okaże się, że powiesił się. Los dzieci pozostaje nieznany - według tego, co powiedział duch, powinny został uwolnione. Mieszkańcy wsi Sztygary są martwi - zabici przez uwolnionego ducha.