Zlecenia wiedźmińskie | Oxenfurt | Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Zlecenia wiedźmińskie w Oxenfurcie

Bestia z oxenfurckiej puszczy (The Creature from the Oxenfurt Forest)

Pierwsze informacje o tym zleceniu otrzymasz po przeczytaniu kartki, która przyczepiona jest na tablicy ogłoszeń w Oxenfurcie (M8,2). Po więcej informacji musisz udać się do niewielkiego obozu najemników na wschód od miasta (M8,4). Znajdź tam niejakiego Hansa (Hans of Cidaris) i porozmawiaj z nim na temat kontraktu. Potwór porwał jego dwóch kompanów. Nie pomoże nam on jednak w ustaleniu co to za rodzaj stwora. Możesz jeszcze potargować się o nagrodę. Hans powinien zgodzić się na 330 sztuk złota.

Udaj się do znacznika, a następnie idź tropem, który doprowadzi cię wprost do gniazda potwora. - Zlecenia wiedźmińskie | Oxenfurt | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Udaj się do znacznika, a następnie idź tropem, który doprowadzi cię wprost do gniazda potwora.

Po przyjęciu zadania poleci ci on szukać śladów jakieś 200 metrów na wschód od ich obozu. Wejdź w centrum znacznika, znajdziesz tam plamę krwi oraz ciało, które musisz zbadać. Idź dalej tym tropem, aż natrafisz na oderwaną rękę. Dowiesz się dzięki temu, że potwór lata. Zaraz obok ręki znajdziesz początek tropu, którym musisz podążać. Po chwili ślad się urwie. Od teraz będziesz musiał iść za krakaniem ptaków. Używając wiedźmińskich zmysłów spójrz na niego. Ptaki będą lekko świeciły się na czerwono. Musisz iść w ich kierunku. Po około 50 metrach zbliżysz się do gniazda wielkiego gryfa - Opinikusa (Opinicus). Podchodząc jeszcze bliżej przeciwnik cię dostrzeże i zaatakuje.

Strzelaj z kuszy aby sprowadzić gryfa na ziemię. - Zlecenia wiedźmińskie | Oxenfurt | Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Strzelaj z kuszy aby sprowadzić gryfa na ziemię.

Podczas walki staraj się unikać jego ataków oraz używać znaku Quen, aby nie otrzymać obrażeń. Gdy gryf będzie w powietrzu możesz spróbować trafić go za pomocą kuszy. Najlepiej użyć do tego celu bełtów wybuchających, które poza natychmiastowym sprowadzeniem przeciwnika na ziemię zadadzą mu dodatkowe obrażenia. Staraj się atakować gryfa zza pleców. Walka może trwać dłuższą chwilę z powodu ciągłego wzbijania się w powietrze Opinikusa. Po pojedynku zabierz z jego ciała cenne składniki alchemiczne, trofeum oraz bardzo dobry pancerz (Zirael Armor). Udaj się teraz do gniazda gryfa, zbadaj je za pomocą wiedźmińskich zmysłów. Z resztek ciała zabierz list. Dowiesz się z niego, że najemnicy, dla których pracujesz już wcześniej przyjęli kontrakt na tego gryfa i to za większą kwotę niż ty. Podczas rozmowy z Hansem możesz upomnieć się o dodatkową nagrodę, a otrzymasz wtedy w sumie około 500 novigradzkich koron.

Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...