Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Podstawowy Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 20 grudnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Wiedźmin 3 Dziki Gon opisany został podstawowy rynsztunek szkoły niedźwiedzia. Informujemy jakie wymagania posiada podstawowy zestaw niedźwiedzia, gdzie szukać schematów szkoły niedźwiedzia, oraz jakie przedmioty wchodzą w skład podstawowego rynsztunku szkoły niedźwiedzia i jakie posiadają statystyki.

Podstawowy rynsztunek szkoły niedźwiedzia - najważniejsze informacje

Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - podstawowy

Rynsztunek cechu niedźwiedzia skupia się na punktach Adrenaliny, które można wykorzystać jako zwiększenie wydajności walki ogółem, użycie mocniejszych ciosów lub jako ostatnia deska ratunku - ocalenie przed śmiercią. Każdy element pancerza oraz miecze posiadają bonus do zdobywania punktów Adrenaliny, który rośnie w miarę ulepszania ekwipunku. Aby zebrać podstawowe schematy rynsztunku szkoły niedźwiedzia, zaopatrz się najpierw w mapę: Pierwsza mapa Ibrahima Savi (Ibrahim Savi's First Map). Posiada ją - jak i pozostałe - zbrojmistrz z Kaer Trolde. W zestaw rynsztunku wchodzi specjalna kusza.

Wymagany poziom: 20

Zbroja wiedźmińskiego cechu szkoły niedźwiedzia (Ursine armor)

Lokalizacja: Wyspy Skellige - wyspa An Skellig, ruiny przy znaczniku Kieł Yngvara (Yngvar's Fang)

Najpierw dostań się na An Skellig - północną wyspę archipelagu - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry

Najpierw dostań się na An Skellig - północną wyspę archipelagu. W północnej części znajduje się znacznik Kieł Yngvara (Yngvar's Fang), z którego najszybciej dostaniesz się do ruin - wejście leży od południowej strony wzgórza.

Wejście do ruin - Wiedźmin 3 Dziki Gon: Rynsztunek szkoły niedźwiedzia - Podstawowy - Wiedźmin 3 Dziki Gon - poradnik do gry
Wejście do ruin

Po przejściu przez drzwi skręć w lewo i zejdź schodami w dół. Na końcu korytarza pojawi się upiór (poziom 7), a na prawej ścianie znajdziesz przełącznik, który otwiera wszystkie kraty w korytarzu. W każdej z nich pojawią się upiory - nie musisz z nimi walczyć. Po prostu jak najszybciej wejdź w pierwsze kraty po lewej stronie od przełącznika.

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie