Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Wiedźmin 3 M5 - Zamurze Novigradu - Zadania
Wiedźmin 3 M5 - Zamurze Novigradu - Zadania
"Przejścia nie ma" - zadanie otrzymasz, gdy porozmawiasz ze strażnikiem w sprawie przejścia przez bramę. Jego opis znajdziesz przy opisie mapy "Karczma na Rozstajach" M2.
"Potwór z lasu" - zadanie znajduje się na tablicy ogłoszeń, musisz również porozmawiać z Kapitanem straży stojącym nieopodal.
Początek poszukiwania skarbów: "Rynsztunek Szkoły Kota". W budynku na biurku znajdziesz dziennik, którego przeczytanie rozpoczyna zadanie.
"Rynsztunek szkoły kota" - znajdziesz tam schemat oraz notatki maga.
"Wybrzeże wraków" zbierz schematy i listy z czterech skrzyń.
Tablica ogłoszeniowa ze zleceniami: "Zlecenie: Biała Dama", "Zlecenie: Opiekun lasu".
"Zlecenie: Opiekun lasu" - poszukaj śladów ataku leszego, by odnaleźć jego totem i walczyć z nim.
"Ulepszenie Rynsztunku Szkoły Kota - część 3$" - w jaskini znajdziesz diagram na miecz z zestawu ulepszeniowego. Bronią go nekkery (poziom 18) oraz wściekły troll jaskiniowy (poziom 16).
Tu na polach przy baszcie znajdziesz Białą Damę ze zlecenia z tablicy ogłoszeń "Zlecenie: Biała Dama". Aby południca się pojawiła musisz wykonać rytuał podpalając odpowiednie przedmioty.
Znajdziesz tu Leszego z zadania "Zlecenie: Opiekun Lasu". Nie pojawi się, dopóki nie zostanie wezwany, poprzez zniszczenie totemu.
Powiększ mapę

Mapa zadań | Zamurze Novigradu | Mapy Wiedźmin 3 Dziki Gon Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

1 – "Przejścia nie ma" - zadanie otrzymasz, gdy porozmawiasz ze strażnikiem w sprawie przejścia przez bramę. Jego opis znajdziesz przy opisie mapy "Karczma na Rozstajach" M2.

2 – "Potwór z lasu" - zadanie znajduje się na tablicy ogłoszeń, musisz również porozmawiać z Kapitanem straży stojącym nieopodal.

3 – Początek poszukiwania skarbów: "Rynsztunek Szkoły Kota". W budynku na biurku znajdziesz dziennik, którego przeczytanie rozpoczyna zadanie.

4 – "Rynsztunek szkoły kota" - znajdziesz tam schemat oraz notatki maga.

5 – "Wybrzeże wraków" zbierz schematy i listy z czterech skrzyń.

6 – Tablica ogłoszeniowa ze zleceniami: "Zlecenie: Biała Dama", "Zlecenie: Opiekun lasu".

7 – "Zlecenie: Opiekun lasu" - poszukaj śladów ataku leszego, by odnaleźć jego totem i walczyć z nim.

8 – "Ulepszenie Rynsztunku Szkoły Kota - część 3$" - w jaskini znajdziesz diagram na miecz z zestawu ulepszeniowego. Bronią go nekkery (poziom 18) oraz wściekły troll jaskiniowy (poziom 16).

Biała Dama – Tu na polach przy baszcie znajdziesz Białą Damę ze zlecenia z tablicy ogłoszeń "Zlecenie: Biała Dama". Aby południca się pojawiła musisz wykonać rytuał podpalając odpowiednie przedmioty.

Kernun – Znajdziesz tu Leszego z zadania "Zlecenie: Opiekun Lasu". Nie pojawi się, dopóki nie zostanie wezwany, poprzez zniszczenie totemu.

Legenda Wiedźmin 3 M5 - Zamurze Novigradu - Zadania

Miejsca związane z głównymi questami

Miejsca związane z pobocznymi zadaniami

Miejsca związane ze zleceniami wiedźmińskimi

Miejsca związane z poszukiwaniami skarbów

Silniejsze potwory napotykane w trakcie zaliczania zadań

Zamurze Novigradu - opisy zadań

Powyższa mapa prezentuje Zamurze Novigradu (Farcorners), w tym miejscu znajdziesz tylko jedno zadanie związane z dostaniem się do bastionu na rzece Pontar. Poza tym czekają na ciebie trzy zlecenia wiedźmińskie o dość wysokim poziomie trudności, oraz skrzynie z kosztownościami z zadań poszukiwania skarbów. Większość lokacji to pola rolne i dwa skupiska leśne, kluczowe jest jednak jej położenie będące lokacją łączącą Velen z miastem Novigrad.