Wyspa Mgieł (The Isle of Mists) - główne zadanie | Kaer Morhen | Wiedźmin 3 Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Wyspa Mgieł (The Isle of Mists) - główne zadanie

Kolejne zadanie główne składa się z dwóch etapów: zbierz członków drużyny do obrony Kaer Morhen, oraz dostań się na Skellige, by odnaleźć Ciri. Zebranie członków jest opcjonalne, lecz zalecane, dlatego powinieneś wykonać te zadania w pierwszej kolejności - są krótkie, a bardzo pomocne. Wystarczy porozmawiać z odpowiednimi osobami, jeśli wykonałeś właściwe zadania podczas przemierzania świata. Niewliczone w poniższą listę są Keira Metz (gdy wykonasz dla niej wszystkie zadania, po nakazaniu jej udać się do twierdzy wiedźminów, tam ją znajdziesz).

Opcjonalnie może do drużyny też dołączyć Letho. W tym celu musisz wykonać zadanie "Zagłada domu Reardonów" (The Fall of the House of Reardon). Jeśli posiadasz zapisy stanu gry z poprzedniej części gry, gdzie Letho nie umiera lub podczas pierwszej audiencji u cesarza powiedziałeś, że Letho nie zginął, otrzymasz zadanie "Duchy przeszłości" (Ghosts of the Past), gdzie po pomocy wiedźminowi będziesz mógł go zrekrutować.

Płyń łódką wśród mgieł - Wyspa Mgieł (The Isle of Mists) - główne zadanie | Kaer Morhen | Wiedźmin 3 - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Płyń łódką wśród mgieł

Gdy wykonasz zadania zebrania drużyny udaj się na Skellige, tam zdobądź łódkę (do celu musisz dostać się drogą wodną). Po wpłynięciu w mgłę i cutscenie płyń do wyspy podążając za znacznikiem. Nie przejmuj się Eryniami, które atakują twój statek, nie będzie ci on już potem potrzebny.

Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...