Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy | Rynsztunek szkoły niedźwiedzia Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy

Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy - Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy | Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy

Rynsztunek cechu niedźwiedzia skupia się na punktach Adrenaliny, które można wykorzystać jako zwiększenie wydajności walki ogółem, użycie mocniejszych ciosów lub jako ostatnia deska ratunku - ocalenie przed śmiercią. Każdy element pancerza oraz miecze posiadają bonus do zdobywania punktów Adrenaliny, który rośnie w miarę ulepszania ekwipunku. Aby zebrać podstawowe schematy rynsztunku szkoły niedźwiedzia, zaopatrz się najpierw w mapę: Pierwsza mapa Ibrahima Savi (Ibrahim Savi's First Map). Posiada ją - jak i pozostałe - zbrojmistrz z Kaer Trolde. W zestaw rynsztunku wchodzi specjalna kusza.

Wymagany poziom: 20

Zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Ursine armor)

Lokalizacja: Wyspy Skellige - wyspa An Skellig, ruiny przy znaczniku Kieł Yngvara (Yngvar's Fang)

Najpierw dostań się na An Skellig - północną wyspę archipelagu - Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy | Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Najpierw dostań się na An Skellig - północną wyspę archipelagu. W północnej części znajduje się znacznik Kieł Yngvara (Yngvar's Fang), z którego najszybciej dostaniesz się do ruin - wejście leży od południowej strony wzgórza.

Wejście do ruin - Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy | Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wejście do ruin

Po przejściu przez drzwi skręć w lewo i zejdź schodami w dół. Na końcu korytarza pojawi się upiór (poziom 7), a na prawej ścianie znajdziesz przełącznik, który otwiera wszystkie kraty w korytarzu. W każdej z nich pojawią się upiory - nie musisz z nimi walczyć. Po prostu jak najszybciej wejdź w pierwsze kraty po lewej stronie od przełącznika.

Przełącznik na końcu korytarza - Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy | Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Przełącznik na końcu korytarza

Po pokonaniu korytarza, schodów i zawalonych głazów dostaniesz się do małej Sali, gdzie w rogu naprzeciw miejsca, skąd przyszedłeś znajdziesz skrzynię. Jej zawartość kryje cztery schematy na pełny podstawowy pancerz rynsztunku szkoły niedźwiedzia.

Statystyki:

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...