Skarb Hrabiego Reuvena (Count Reuven Treasure) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Skarb Hrabiego Reuvena (Count Reuven Treasure) - główne zadanie

Zbieranie poszlak

Zadanie oficjalnie rozpoczyna się podczas misji "Dorwać Juniora" (Get Junior) (M6,21), gdy zapytasz Reuvena o Jaskra. Przejdziecie do kanałów - poszukaj tutaj poszlak używając wiedźmińskich zmysłów - rurę wystającą z ściany oraz kratę ściekową. Teraz możesz wypić otrzymany od Sigiego eliksir chroniący cię przed trującymi oparami - posiadasz teraz również jego recepturę.

Podpal ciała, aby zaoszczędzić sobie walki z utopcami - Skarb Hrabiego Reuvena (Count Reuven Treasure) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Podpal ciała, aby zaoszczędzić sobie walki z utopcami

Eliksir działa przez siedem minut. Całą drogę w kanałach używaj wiedźmińskich zmysłów, by zlokalizować kolejne poszlaki oraz 3 elementy biżuterii do swojego ekwipunku. Po drodze znajdziesz dwa ciała - spal je, by nie przyciągały utopców (poziom 9). Najważniejsze znajdziesz jednak na końcu - kawałek bomby. Podnieś go i wracaj do Sigiego.

Sprawdź drugie kąpielisko szukając poszlak - Skarb Hrabiego Reuvena (Count Reuven Treasure) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Sprawdź drugie kąpielisko szukając poszlak

Po rozmowie zbadaj baseny, szukając tego, do którego mogła być wrzucona bomba. Przy drugim basenie znajdziesz olej na powierzchni oraz pokrywkę od bomby od strony ściany. Po rozmowie kończysz pierwszy etap zadania.

Włóż wino ze stoliku do pustego miejsca - Skarb Hrabiego Reuvena (Count Reuven Treasure) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Włóż wino ze stoliku do pustego miejsca

Teraz idź do wskazanego domu w centrum, by poszukać śladów. Na piętrze znajdziesz butelkę z winem, a w sąsiednim pomieszczeniu pułki z winami - włóż butelkę w puste miejsce, by odblokować tajne przejście - tam znajdziesz dokumenty. Po powrocie na parter i rozmowie z Dijkstrą udaj się pod kapliczkę około północy, aby spotkać się z Triss.

Wariant A - dyskretny

Spotkanie z Menge - Skarb Hrabiego Reuvena (Count Reuven Treasure) - główne zadanie | Wolne Miasto Novigrad - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Spotkanie z Menge

Po przyprowadzeniu Triss pod mury i rozpoczęcia dialogu ze strażnikami, nie możesz ani razu stanąć w obronie czarodziejki, aby nikt nie rozpoznał podstępu. Dzięki temu bezproblemowo dostaniecie się do środka. Podczas, gdy Geralt zostanie zaproszony do Mengego, Triss będzie torturowana i jeśli chcesz pozostać niewykrytym musisz stale podtrzymywać ostrożną rozmowę do momentu, aż rozmówca postanowi zajrzeć do pomieszczenia obok.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...