Wiedźmin 3 M21 - Undvik - Atlas
Wiedźmin 3 M21 - Undvik - Atlas
Kuźnia klanu Tordarroh
Kuźnię odwiedza się w ramach zaliczania pobocznego zadania "Mistrz płatnerstwa". Są tu zniszczony budynek oraz niewielka jaskinia, w której przebywa kamienny troll. Broni on dostępu do narzędzi rzemieślniczych.
Ruiny Dorve
Ruiny odwiedza się między innymi po to żeby zaliczyć zadanie "Władca Undvik", w ramach którego pokonuje się lodowego giganta.
Sieć jaskiń
W tej części wyspy odnajdziesz ogromną sieć jaskiń. Ich eksploracja może ci pomóc w dotarciu do kuźni (punkt 1), aczkolwiek same w sobie też skrywają wiele skarbów.
Kaer Almhult
Jest to niewielka wyspa więzienna, na której znajduje się zniszczony fort. W miejscu tym przebywa bardzo liczna grupa piratów (12 poziom). Oprócz tego możesz tu też odnaleźć ukryty skarb.
Wrak statku
Możesz się tu spotkać z Octo (jest to częścią zadania "Władca Undvik").
Ukryty skarb
Rozpraw się z upiorami (poziom 16) i zlokalizuj łódkę z dokumentem. Przeczytanie tego dokumentu odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Na skróty".
Ukryty skarb
Odszukaj wrak okrętu znajdujący się przy skałach i zbadaj zwłoki odnalezionego na jego pokładzie. Przeczytanie listu odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Drogocenny ładunek".
Ukryty skarb
W celu dotarcia do skarbu musisz zlokalizować zejście do niższych poziomów więzienia - jest ono w północno-zachodnim narożniku fortu. Na dole pozabijaj kolejnych piratów i odszukaj klucz (Key to prison) w jednej z ogólnodostępnych cel. Otwórz z jego pomocą sąsiednie cele.
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Kontrabanda
Strzeżony skarb
Skarbu pilnują syreny (poziom 13) i echidny (poziom 19).
Troll jest na 26 poziomie doświadczenia.
Strzeżony skarb
Skarbu pilnuje cyklop (poziom 21). W skrzyni odnajdziesz m.in. rzadką zbroję z Ard Skellig.
Ukryty skarb
Pokonaj niedźwiedzia (poziom 16) i zbadaj zwłoki żeby zdobyć klucz (Plain key). Otwiera on pobliską skrzynię.
Powiększ mapę

Undvik M21 | Undvik | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1Kuźnia klanu Tordarroh
Kuźnię odwiedza się w ramach zaliczania pobocznego zadania "Mistrz płatnerstwa". Są tu zniszczony budynek oraz niewielka jaskinia, w której przebywa kamienny troll. Broni on dostępu do narzędzi rzemieślniczych.

2Ruiny Dorve
Ruiny odwiedza się między innymi po to żeby zaliczyć zadanie "Władca Undvik", w ramach którego pokonuje się lodowego giganta.

3Sieć jaskiń
W tej części wyspy odnajdziesz ogromną sieć jaskiń. Ich eksploracja może ci pomóc w dotarciu do kuźni (punkt 1), aczkolwiek same w sobie też skrywają wiele skarbów.

4Kaer Almhult
Jest to niewielka wyspa więzienna, na której znajduje się zniszczony fort. W miejscu tym przebywa bardzo liczna grupa piratów (12 poziom). Oprócz tego możesz tu też odnaleźć ukryty skarb.

5Wrak statku
Możesz się tu spotkać z Octo (jest to częścią zadania "Władca Undvik").

6Ukryty skarb
Rozpraw się z upiorami (poziom 16) i zlokalizuj łódkę z dokumentem. Przeczytanie tego dokumentu odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Na skróty".

7Ukryty skarb
Odszukaj wrak okrętu znajdujący się przy skałach i zbadaj zwłoki odnalezionego na jego pokładzie. Przeczytanie listu odblokuje zadanie poszukiwania skarbów "Drogocenny ładunek".

8Ukryty skarb
W celu dotarcia do skarbu musisz zlokalizować zejście do niższych poziomów więzienia - jest ono w północno-zachodnim narożniku fortu. Na dole pozabijaj kolejnych piratów i odszukaj klucz (Key to prison) w jednej z ogólnodostępnych cel. Otwórz z jego pomocą sąsiednie cele.

Legenda Wiedźmin 3 M21 - Undvik - Atlas

1,2,3... - Główne lokacje na mapie

Ciekawe miejsca na mapie

Drogowskazy

Silni przeciwnicy

Ważne postacie niezależne na mapie

Undvik - atlas świata

Powyższa mapa prezentuje wyspę Undvik wchodzącą w skład archipelagu wysp Skellige oraz kilka otaczających ją mniejszych wysepek. Na Undvik nie ma żadnych osad zamieszkiwanych przez ludność cywilną i główny bohater napotka tu jedynie kilka przyjaźnie nastawionych postaci (są one związane z questami). Większy nacisk położony jest na eksplorację - Geralt może rozprawić się z kilkoma silnymi potworami czy dotrzeć do rzadkich skarbów (m.in. elementów wiedźmińskiego rynsztunku).

Najważniejsze miejsca w Undvik

3. Sieć jaskiń

W tej części wyspy odnajdziesz ogromną sieć jaskiń. Ich eksploracja może ci pomóc w dotarciu do kuźni z punktu 1 powiązanej z pobocznym zadaniem Mistrz płatnerstwa, aczkolwiek same w sobie też skrywają wiele skarbów.

4. Kaer Almhult

Jest to niewielka wyspa więzienna, na której znajduje się zniszczony fort. W miejscu tym przebywa bardzo liczna grupa piratów (12 poziom). Oprócz tego możesz tu też odnaleźć ukryty skarb (punkt 8).

8 - Undvik M21 | Undvik | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

8. Ukryty skarb

W celu dotarcia do skarbu musisz zlokalizować zejście do niższych poziomów więzienia - jest ono w północno-zachodnim narożniku fortu i pokazane zostało na powyższym obrazku. Na dole pozabijaj kolejnych piratów i odszukaj klucz (Key to prison) w jednej z ogólnodostępnych cel. Otwórz z jego pomocą sąsiednie cele.

Rodzaje przeciwników w Undvik

Cyklop (Cyclops)

Echidna (Ekhidna)

Erynia

Harpia (Harpy)

Kamienny troll (Rock troll)

Nekker

Niedźwiedź (Bear)

Pies (Guard dog)

Pirat (Pirate)

Pożeracz (Devourer)

Syrena (Siren)

Upiór (Wraith)

Ważne informacje związane z Undvik

Niektóre lokacje na wyspie Undvik są związane z questami rozpoczynającymi się w innych zakątkach świata gry. Nie przejmuj się więc jeśli po odkryciu nowego miejsca nie odnajdziesz w nim początkowo nic ciekawego.

Podczas przemierzania wyspy Undvik dobrze jest regularnie zapisywać stan gry, bo wiele górskich ścieżek jest bardzo wąskich i można w rezultacie zaliczyć duży upadek po tym jak Geralt zagapi się i zboczy z ustalonej drogi. To samo tyczy się eksploracji jaskiń zlokalizowanych w południowej części wyspy.